Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvorfor poste det hvis du ikke tørr/kan/får lov til å si det?

6761528[/snapback]

Jeg forbeholder meg all rett til å kjefte på meg selv og rope ut i aggresjon om den ca verste situasjonen jeg noen gang har vært i, uten å måtte gi slipp på detaljer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6761528[/snapback]

Jeg forbeholder meg all rett til å kjefte på meg selv og rope ut i aggresjon om den ca verste situasjonen jeg noen gang har vært i, uten å måtte gi slipp på detaljer.

6761557[/snapback]

Synes det er en rettighet du skal få beholde. Gi ikke etter gruppepress. Blir det for ille, er det ikke værre enn å lukke so-vinduet. :)

Lenke til kommentar

6761528[/snapback]

6761557[/snapback]

Det skal ikke jeg hindre deg i.

Men om det var sympati du ville ha, eller om det var en del av det du ville oppnå med innlegget (som er helt greit), så er ikke det lett å gi om man ikke vet hva som har skjedd. Iallefall for meg.

Lenke til kommentar

6761528[/snapback]

6761557[/snapback]

Synes det er en rettighet du skal få beholde. Gi ikke etter gruppepress. Blir det for ille, er det ikke værre enn å lukke so-vinduet. :)

6761570[/snapback]

Jeg begynte å røyke fordi en kamerat tilbød meg et drag. Var det gruppepress? :p

(PS: Det verste er over nå. Sjokket har lagt seg. Nå må jeg bare prøve å tenke positivt)

Nstin: I denne situasjonen betydde det mye at folk jeg prater mye med kan gi meg et klapp på skulderen og et betryggende ord uten at jeg må legge ut veldig personlige detaljer som Gud og hvermann kan se.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

6761528[/snapback]

6761557[/snapback]

6761570[/snapback]

Det var ikke en oppfordring. Jeg bare lurte på hvorfor.

Lenke til kommentar
Er du tøff så gjør du som jeg gjør når jeg depper; koker en tvkanne med kruttsterk kaffe og døgner. Får aldri sove om jeg har så forbanna mye å tenke på.

6761620[/snapback]

Skal du være tøff, så må du være like tøff som meg. Å bare drite i å deppe.

Lenke til kommentar
Ja, du banka jo tross alt en førtiåring fordi han ikke ville ha deg inn på festen sin.  Kudoz <3

Mennesker er skjøre dyr, og har du ikke følelser så er du umenneskelig.

6761638[/snapback]

Nei, fordi han skulle absolutt kaste meg ut, bokstavlig talt. Enda jeg var på vei ut. Og da han tok tak rundt halsen min bakfra, smalt jeg til han.

Og bare fordi jeg ikke depper er jeg følelsesløs?

Lenke til kommentar

Altså, føler du ikke sorg så vil jeg påstå at du er følelsesløs, ja. Jeg har gitt fullstendig faen i mye fucked up shit selv, og tar ekstremt lite innpå meg, men det finnes noen ting som får alt til å falle i tusen knas. Og jeg tipper at innerst inne, så vil tough guyen i deg også bryte sammen av noe.

Lenke til kommentar
Altså, føler du ikke sorg så vil jeg påstå at du er følelsesløs, ja. Jeg har gitt fullstendig faen i mye fucked up shit selv, og tar ekstremt lite innpå meg, men det finnes noen ting som får alt til å falle i tusen knas. Og jeg tipper at innerst inne, så vil tough guyen i deg også bryte sammen av noe.

6761676[/snapback]

Det er forskjell på å bli lei seg å deppe. Å deppe er for meg å sitte å grine, og fortelle noen om hvor vondt man har det og sånt. Sånt kommer jeg aldri til å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...