Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Men når du får beskjed om å "skrive det på baksiden av arket" eller bare komme med en lapp fra huseieren så synes jeg det sier litt om serriøsiteten til banken. At de ikke i det minste har et skjema for dette eller et sted der akkurat dette skal noteres ned. "bare ta å skriv på dette arket et eller annet sted..samme hvor" blir for userriøst rett og slett.

Og det at nordlandsbanken ikke skjeper sikkerhetsrutinene sine etter finace credit-saken er bare helt utrolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er sløvt som du sier. Kanskje dama i skranken var bare arrogant og kjedelig å ha noe med å gjøre..

@alle,

Morgens musikkvideo ble plutselig utilgjengelig! Kanskje siden har blitt håwe dot eno'et :!: Edit: lenken har blitt fikset direkte til YouTube istedenfor..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Nei, det er sløvt som du sier. Kanskje dama i skranken var bare arrogant og kjedelig å ha noe med å gjøre..

6756320[/snapback]

Det er den holdningen hver eneste gang jeg går inn dit. Det er heldigvis siste tingen jeg kommer til å gjøre i den banken for jeg kommer IKKE til å benytte nordlandsbanken lengere.

Blah...mandagen i dag føles som en torsdag :(

Lenke til kommentar

Sto opp halv 7 idag. Ikke fått gjort en shit. :p

Skal liksom rydde her pluss ta med snøskuffa over til en kompis og rydde der også. Hmm.. Bare lyst til å drekka jeg. Var nesten jeg kjøpte en 6-pack i stedet for frokost da jeg var på butikken halv 9. :whistle:

@über: pusekatter er søte så lenge de klarer å treffe kattekassa. :hrm: Brukte 20 til mårran idag på å tørke opp piss.

Lenke til kommentar
Jeg skal skaffe meg pusekatt når jeg flytter, men mo den pisser ikke skal jeg faan meg pisse på den.

Så vil jeg ha skippskatt, siden de ikke er så stein dumme og svake.

6756370[/snapback]

Sjekk katta mi ;)

24 tær og pels som en varulv :love:

camel.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...