Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teggy:

Hvem er verdens beste fotballspiller?

I mine øyne? Zidane, uavhengig av at han har lagt opp :love:

I andres øyne? Ronaldinho, Deco m.m..

Hvorfor spør du? :)

Jeg måtte bare spørre. Dog liker Ronaldinho, men Zidane på sin storhetstid så var han overlegen. Har en poster av han i rommet sammen med Ronaldinho. Så du hvor mye Barca tapte da? 3-0 mot Espanyol i supercup-finalen.

Synd vi ikke kan se noe mere til Zidane.

Lenke til kommentar
Jeg måtte bare spørre. Dog liker Ronaldinho, men Zidane på sin storhetstid så var han overlegen. Har en poster av han i rommet sammen med Ronaldinho. Så du hvor mye Barca tapte da? 3-0 mot Espanyol i supercup-finalen.

Synd vi ikke kan se noe mere til Zidane.

6750559[/snapback]

Hørte om tapet ja. Fikk ikke sett den, for har ikke rett kanal, men det hadde vært meg en glede å se Ronaldinho å co gå på en real smell, siden de så sjeldent gjør det. :)

Hadde en poster av Zidane mens han gikk i juve, men måtte ta den ned når han gikk til real. :cry: Skal kjøpe meg opptil flere postere av Zidane, og henge dem opp her når jeg finner noen som selger.

Og du skal ikke si for sikkert at vi ikke får se ham spille mer. Verdens beste gjennom tidene har overrasket før, og han kan sikkert finne på å gjøre det igjen. :love:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hørte om tapet ja. Fikk ikke sett den, for har ikke rett kanal, men det hadde vært meg en glede å se Ronaldinho å co gå på en real smell, siden de så sjeldent gjør det. :)

Hadde en poster av Zidane mens han gikk i juve, men måtte ta den ned når han gikk til real. :cry:  Skal kjøpe meg opptil flere postere av Zidane, og henge dem opp her når jeg finner noen som selger.

Og du skal ikke si for sikkert at  vi ikke får se ham spille mer. Verdens beste gjennom tidene har overrasket før, og han kan sikkert finne på å gjøre det igjen. :love:

Ja, han kan jo finne på mye rart. Hvor kjøper du posterne? Har sett i Football Store i OsloCity, var ikke noe spesiellt bra.

Ronaldinho fikk prisen for Europas beste spiller (se VG). Jeg må nesten le av CL-trekkningen her om dagen. Chelsea møter Barca igjen. Tredje året på rad. Og gjett om Barca skal stikke i fra i år også!

Lenke til kommentar

Ja, han kan jo finne på mye rart. Hvor kjøper du posterne? Har sett i Football Store i OsloCity, var ikke noe spesiellt bra.

Ronaldinho fikk prisen for Europas beste spiller (se VG). Jeg må nesten le av CL-trekkningen her om dagen. Chelsea møter Barca igjen. Tredje året på rad. Og gjett om Barca skal stikke i fra i år også!

6750605[/snapback]

Jeg fikk posterne i Boing elns :blush: Det der fotballmagasinet..

Ja, den der trekningen overrasker meg til de grader. 3. gangen på rad er meget merkelig.. Men, Manchester fikk ei rimelig lett gruppe, så jeg er glad. :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk posterne i Boing elns :blush:  Det der fotballmagasinet..

Ja, den der trekningen overrasker meg til de grader. 3. gangen på rad er meget merkelig.. Men, Manchester fikk ei rimelig lett gruppe, så jeg er glad. :)

Min feil. Det var ikke Espanyol, men Sevilla. Og det var ikke spansk supercup, men UEFA Supercup; Da møtes årets vinnere av CL og UEFA Cup.

Jeg husker ikke alle gruppene, så får ta meg en titt på Uefa.com. Real møter også Lyon igjen.

Edit: Benfica er i gruppe med ManU. Du husker vel hva Benfica gjorde mot Liverpool i fjor? :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...