Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Depping er rett og slett bare når du synes synd på deg selv og er nedtrykt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Altså, føler du ikke sorg så vil jeg påstå at du er følelsesløs, ja. Jeg har gitt fullstendig faen i mye fucked up shit selv, og tar ekstremt lite innpå meg, men det finnes noen ting som får alt til å falle i tusen knas. Og jeg tipper at innerst inne, så vil tough guyen i deg også bryte sammen av noe. 6761676[/snapback] Det er forskjell på å bli lei seg å deppe. Å deppe er for meg å sitte å grine, og fortelle noen om hvor vondt man har det og sånt. Sånt kommer jeg aldri til å gjøre. 6761702[/snapback] Å deppe kan være mang en ting. Selv om man ikke går rundt å sier det til alle man møter kan man være veldig deppa og destruktiv. Alle takler ting forskjellig. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Loeve: Da er jo bare depping enda mer teit. Hva vil du si det jeg beskrev er for noe da? Endret 28. august 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Sett på Devin townsend band - sunshine & happiness så blir dere så glade alle sammen attteee Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Manisk depressivitet? 6761729[/snapback] Er ikke det litt overdrevet da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for. Endret 28. august 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for. 6761744[/snapback] Meget godt formulert. Man kan ikke sammenligne problemer. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for. 6761744[/snapback] Akkurat sånn jeg er. Når noe først har skjedd, så hjelper det ikke å sutre over det. Er bare å akseptere det å leve med det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 hei folkens... Nattens musikkvideo pres. av über: Moby - In This World En veldig trist musikkvideo ..nå legger jeg meg Natta alle sammen Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for. 6761744[/snapback] Akkurat sånn jeg er. Når noe først har skjedd, så hjelper det ikke å sutre over det. Er bare å akseptere det å leve med det. 6761755[/snapback] Noe må bearbeides, ellers så kan det slå ned på deg når du minst venter det. Jeg har blitt truet med gevær i min egen seng tidligere, og jeg bare stengte alt ute. Jeg er ikke en veldig følsom person, og gav fullstendig faen. Tenkte bare at alt kom til å forsvinne om jeg glemte det. Tenkte ikke på det etter et par ukers tid, og har maks sett tilbake på det et par ganger siden da. (Det er en god stund siden). Jeg merker dog at jeg har fått dårlige nerver av det. Hendene mine skjelver moderat omtrent hele tiden, og jeg kan reagere med å klappe til noen som prøver å skremme meg. Jeg sliter verken med angst eller nervøsitet. Kroppen min har bare ikke taklet det på samme måte som sinnet. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Natta folkens, Bundy får passa på butikken, jeg gir alle warns til han hvis noen spammer her Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 hei folkens... Nattens musikkvideo pres. av über: Moby - In This World En veldig trist musikkvideo ..nå legger jeg meg Natta alle sammen 6761767[/snapback] den har jeg sett før.. aw, de er så søte natta Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jo, det er det. Folk takler sorg og smerte på forskjellige måter. Det du børster av og tenker "Jaja, sånn gikk det bare" av, kan være noe andre vurderer selvmord for. 6761744[/snapback] Akkurat sånn jeg er. Når noe først har skjedd, så hjelper det ikke å sutre over det. Er bare å akseptere det å leve med det. 6761755[/snapback] Noe må bearbeides, ellers så kan det slå ned på deg når du minst venter det. Jeg har blitt truet med gevær i min egen seng tidligere, og jeg bare stengte alt ute. Jeg er ikke en veldig følsom person, og gav fullstendig faen. Tenkte bare at alt kom til å forsvinne om jeg glemte det. Tenkte ikke på det etter et par ukers tid, og har maks sett tilbake på det et par ganger siden da. (Det er en god stund siden). Jeg merker dog at jeg har fått dårlige nerver av det. Hendene mine skjelver moderat omtrent hele tiden, og jeg kan reagere med å klappe til noen som prøver å skremme meg. Jeg sliter verken med angst eller nervøsitet. Kroppen min har bare ikke taklet det på samme måte som sinnet. 6761787[/snapback] Det må ha vært jævlig. Jeg hadde sikkert endt opp død i en sånn situasjon. Men som du selv sa for litt siden så opplever vi ting forskjellig, så jeg vil da tro at man har forskjellige behov for bearbeidning også. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 MP3-spiller innkjøpt. Lagervare, og sendes i morgen. Skal på lang biltur på torsdag. Håper jeg har den til da. Nå legger jeg meg! Natta! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jepp. Men det hjelper ikke å lure seg selv til å tro at man er tøffere enn man er. Da ender man opp iskald og nihilistisk, noe jeg godt kan kjenne meg igjen i. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hvis man bare fortsetter og fortrenge alt vondt som skjer - kommer det tilbake til deg. Det er ikke til å unngå, og da kommer det sterkere enn noensinne. Metoden anbefales ikke basert på erfaring Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 God natt alle sammen. Takk for all støtten i kveld. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Natta, Marley. Sov godt :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg