Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jepp. Men det hjelper ikke å lure seg selv til å tro at man er tøffere enn man er. Da ender man opp iskald og nihilistisk, noe jeg godt kan kjenne meg igjen i. 6761825[/snapback] Hvis man bare fortsetter og fortrenge alt vondt som skjer - kommer det tilbake til deg. Det er ikke til å unngå, og da kommer det sterkere enn noensinne. Metoden anbefales ikke basert på erfaring 6761826[/snapback] Flaks for meg at det verste jeg har opplevd bare har truffet meg indirekte. Bestemor og oldemor døde samme året. Og mista bestevenninna mi (Hu er ikke død, men man skulle tru at hun tror at jeg er det) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 MP3-spiller innkjøpt. 6761822[/snapback] Hva slags? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har opplevd mer dritt en man skulle tro et såpass kort liv kunne, og har aldri pratet med noen om det eller forsøkt å fikse det. Jeg har bare stengt det inne og hevet det vekk. Det er min måte å takle det på. Garantert ikke en optimal måte å gjøre det på, men det har forberedt meg på shit to come. Jeg har blitt truet på livet, hatt trøbbel med snuten, vært i dyp shit og kravlet opp av det. Det har ikke gjort meg noe. Ironisk nok, dog, er jeg et vrak om jeg har kjærlighetssorg. Å utelukke all form for sorg når man ikke har førstehåndserfaring blir for lett. Og jeg prøver ikke å fortelle deg hvordan du skal takle den, jeg sier bare at jeg nærmest kan garantere deg at det er noe som får deg til å føle deg helt forlatt og alene også noen ganger. Og om ikke, så vil det sannsynligvis være det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Da erre natta. Rekke bussen i morgen, og ikke sovne på den! Havner fort på Gjøvik da. Kommer og dasker deg om jeg sover forbi skolen jeg Marly ;o Endret 28. august 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Dersom noen har lyst til å underholde meg, vær så snill, legg meg til på msn. Ja, fredrikrb er ute en tur. 6760170[/snapback] ! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Legger meg jeg. God natt alle sammen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Da erre natta. Rekke bussen i morgen, og ikke sovne på den! Havner fort på Gjøvik da. Kommer og dasker deg om jeg sover forbi skolen jeg Marly ;o 6761872[/snapback] Skal holde utkikk. *poff* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Legger meg jeg. God natt alle sammen 6761881[/snapback] Sweet dreams. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg har opplevd mer dritt en man skulle tro et såpass kort liv kunne, og har aldri pratet med noen om det eller forsøkt å fikse det. Jeg har bare stengt det inne og hevet det vekk. Det er min måte å takle det på. Garantert ikke en optimal måte å gjøre det på, men det har forberedt meg på shit to come. Jeg har blitt truet på livet, hatt trøbbel med snuten, vært i dyp shit og kravlet opp av det. Det har ikke gjort meg noe. Ironisk nok, dog, er jeg et vrak om jeg har kjærlighetssorg. Å utelukke all form for sorg når man ikke har førstehåndserfaring blir for lett. Og jeg prøver ikke å fortelle deg hvordan du skal takle den, jeg sier bare at jeg nærmest kan garantere deg at det er noe som får deg til å føle deg helt forlatt og alene også noen ganger. Og om ikke, så vil det sannsynligvis være det. 6761869[/snapback] Hva driver du med når du ikke sitter på HW? =\ Men det er bare så unødvendig å være lei seg mener nå jeg. Det er ikke sånn at jeg ikke blir det, men det er bare det at før det blir så trist at det er til å grine av så har jeg allerede sluttet å være lei meg. Jeg orker bare ikke å være lei meg. Kanskje jeg for bli et offer for blind vold, så kanskje jeg forandrer meg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Bor i en belastet bydel, henger med feil folk og prøver å ronke så ofte som kuken tillater det. Nå køyer jeg, så vi prates. Natta, nooblets. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nå køyer jeg, så vi prates. Natta, nooblets. 6761945[/snapback] Henger meg med på de sove greiene jeg og nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nå køyer jeg, så vi prates. Natta, nooblets. 6761945[/snapback] Henger meg med på de sove greiene jeg og nå 6761953[/snapback] Sove godt begge to Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-5...crazy+frog+bros HAHAHAHA, PRICELESS! :!: Herr Brun: Jeg het MacCy. 6761044[/snapback] Får jeg lov til å si "OOOOLLLLDDD!!1111" Legger meg nå. Drøm søtt, nerder. Kanskje dere får 50 - 0 på dust2 eller gått rundt i landsbyer med deres lvl60 fyr og slakta lvl1 noobs i ett. gl hf dere som fortsatt skal sitte oppe litt til. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Mushhhiiiiiiiiiiiiiii *Kjede meg* Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nattskift, så jeg får nok ikke lagt meg på ei stund Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Mushhhiiiiiiiiiiiiiii *Kjede meg* 6762016[/snapback] sorry. så det ikke Sitter å ser på the omen, ikek sett den før. Håper du ikke har dødd av kjedsomhet da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Mushhhiiiiiiiiiiiiiii *Kjede meg* 6762016[/snapback] sorry. så det ikke 6762109[/snapback] Litt treig, men absolutt godkjent Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Mushhhiiiiiiiiiiiiiii *Kjede meg* 6762016[/snapback] sorry. så det ikke 6762109[/snapback] Litt treig, men absolutt godkjent 6762116[/snapback] Have no fear! Mushi is here! Du har gjort idag? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du har gjort idag? 6762121[/snapback] Nei, det viktigste var vel å få EUgodkjent bilen, lå noen måmeder bak skjema, så bra ikke purken har vært her og tatt skilta Også har jeg vært hos min farfar som har bursdag i dag Ellers ikke noe spess Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Du har gjort idag? 6762121[/snapback] Nei, det viktigste var vel å få EUgodkjent bilen, lå noen måmeder bak skjema, så bra ikke purken har vært her og tatt skilta Også har jeg vært hos min farfar som har bursdag i dag Ellers ikke noe spess 6762131[/snapback] Kult da. Åssen bil har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg