Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man lever da bare en gang.

Selv om man må passe på å leve så lenge du kan også :p

6083950[/snapback]

Men det er kjedelig å bli skada og dermed måtte avstå fra morsomme aktiviteter på lang tid / for resten av livet.

6083993[/snapback]

 

Derfor man må ha litt kontroll på det man gjør, selv om det er et "hopp" fra andre etasje.

Lenke til kommentar
Endelig har min K750i kommet hjem fra rep. Måtte bytte deksel, hadde mye riper og støv under skjermen. + at joysticken var gåen. Nå er den helt, helt fin.  :love:

 

Btw kostet 600 ,-

 

np: Dilated People - You cant hide you cant run

6082432[/snapback]

Håper det var telefonen du betalte 600,- for?

6082515[/snapback]

 

Ja, hva annet skulle jeg betalt 600kr for?

`

anners: Hvordan kom han så høyt?

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Endelig har min K750i kommet hjem fra rep. Måtte bytte deksel, hadde mye riper og støv under skjermen. + at joysticken var gåen. Nå er den helt, helt fin.  :love:

Btw kostet 600 ,-

np: Dilated People - You cant hide you cant run

6082432[/snapback]

Håper det var telefonen du betalte 600,- for?

6082515[/snapback]

Ja, hva annet skulle jeg betalt 600kr for?

6084164[/snapback]

 

Tror det var selve reperasjonen Robbiedeluxe siktet til.

Jeg betalte ikke en krone på noen av de to servicene jeg har hatt på mine (reparert hos Zodiac i Oslo).

 

Forresten, tydeligvis en vanlig feil på SE, at joysticken går i stykker, eller er det bare slik at Sony Ericsson-eiere er så grusomt uforsiktige? :p

Lenke til kommentar
Tror det var selve reperasjonen Robbiedeluxe siktet til.

Jeg betalte ikke en krone på noen av de to servicene jeg har hatt på mine (reparert hos Zodiac i Oslo).

 

Forresten, tydeligvis en vanlig feil på SE, at joysticken går i stykker, eller er det bare slik at Sony Ericsson-eiere er så grusomt uforsiktige? :p

6084337[/snapback]

 

Jo, betalte 600NOK for selve reperasjonen. Hvorfor skulle jeg betalt for mobilen? Det er jo min. :p

Lenke til kommentar
Forresten, tydeligvis en vanlig feil på SE, at joysticken går i stykker, eller er det bare slik at Sony Ericsson-eiere er så grusomt uforsiktige? :p

6084337[/snapback]

Vanlig feil. Har en K750i selv og der begynte også joysticken og streike så det er nok SE som ikke har funnet løsningen enda :)

Lenke til kommentar
Forresten, tydeligvis en vanlig feil på SE, at joysticken går i stykker, eller er det bare slik at Sony Ericsson-eiere er så grusomt uforsiktige? :p

6084337[/snapback]

 

jeg tror det er en vanlig feil. De fleste jeg kjenner, som har en SE med joystick, har blitt ødelagt. Men en venn av meg har K700i, har hatt det en stund, og den holder fortsatt. Så jeg tror man må være litt forsiktig også, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...