Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har to og en halv time med naturfag, så gym i to timer så avsluttes dagen med 3 timer samfunnsfag. Bersjedag.

6756031[/snapback]

 

Jeg, derimot, har en orgie av herlige slasketimer og kaffe og snus og brus og sjokolade og horer og smågodt og huff.

 

 

 

 

 

 

... næh. Jeg har tre timer med Tysk B, dog :/

Lenke til kommentar

Joda...nordlandsbanken slutter aldri å overraske. Var innom med det hun sa direkte til meg, ansikt til ansikt at jeg trengte for å få ut depositums-kontoen min. Men neida, da skulle det være en "statement" fra tidligere huseieren min som sa noe ala "jeg frank....frigir herved 7000kr fra konto bla bla bla til konto blablalba"

Det sa hun INTET til meg om i det hele tatt sist gang. Jeg måtte be henne "pent" om å reise seg fra stolen å ringe tidligere huseieren min for å ordne opp.

Vet dere hva nordlansbanken gjør for sikkerhet når noen skal opphøre en depositumskonto? Joda, de sammenligner signatur!

FFS, hvor er sikkerheten i det? Til og med JEG kunne ha forfalsket en signatur og tatt ut en depositumskonto. Aldri mere nordlandsbanken...aldri!

Lenke til kommentar

Morn folkens :D..har endelig levert inn eksamensoppgaven min og har endelig tid å til forumet..oh, jeg er GLAD! fukc'd up mye pes med en slik oppgave rett etter sommerferien..

 

@ b-real,

kjedelig å måtte oppleve det der men det jo for at huseieren kan få tid til å evnt. sjekke om bostedet har fått noe skade av følge at du har bodd der, dermed bruke depositumet til å utbedre det..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
kjedelig å måtte oppleve det der men det jo for at huseieren kan få tid til å evnt. sjekke om bostedet har fått noe skade av følge at du har bodd der, dermed bruke depositumet til å utbedre det..

6756262[/snapback]

Joda, men det jeg klager over er måten banken bruker for å forsikre seg mot svindel! Hvem som helst kan forfalske en signatur i dag, det er verdens letteste ting å gjøre og baken burde ha et eget skjema for det, eller i det minste kreve at huseieren kommer ned i banken selv og frigir dette og ikke bare en underskrift.

Jeg vet hvorfor depositumet er der, det er jeg fullstendig klar over =)

Lenke til kommentar

Banken er fullstendig klar over at en signatur er lett å forfalske men tror de heller hviler på selve, hvordan sier man det, "symbolikken" i et signatur. De regner med at ikke enhver driver med dokumentforfalsking, svindel og tyveri hvis man ikke er kriminell til daglig.

 

Morgens musikkvideo pres. av über:

Morgens musikkvideo er spesielt dedikert til Mushi

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...