Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Men når du får beskjed om å "skrive det på baksiden av arket" eller bare komme med en lapp fra huseieren så synes jeg det sier litt om serriøsiteten til banken. At de ikke i det minste har et skjema for dette eller et sted der akkurat dette skal noteres ned. "bare ta å skriv på dette arket et eller annet sted..samme hvor" blir for userriøst rett og slett.

Og det at nordlandsbanken ikke skjeper sikkerhetsrutinene sine etter finace credit-saken er bare helt utrolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er sløvt som du sier. Kanskje dama i skranken var bare arrogant og kjedelig å ha noe med å gjøre..

 

@alle,

Morgens musikkvideo ble plutselig utilgjengelig! Kanskje siden har blitt håwe dot eno'et :!: Edit: lenken har blitt fikset direkte til YouTube istedenfor..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Nei, det er sløvt som du sier. Kanskje dama i skranken var bare arrogant og kjedelig å ha noe med å gjøre..

6756320[/snapback]

Det er den holdningen hver eneste gang jeg går inn dit. Det er heldigvis siste tingen jeg kommer til å gjøre i den banken for jeg kommer IKKE til å benytte nordlandsbanken lengere.

 

Blah...mandagen i dag føles som en torsdag :(

Lenke til kommentar

Sto opp halv 7 idag. Ikke fått gjort en shit. :p

Skal liksom rydde her pluss ta med snøskuffa over til en kompis og rydde der også. Hmm.. Bare lyst til å drekka jeg. Var nesten jeg kjøpte en 6-pack i stedet for frokost da jeg var på butikken halv 9. :whistle:

 

 

@über: pusekatter er søte så lenge de klarer å treffe kattekassa. :hrm: Brukte 20 til mårran idag på å tørke opp piss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...