Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

hadde en film hvor de skjærte av puppen på en dama også spiste han den. Hmm. Husker ikke hva den het.

6755739[/snapback]

 

Ichi, The Killer. Konge film :)

6755809[/snapback]

Ah, thx :)

6755813[/snapback]

 

Jeg kan ærlig talt ikke huske at han spiste puppen :ermm: Satte de henne ved et bord av metall og skjærte henne med en kniv mot kanten av bordet? (groteskmodus)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde en film hvor de skjærte av puppen på en dama også spiste han den. Hmm. Husker ikke hva den het.

6755739[/snapback]

 

Ichi, The Killer. Konge film :)

6755809[/snapback]

Ah, thx :)

6755813[/snapback]

 

Jeg kan ærlig talt ikke huske at han spiste puppen :ermm: Satte de henne ved et bord av metall og skjærte henne med en kniv mot kanten av bordet? (groteskmodus)

6755817[/snapback]

Nja, denne filmen så skjærten han av puppen. Også rev en bit i fra den og spiste det.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske noen sånn scene i Ichii The Killer jeg. De torturerte ei dame ved å snitte av henne brystvortene på et bord. Ikke var det noe spising heller.

 

Den eneste torturscenen jeg kommer på var når de hang opp triadebossen etter kroker i ryggen, og så tømte kokende vann/olje over hele ryggen. Men så er det vel et par år siden jeg så den og...

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
"Write a narrative about an experience you have had that has helped define you as a person. Be creative, and choose something meaningful!"

 

HRMF :hrm:

6755832[/snapback]

 

Engelsk eksamen ellernå? :)

Synes sånne oppgaver er fine nok!

6755837[/snapback]

 

Nope, foerste oppgave paa en amerikansk skole. Vi maa vist gjore lekser her. :ermm:

Lenke til kommentar
"Write a narrative about an experience you have had that has helped define you as a person. Be creative, and choose something meaningful!"

 

HRMF :hrm:

6755832[/snapback]

 

Engelsk eksamen ellernå? :)

Synes sånne oppgaver er fine nok!

6755837[/snapback]

 

Nope, foerste oppgave paa en amerikansk skole. Vi maa vist gjore lekser her. :ermm:

6755838[/snapback]

DANG!

Lenke til kommentar
"Write a narrative about an experience you have had that has helped define you as a person. Be creative, and choose something meaningful!"

 

HRMF :hrm:

6755832[/snapback]

 

Engelsk eksamen ellernå? :)

Synes sånne oppgaver er fine nok!

6755837[/snapback]

 

Nope, foerste oppgave paa en amerikansk skole. Vi maa vist gjore lekser her. :ermm:

6755838[/snapback]

DANG!

6755842[/snapback]

DANG?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...