Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvor ble det av navn som håkon, marianne og kristoffer på normalvektige unger?

Damn right!

I en fotballcup i helga, spilte vi mot et lag som hadde en overvektig gutt som het Glenn Mons eller noe i den duren. Vi på laget måtte flire litt da motstanderne ropte "Ey Glenn Mons, ta i mot ballen a!"

Hihi.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ble det av navn som håkon, marianne og kristoffer på normalvektige unger?

Damn right!

I en fotballcup i helga, spilte vi mot et lag som hadde en overvektig gutt som het Glenn Mons eller noe i den duren. Vi på laget måtte flire litt da motstanderne ropte "Ey Glenn Mons, ta i mot ballen a!"

Hihi.

6763328[/snapback]

Glenn Kent og Rita Peggy?

Lenke til kommentar

*hate nrk-avgift*

Hvorfor skal de presse så mye cash ut av oss når det aldri går en drit på tv? Jeg må vente helt til 1410 før opera begynner :(

Nrk går det aldri noenting på!

Nrk-avgift = ca 2000 spenn

2000*1,7 mill tv'r = 3,4 milliarder penger

Det burde faen meg være mulig å lage litt emr en barne-tv og dagsrevyen for de penga! :mad:

Lenke til kommentar
*hate nrk-avgift*

Hvorfor skal de presse så mye cash ut av oss når det aldri går en drit på tv? Jeg må vente helt til 1410 før opera begynner :(

Nrk går det aldri noenting på!

Nrk-avgift = ca 2000 spenn

2000*1,7 mill tv'r = 3,4 milliarder penger

Det burde faen meg være mulig å lage litt emr en barne-tv og dagsrevyen for de penga!  :mad:

6763393[/snapback]

Barne-TV: 30 minutter.

Nyheter (ikke lokale): 45-60 minutter.

Samtidlig er barne tv dritt og dagsrevyen gørr kjedelig.

Nyhetene skal være informative, ikke gøyale, og barne-TV er, naturlig nok, beregnet på barn.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Det skader ikke om det har med litt farge i sendiga fordi om det skal være informativt.

Tv2 nyheterne som er like informativt er mye mer behaglig å se på en den kjedelig fyren på nrk.

Så det så.

Selv om de er barn trenger de ikke å bli matet med en haug av piss på barne tv, kan være pedagogisk bra også ikke bare idioti.

Lenke til kommentar
Det skader ikke om det har med litt farge i sendiga fordi om det skal være informativt.

Tv2 nyheterne som er like informativt er mye mer behaglig å se på en den kjedelig fyren på nrk.

Så det så.

Jaja, hvis du synes det så. Selv mener jeg at NRK er norges beste formidler av nyheter, både innen- og utenriks.

Selv om de er barn trenger de ikke å bli matet med en haug av piss på barne tv, kan være pedagogisk bra også ikke bare idioti.

6763421[/snapback]

Har du sett hva de sender på andre kanaler?

"La la! Pooh!"

Lenke til kommentar
Det heter TV-avgift, og er en avgift for at du har TV.

6763440[/snapback]

Som nrk tar. Altså nrk-avgift.

Har regninga liggende og logoen er overalt.

De fleste, i hvert fall vest-europeiske-land, har en ikkekommersiell kanal som skattebetalerne finansierer. Det sikrer et nyansert nyhetsbilde.

Forbaska NRK fanboy!

6763445[/snapback]

heheheee_lol_ordelingsfeil!!!121!!eoenone

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...