Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Bundy skrev:
  frostbitten skrev:
  Bundy skrev:
hadde en film hvor de skjærte av puppen på en dama også spiste han den. Hmm. Husker ikke hva den het.

6755739[/snapback]

Ichi, The Killer. Konge film :)

6755809[/snapback]

Ah, thx :)

6755813[/snapback]

Jeg kan ærlig talt ikke huske at han spiste puppen :ermm: Satte de henne ved et bord av metall og skjærte henne med en kniv mot kanten av bordet? (groteskmodus)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  frostbitten skrev:
  Bundy skrev:
  frostbitten skrev:
  Bundy skrev:
hadde en film hvor de skjærte av puppen på en dama også spiste han den. Hmm. Husker ikke hva den het.

6755739[/snapback]

Ichi, The Killer. Konge film :)

6755809[/snapback]

Ah, thx :)

6755813[/snapback]

Jeg kan ærlig talt ikke huske at han spiste puppen :ermm: Satte de henne ved et bord av metall og skjærte henne med en kniv mot kanten av bordet? (groteskmodus)

6755817[/snapback]

Nja, denne filmen så skjærten han av puppen. Også rev en bit i fra den og spiste det.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske noen sånn scene i Ichii The Killer jeg. De torturerte ei dame ved å snitte av henne brystvortene på et bord. Ikke var det noe spising heller.

Den eneste torturscenen jeg kommer på var når de hang opp triadebossen etter kroker i ryggen, og så tømte kokende vann/olje over hele ryggen. Men så er det vel et par år siden jeg så den og...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  frostbitten skrev:
  Ustedalen skrev:
"Write a narrative about an experience you have had that has helped define you as a person. Be creative, and choose something meaningful!"

HRMF :hrm:

6755832[/snapback]

Engelsk eksamen ellernå? :)

Synes sånne oppgaver er fine nok!

6755837[/snapback]

Nope, foerste oppgave paa en amerikansk skole. Vi maa vist gjore lekser her. :ermm:

Lenke til kommentar
  Ustedalen skrev:
  frostbitten skrev:
  Ustedalen skrev:
"Write a narrative about an experience you have had that has helped define you as a person. Be creative, and choose something meaningful!"

6755832[/snapback]

6755837[/snapback]

Nope, foerste oppgave paa en amerikansk skole. Vi maa vist gjore lekser her. :ermm:

6755838[/snapback]

DANG!

Lenke til kommentar
  Bundy skrev:
  Ustedalen skrev:
  frostbitten skrev:
  Ustedalen skrev:

6755832[/snapback]

6755837[/snapback]

6755838[/snapback]

DANG!

6755842[/snapback]

DANG?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...