Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi hva veit du om bil? :)

6763698[/snapback]

kan navnet på de fleste, klarer å få bilen til å fungere igjen hvis den stopper og jeg kan mekke anlegg :p

Pluss at jeg er flink til å kjøre. :)

Veit mer enn pjokk i væffal, så det får holde.

Lenke til kommentar

Damn, spooky avatar du har der. :eek: *gjemme seg bak Hippie-Erlend*

6763702[/snapback]

Øyh, det blir som å gjemme seg bak en lyktestolpe med hår og blottefrakk(morgenkåpe/slåbråk).

6763714[/snapback]

Nytter ikke. Satan-katta mi finner deg uansett! :devil:

Lenke til kommentar
Å hva står det der ?

6763701[/snapback]

Har lagret alle innleggene fra tråden, i tilfelle noen skulle finne på å redigere/skjule innleggene. Man vet aldri når tullingene stikker innom!

Edit: @fox88: Nummeret før dette blir til en flamewar. Den sammenligningen der vil jeg ha meg frabedt! (Ellers bare hyggelig å få kommentarer)

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
@mushi: Bil; Har fire hjul, som skiftes på Statoil, man fyller bensin og kjører!

6763713[/snapback]

DU minner meg på JoachimR :p

Mushi da veit du mer meg :blush:

6763717[/snapback]

*peke og le*

Du burde vært flau! --> :blush:

@pjokk: Klarer du ikke skifte dekk engang? :dontgetit: Olje da? Sikringer? Plugger?

@Ø.B.: Noen klipte i stykker skiltene mine, så anlegget står på gjesterommet :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Å hva står det der ?

6763701[/snapback]

Har lagret alle innleggene fra tråden, i tilfelle noen skulle finne på å redigere/skjule innleggene. Man vet aldri når tullingene stikker innom!

Edit: @fox88: Nummeret før dette blir til en flamewar. Den sammenligningen der vil jeg ha meg frabedt! (Ellers bare hyggelig å få kommentarer)

6763718[/snapback]

Faktisk.

Vi får håpe vi aldri ser trynet på fyren.

Sånne burde blitt spærret inne på en øy

Lenke til kommentar
*peke og le*

Du burde vært flau! -->  :blush:

@pjokk: Klarer du ikke skifte dekk engang?  :dontgetit: Olje da?  Sikringer? Plugger?

6763729[/snapback]

Skulle vel kanskje klart det hvis jeg måtte, men det er derfor vi har Statoil på Stokke, og han Arnt der er genial! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...