Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg er derimot ikke flink til å kjøre bil, selv om jeg har hatt lappen i 8 år... Men jeg klarer å lese VG mens jeg kjører...!  :wee:

6763637[/snapback]

*peke og le*

Vel jeg klarer ikke rulle røyk men jeg kjører. Selv om jeg ligger i 20 km/h. :hrm: Får det bare ikke til.

Hvorfor kommer aldri oysafareg tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han sa noe om det her i SO for en stund tilbake, men husker ikke hva han sa. :shrug:
Hay hoe. Skjer det noe gøy? :p

Nei, her sitter jeg og skvulper cola for min dårlige mage, ellers skjer det fint lite. Deg, da? Har du det fint? :)

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
*peke og le*

Vel jeg klarer ikke rulle røyk men jeg kjører. Selv om jeg ligger i 20 km/h.  :hrm:  Får det bare ikke til.

6763645[/snapback]

Derfor røyker jeg sigaretter... Eller, det går vel å rulle når man kjører, må bare konsentrere seg om det viktige! :whistle:

Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker feil, var det 2 stk som fikk han til å forlate, dette er grunnen til at han ikke har vært her i det minste.

Husker hvem det var, å FY SKAL DERE SÅ JÆVLIG.

6763658[/snapback]

Fortell nå da! (Har du sagt A, får du si B... :p )

Lenke til kommentar

Derfor røyker jeg sigaretter... Eller, det går vel å rulle når man kjører, må bare konsentrere seg om det viktige!  :whistle:

6763657[/snapback]

Som er å få til røyken? :)

rullings, wünderbaum, og volvo eller japansk fra 80-tallet med anlegg verdt dobbelt så mye som bilen :love:

Lenke til kommentar
Han sa noe om det her i SO for en stund tilbake, men husker ikke hva han sa. :shrug:
Hay hoe. Skjer det noe gøy? :p

Nei, her sitter jeg og skvulper cola for min dårlige mage, ellers skjer det fint lite. Deg, da? Har du det fint? :)

6763652[/snapback]

Er forkjøla, tror jeg. :p

Muskelsmerter, slapphet, Kirby, tett i nesa.. :p

Cola er bra for magen, men ikke verden. :tease:

Lenke til kommentar

Angående den saken med oysfaerg tror jeg vi skal la den ligge, jeg synes det var voksent gjort av oysfaerg å la den saken ligge. Men det var vel noen andre som ikke oppførte seg like voksent

Hvordan det hele endte vet jeg ærlig talt ikke, men noen slutta helt på diskusjon.no og oysfaerg slutta i SO5

Lenke til kommentar
Som er å få til røyken? :)

rullings, wünderbaum, og volvo eller japansk fra 80-tallet med anlegg verdt dobbelt så mye som bilen :love:

6763664[/snapback]

Selvfølgelig er røyken viktig!

Bil? Jeg kjører en grønn en fra noenognitti. Vet ikke helt hva, fire dekk, gasspedal og girspak. Kommer meg dit jeg vil :whistle:

Lenke til kommentar
Angående den saken med oysfaerg tror jeg vi skal la den ligge, jeg synes det var voksent gjort av oysfaerg å la den saken ligge. Men det var vel noen andre som ikke oppførte seg like voksent

Hvordan det hele endte vet jeg ærlig talt ikke, men noen slutta helt på diskusjon.no og oysfaerg slutta i SO5

6763670[/snapback]

Det hele er teitere en Neppe Vs Joachim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...