Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, føler du ikke sorg så vil jeg påstå at du er følelsesløs, ja. Jeg har gitt fullstendig faen i mye fucked up shit selv, og tar ekstremt lite innpå meg, men det finnes noen ting som får alt til å falle i tusen knas. Og jeg tipper at innerst inne, så vil tough guyen i deg også bryte sammen av noe.

6761676[/snapback]

Det er forskjell på å bli lei seg å deppe. Å deppe er for meg å sitte å grine, og fortelle noen om hvor vondt man har det og sånt. Sånt kommer jeg aldri til å gjøre.

6761702[/snapback]

Å deppe kan være mang en ting. Selv om man ikke går rundt å sier det til alle man møter kan man være veldig deppa og destruktiv. Alle takler ting forskjellig.

Lenke til kommentar
Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for.

6761744[/snapback]

Meget godt formulert. :)

Man kan ikke sammenligne problemer.

Lenke til kommentar
Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for.

6761744[/snapback]

Akkurat sånn jeg er.

Når noe først har skjedd, så hjelper det ikke å sutre over det. Er bare å akseptere det å leve med det.

Lenke til kommentar

6761744[/snapback]

Akkurat sånn jeg er.

Når noe først har skjedd, så hjelper det ikke å sutre over det. Er bare å akseptere det å leve med det.

6761755[/snapback]

Noe må bearbeides, ellers så kan det slå ned på deg når du minst venter det. Jeg har blitt truet med gevær i min egen seng tidligere, og jeg bare stengte alt ute. Jeg er ikke en veldig følsom person, og gav fullstendig faen. Tenkte bare at alt kom til å forsvinne om jeg glemte det.

Tenkte ikke på det etter et par ukers tid, og har maks sett tilbake på det et par ganger siden da. (Det er en god stund siden). Jeg merker dog at jeg har fått dårlige nerver av det. Hendene mine skjelver moderat omtrent hele tiden, og jeg kan reagere med å klappe til noen som prøver å skremme meg. Jeg sliter verken med angst eller nervøsitet. Kroppen min har bare ikke taklet det på samme måte som sinnet.

Lenke til kommentar

6761744[/snapback]

Akkurat sånn jeg er.

6761755[/snapback]

Noe må bearbeides, ellers så kan det slå ned på deg når du minst venter det. Jeg har blitt truet med gevær i min egen seng tidligere, og jeg bare stengte alt ute. Jeg er ikke en veldig følsom person, og gav fullstendig faen. Tenkte bare at alt kom til å forsvinne om jeg glemte det.

Tenkte ikke på det etter et par ukers tid, og har maks sett tilbake på det et par ganger siden da. (Det er en god stund siden). Jeg merker dog at jeg har fått dårlige nerver av det. Hendene mine skjelver moderat omtrent hele tiden, og jeg kan reagere med å klappe til noen som prøver å skremme meg. Jeg sliter verken med angst eller nervøsitet. Kroppen min har bare ikke taklet det på samme måte som sinnet.

6761787[/snapback]

Det må ha vært jævlig. Jeg hadde sikkert endt opp død i en sånn situasjon.

Men som du selv sa for litt siden så opplever vi ting forskjellig, så jeg vil da tro at man har forskjellige behov for bearbeidning også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...