Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

demille: lyst til å ta sånn bilde så bare jeg kan se? :p skal ikke bruke som avatar :D

6753868[/snapback]

Hvis du adder meg på msn, kan jeg sende deg noen jeg har liggende i papirkurven. :)

6753874[/snapback]

ikke gå på den! han ljuger! han har bare lyst å se deg strippe på cam! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
demille: lyst til å ta sånn bilde så bare jeg kan se? :p skal ikke bruke som avatar :D

6753868[/snapback]

Hvis du adder meg på msn, kan jeg sende deg noen jeg har liggende i papirkurven. :)

6753874[/snapback]

6753884[/snapback]

Vi kan årne gurppesamtale med masse cams og skitt, så kan alle strippe! :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis du adder meg på msn, kan jeg sende deg noen jeg har liggende i papirkurven.  :)

6753874[/snapback]

6753884[/snapback]

Herregud, Demille. Selv om jeg prøvde det på deg, så gidder jeg faen ikke drive å se smågutter med "Killer" i nicket sitt naken. Uansett hvor søte de er.

Kanskje jeg prøver anyway. Kjeder meg litt.

Lenke til kommentar

Herregud, Demille. Selv om jeg prøvde det på deg, så gidder jeg faen ikke drive å se smågutter med "Killer" i nicket sitt naken. Uansett hvor søte de er.

6753912[/snapback]

Du prøver deg ikke på meg igjen?

OK?

Lenke til kommentar

Hvis du adder meg på msn, kan jeg sende deg noen jeg har liggende i papirkurven.  :)

6753874[/snapback]

6753884[/snapback]

6753912[/snapback]

Nåhå! Du er faen meg en frekkas! Killerquo er et helt unikt webalias som ingen andre enn meg har brukt! Javel, killer er kanskje ikke det beste, men det blei laget i sjuendeklasse og er en identitet. Smågutt?! Fakk deg! Jeg er 5 år eldre enn deg nesten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...