Pjokk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Føkk radio! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg nesten har krasja fordi jeg må skifte kanal heletiden. Bare møkk på radioen. Cd ftw! Hvem faen lager bil i år 2000 med kasettspiller? Glad jeg ikke låner den kassa lengre. 6763567[/snapback] Kan ikke spille musikk i bilen, det er forstyrrende! Hører på radio hjemme, Screamer-radio.com er genial! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Du er faan meg uenig i alle si mening, imponerende. Skulle ønske jeg var sånn som deg Aspstein, HENT OYSFAERG Endret 29. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Men tenk på en ting her nå. TV2 har vel større budsjett enn NRK. Hvor får du mest for pengene? NRK 1,5 tv kanaler og 11 radiokanaler og verdens beste arkiv på nett TV2 1,5 tv kanaler, kanal24 og du må betale for nett-tv. Disser ikke TV2, jeg ser sikkert like mye på begge deler, men syns nok NRK sitt tilbud overall er bedre enn TV2... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Du er faan meg uenig i alle si mening, imponerende. Skulle ønske jeg var sånn som deg Aspstein, HENT OYSFAERG 6763580[/snapback] Annerledes FTW! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Føkk radio! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg nesten har krasja fordi jeg må skifte kanal heletiden. Bare møkk på radioen. Cd ftw! Hvem faen lager bil i år 2000 med kasettspiller? Glad jeg ikke låner den kassa lengre. 6763567[/snapback] Kan ikke spille musikk i bilen, det er forstyrrende! Hører på radio hjemme, Screamer-radio.com er genial! 6763579[/snapback] Say what? Det er ingenting som skjerper konsentrasjonen og kjøre-egenskapene som 2x12" som slår deg i ryggen med en gjevn rytme. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 MEn herregud mann, vi har forskjellige meninger. Jeg liker ikke NRK, lev med det. 6763571[/snapback] Nevvah! Du har feil meninger. Du er faan meg uenig i alle si mening, imponerende. Skulle ønske jeg var sånn som deg 6763580[/snapback] Jo takk, jeg prøver så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Say what? Det er ingenting som skjerper konsentrasjonen og kjøre-egenskapene som 2x12" som slår deg i ryggen med en gjevn rytme. 6763590[/snapback] Eller prate i telefonen, røyke, drikke kaffe og gire samtidig. Noen har påpekt det er godt jeg har brede veier å kjøre på... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Aiaiaiaiai! Jeg har løpetest om 15 minutter, jeg kommer til å dø på meg. Har nettopp spist en hamburger og drukket en liter væske. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jau, alle mine meninger er feil Skarstad, ingen tvil om det. Forøvrig er alle andres mening også feil, dine er såklart rett. Så jeg skjønner ikke hvorfor du sitter her du er. Du burde styrt hele landet for lenge siden. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nrk er en av tinga jeg savner fra norge :-) Ellers selvfølgelig oslo sporveier, og et bankvesen som forstått ordet logikk :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Eller prate i telefonen, røyke, drikke kaffe og gire samtidig. Noen har påpekt det er godt jeg har brede veier å kjøre på... 6763603[/snapback] Da vil jeg si at jeg er mer trafikksikker enn deg Snakker aldri i tlf når jeg kjører (hører jo ikke at den ringer), røyker gjør jeg bare når jeg kjører uttafor byen og ejg drikker ikke kaffe Men gire klarer jeg! :!: Neida. Jeg er flink til å kjøre bil jeg. Hatt lappen i 1,5 år og det eneste jeg har klart er å få en parkeringsbot, skremme forgjengere og gamle bestemødre som aldri skulle hatt lappen. Endret 29. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Aiaiaiaiai! Jeg har løpetest om 15 minutter, jeg kommer til å dø på meg. Har nettopp spist en hamburger og drukket en liter væske. Hvis jeg spiser en halvtime før trening elns, så får jeg skikkelig dårlig mage. Men du får ha lykke til Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jau, alle mine meninger er feil Skarstad, ingen tvil om det. Forøvrig er alle andres mening også feil, dine er såklart rett. Så jeg skjønner ikke hvorfor du sitter her du er. Du burde styrt hele landet for lenge siden. 6763619[/snapback] Ikke han jeg! Krage83 burde vært valgt til folkevalgtlivstidsdiktator for lenge siden.... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jau, alle mine meninger er feil Skarstad, ingen tvil om det. Forøvrig er alle andres mening også feil, dine er såklart rett. Så jeg skjønner ikke hvorfor du sitter her du er. Du burde styrt hele landet for lenge siden. 6763619[/snapback] Akkurat det samme har jeg sagt i mange år, hvorfor er ikke jeg diktator? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ..sitter her i forelesning og har det artig jeg.. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Da vil jeg si at jeg er mer trafikk.sikker enn deg Snakker aldri i tlf når jeg kjører (hører jo ikke at den ringer), røyker gjør jeg bare når jeg kjører uttafor byen og ejg drikker ikke kaffe Men gire klarer jeg! :!: Neida. Jeg er flink til å kjøre bil jeg. Hatt lappen i 1,5 år og det eneste jeg har klart er å få en parkeringsbot, skremme forgjengere og gamle bestemødre som aldri skulle hatt lappen. 6763626[/snapback] Jeg er derimot ikke flink til å kjøre bil, selv om jeg har hatt lappen i 8 år... Men jeg klarer å lese VG mens jeg kjører...! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 @Neppe: oysfaerg har forlatt denne tråden for alltid er jeg redd, men jeg kan sikkert hilse han fra dere. Skal bort dit i kveld tenkte jeg og ta livet av noe hw. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 @Neppe: oysfaerg har forlatt denne tråden for alltid er jeg redd, men jeg kan sikkert hilse han fra dere. Skal bort dit i kveld tenkte jeg og ta livet av noe hw. 6763638[/snapback] Ikke for alltid! Han var jo innom her en liten tur, men det var kanskje bare ett tilbakefall? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 @Neppe: oysfaerg har forlatt denne tråden for alltid er jeg redd, men jeg kan sikkert hilse han fra dere. Skal bort dit i kveld tenkte jeg og ta livet av noe hw. 6763638[/snapback] Hvorfor ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 oysfaerg har forlatt denne tråden for alltid er jeg redd, men jeg kan sikkert hilse han fra dere. Skal bort dit i kveld tenkte jeg og ta livet av noe hw. Du får hilse'n fra meg, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg