Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Jobber, å mens det sjer noe. Poster jeg i SO5, no hard feelings. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Jau å den ruller på en camel ? Er det skipskatte ? 6756391[/snapback] Vanlig katt har 18 tær, han har 24. Regner med han er skipskatt jah :!: Bakbein Forbein 6 på ale poter. Bilder tatt kun for din skyld Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Åherregud den dagen her blir kjedelig. Jeg vil hjem å sove for faen. FØKKERZ! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Vanlig katt har 18 tær, han har 24. Regner med han er skipskatt jah :!: Bakbein Forbein 6 på ale poter. Bilder tatt kun for din skyld 6756417[/snapback] For me Ahh Skipskatt skal har 5 ? Finnes sikkert med 6 også. Nå vil jeg også ha 6 EDIT: Nei jeg vil ha 7 Endret 28. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 WTF! Katta kasta opp en haug på størrelse med en halvstor rotte! ÆSJ! Nå sitter katt nr to og lukter på det! Nå eter han det! *løpe* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Jeg skal bare ha en Æsj Endret 28. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 halla Neppe! Lite skjer..har unngått forumet hele uka grunnet eksamensoppgave men nå er den innlevert Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Vanlig katt har 18 tær, han har 24. Regner med han er skipskatt jah :!: Bakbein Forbein 6 på ale poter. Bilder tatt kun for din skyld 6756417[/snapback] For me Ahh Skipskatt skal har 5 ? Finnes sikkert med 6 også. Nå vil jeg også ha 6 EDIT: Nei jeg vil ha 7 6756422[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Polydactyl_cat Nå er begge kattene ute. Kanskje like greit. De bare pisser og spyr inne idag Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Spiser oppkastet til den andre? Må få vist dere noen bilder av de små søte luskene som er hjemme hos foreldrene mine Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 halla Neppe! Lite skjer..har unngått forumet hele uka grunnet eksamensoppgave men nå er den innlevert 6756434[/snapback] Jau du er blitt sjeldent hodet. Har ikke vært her jeg heller. Vært sykmeldt ENDA en uke. Godt å være ferdig nå da ? Fornøyd med oppgaven ? osv... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Har du blitt syk? Å? Tja..fornøyd og fornøyd fru Blom..enten får jeg bestått eller ikke bestått, så egentlig har jeg ikke det trøkket på meg! Leste fluehistorien din! Artig lesing :!: Hadde en slik flue en gang jeg også, kalte han Georg men han forsvant en dag.. Har vært på Kreta vøtt! Derfor har jeg ikke vært her på..hmm..TRE UKER! Damn.. Var på stranden 11/14 dager..var ikke utsikten herlig? Endret 28. august 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Synd at Georg forsvant da Trist med bortgang av slike gode kompanjonger. Nja, er ikke syk nå lenger da. Men har fått kraftig halsbetenelse. Så har gått på 29piller i 4 dager, fy faan for et jævla slit. Å en haug med bivirkninger. 40 feber uten mulighet for å svelge. Men går bra nå, er tilbake på jobb. Vondt i halsen enda. Men Pytt Pytt. Im still standing Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 liker ikke å knaske piller jeg..får jeg en kur, tar jeg den i noen dager så gidder jeg ikke lenger.. halsbetennesle er det verste da, noe dritt der der..å ikke kunne spise eller svelge ordentlig..heller brekke en arm elns. Bra du er på bedringens vei Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Nå skal jeg og Benji prøve en ting her. :wub: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Synd at Georg forsvant da Trist med bortgang av slike gode kompanjonger. Nja, er ikke syk nå lenger da. Men har fått kraftig halsbetenelse. Så har gått på 29piller i 4 dager, fy faan for et jævla slit. Å en haug med bivirkninger. 40 feber uten mulighet for å svelge. Men går bra nå, er tilbake på jobb. Vondt i halsen enda. Men Pytt Pytt. Im still standing 6756477[/snapback] Ikke klag. Legen hiver i værtfall ikke blå-resept piller etter deg Hu dama var lækker ass! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hadde jeg brekt arma hadde jeg heller ikke klart å jobbe. Jeg får gå for en fot. Skjønner. "Gå" for en fot. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hu dama var lækker ass! 6756493[/snapback] Jepp..snaxy! var en dame på stranda som var der hver jævla gang jeg var der, begynte å kalle henne "gardina" siden hun hadde hengepupper ned til knæra..det verste av alt: jeg ropte til dama "der erru Gardina!" og det viste seg at Gardina var trønder ..men trokke hu skjønte det.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 hw på skolen igjen, ikke bra ;o Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Hu dama var lækker ass! 6756493[/snapback] Jepp..snaxy! var en dame på stranda som var der hver jævla gang jeg var der, begynte å kalle henne "gardina" siden hun hadde hengepupper ned til knæra..det verste av alt: jeg ropte til dama "der erru Gardina!" og det viste seg at Gardina var trønder ..men trokke hu skjønte det.. 6756506[/snapback] lol. Driti ut ass Dro på butikken uten genser ista. Shit å kassadama stirra :!: Var såvidt hun greide å gi meg vekslepengene. Skulle tru hun aldri hadde sett et menneske før. Var gøy da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) überGoliath, det der er jo mormor Jeg krever at du fjerner bildet. Endret 28. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg