Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Altså...folkens...det dere driver på med nå er på grensen til uthenging...vær litt påpasselig hva dere skriver om andre, ok? :)

6758067[/snapback]

dette kom fra en moden person! (som vet hvor smart jeg egentlig er)

6758083[/snapback]

Jeg kjenner deg ikke så jeg kan ikke uttale meg om hvor intelligent jeg syns du er eller ikke ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså...folkens...det dere driver på med nå er på grensen til uthenging...vær litt påpasselig hva dere skriver om andre, ok? :)

6758067[/snapback]

dette kom fra en moden person! (som vet hvor smart jeg egentlig er)

6758083[/snapback]

Jeg kjenner deg ikke så jeg kan ikke uttale meg om hvor intelligent jeg syns du er eller ikke ;)

6758146[/snapback]

 

Innimellom, så er du litt for moden. :p

Lenke til kommentar
Altså...folkens...det dere driver på med nå er på grensen til uthenging...vær litt påpasselig hva dere skriver om andre, ok? :)

6758067[/snapback]

dette kom fra en moden person! (som vet hvor smart jeg egentlig er)

6758083[/snapback]

Jeg kjenner deg ikke så jeg kan ikke uttale meg om hvor intelligent jeg syns du er eller ikke ;)

6758146[/snapback]

den er grei.

Lenke til kommentar
Da tør jeg påstå at retningslinjene er dårlige, på det punktet.

6758230[/snapback]

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter.

Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.
Jeg vil heller si at du ikke har lest rettningslinjene godt nok eller trenger en oppfriskning av retningslinjene her på forumet..
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...