Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva slags utdannelse er det du har begynt/holder på med?

6758482[/snapback]

Ironisk nok; Ambulansefag! Verdens kuleste linje!

6758489[/snapback]

 

 

Ja det er virkelig gøy å hjelpe 150kilos damer ned fra 3.etasje fra Oslo Grønland med båre. :roll:

 

 

 

Sorry, det har vært en laaang dag.

Lenke til kommentar
hva slags utdannelse er det du har begynt/holder på med?

6758482[/snapback]

Ironisk nok; Ambulansefag! Verdens kuleste linje!

6758489[/snapback]

du kan jo droppe ut eller fortsette ut året så gå Resturant og matfag

6758494[/snapback]

Nei.. jeg dropper da ikke ut! Har slitt ræva av meg for å komme inn! Blandt 122 søkere kom barer 15 inn. Jeg er en av de femten.. og evig takknemlig.

 

Det derre stab-greierne var bare tøv.. ;)

Lenke til kommentar
already working on it :)

 

går Resturant og matfag, og skal ta utdannelsen som kokk. Gleder meg veldig mye

6758462[/snapback]

 

Jeg går elektro. I timen i dag hadde vi en "alvorlig" lærer. Her er det snakk om å bytte ut banneord med "alvorlig". Sier ting som "Jeg er alvorlig rettferdig. Dette er alvorlig dumt. Dette verktøyet er alvorlig praktisk." osv.

 

En del av elevene i klassen har begynt å kalle han ett eller annet med "alvorlig". :p

 

Edit: Han er lærer i automatiserte annlegg.

Endret av :P
Lenke til kommentar
hva slags utdannelse er det du har begynt/holder på med?

6758482[/snapback]

Ironisk nok; Ambulansefag! Verdens kuleste linje!

6758489[/snapback]

 

 

Ja det er virkelig gøy å hjelpe 150kilos damer ned fra 3.etasje fra Oslo Grønland med båre. :roll:

 

 

 

Sorry, det har vært en laaang dag.

6758501[/snapback]

Tror ikke det vil bli noe problem faktisk.. det finnes så mange praktiske løsninger til akkurat sånne oppgaver. Det verste må vel være å komm til et åsted med et barn som er hardt skadd. Er usikker på om jeg kommer til å takle noe i den duren.

Lenke til kommentar
Jeg går elektro. I timen i dag hadde vi en "alvorlig" lærer. Her er det snakk om å bytte ut banneord med "alvorlig". Sier ting som "Jeg er alvorlig rettferdig. Dette er alvorlig dumt. Dette verktøyet er alvorlig praktisk." osv.

 

En del av elevene i klassen har begynt å kalle han ett eller annet med "alvorlig". :p

6758520[/snapback]

en av matfag lærerne kom inn i idag mens vi alle var samlet og sa hun hadde lært et nytt ord. Såklart tenke alle på et gammelt ord som liksom ingen har hørt om, men neida, ordet var faktisk omg :dontgetit:

Lenke til kommentar
hva slags utdannelse er det du har begynt/holder på med?

6758482[/snapback]

Ironisk nok; Ambulansefag! Verdens kuleste linje!

6758489[/snapback]

 

 

Ja det er virkelig gøy å hjelpe 150kilos damer ned fra 3.etasje fra Oslo Grønland med båre. :roll:

 

 

 

Sorry, det har vært en laaang dag.

6758501[/snapback]

Tror ikke det vil bli noe problem faktisk.. det finnes så mange praktiske løsninger til akkurat sånne oppgaver. Det verste må vel være å komm til et åsted med et barn som er hardt skadd. Er usikker på om jeg kommer til å takle noe i den duren.

6758524[/snapback]

 

 

Jo, det kommer det til å bli. Onkelen min var ambulansefører/personell.

Ikke for å drepe gleden her altså. Men det er mye mer dritt jobb enn det er ''spennende''

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...