LasH Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 God Morgen folkens! For en nydelig dag! 6750364[/snapback] Nei. Her pøsregner det, lyner og tordner.. Blærh, ingen spill å spille heller. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Teggy: Hvem er verdens beste fotballspiller? 6749281[/snapback] I mine øyne? Zidane, uavhengig av at han har lagt opp I andres øyne? Ronaldinho, Deco m.m.. Hvorfor spør du? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 I morgen er første skoledag. Tastaturet mitt er sugent fordi jeg klarte å tømme en kopp kaffe ned i det. Kun space som er skikkelig dårlig. Grrr. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Kaffe. Jeg søler ikke på tastaturet mitt jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg har en flekk på tastaturet mitt hvor all lakken er blitt skrapa bort. Er vel all WASD-spillinga som har gjort det... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hvor skal du? På klassetur altså. 6750247[/snapback] Tønsberg ^^ 6750318[/snapback] Husk å dra innom Hylo! DÆVEN, SCORE EIER FFS! :love: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Fan, det var lite folk her nå. :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hvor skal du? På klassetur altså. 6750247[/snapback] Tønsberg ^^ 6750318[/snapback] Husk å dra innom Hylo! DÆVEN, SCORE EIER FFS! :love: 6750526[/snapback] Og meg! (hang med hylo og killerquo igår ) Jeg kan trylle deg frisk igjen? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Teggy: Hvem er verdens beste fotballspiller? I mine øyne? Zidane, uavhengig av at han har lagt opp I andres øyne? Ronaldinho, Deco m.m.. Hvorfor spør du? Jeg måtte bare spørre. Dog liker Ronaldinho, men Zidane på sin storhetstid så var han overlegen. Har en poster av han i rommet sammen med Ronaldinho. Så du hvor mye Barca tapte da? 3-0 mot Espanyol i supercup-finalen. Synd vi ikke kan se noe mere til Zidane. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Det er alltid dødt her på søndager. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg måtte bare spørre. Dog liker Ronaldinho, men Zidane på sin storhetstid så var han overlegen. Har en poster av han i rommet sammen med Ronaldinho. Så du hvor mye Barca tapte da? 3-0 mot Espanyol i supercup-finalen. Synd vi ikke kan se noe mere til Zidane. 6750559[/snapback] Hørte om tapet ja. Fikk ikke sett den, for har ikke rett kanal, men det hadde vært meg en glede å se Ronaldinho å co gå på en real smell, siden de så sjeldent gjør det. Hadde en poster av Zidane mens han gikk i juve, men måtte ta den ned når han gikk til real. Skal kjøpe meg opptil flere postere av Zidane, og henge dem opp her når jeg finner noen som selger. Og du skal ikke si for sikkert at vi ikke får se ham spille mer. Verdens beste gjennom tidene har overrasket før, og han kan sikkert finne på å gjøre det igjen. Endret 27. august 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Hørte om tapet ja. Fikk ikke sett den, for har ikke rett kanal, men det hadde vært meg en glede å se Ronaldinho å co gå på en real smell, siden de så sjeldent gjør det. Hadde en poster av Zidane mens han gikk i juve, men måtte ta den ned når han gikk til real. Skal kjøpe meg opptil flere postere av Zidane, og henge dem opp her når jeg finner noen som selger. Og du skal ikke si for sikkert at vi ikke får se ham spille mer. Verdens beste gjennom tidene har overrasket før, og han kan sikkert finne på å gjøre det igjen. Ja, han kan jo finne på mye rart. Hvor kjøper du posterne? Har sett i Football Store i OsloCity, var ikke noe spesiellt bra. Ronaldinho fikk prisen for Europas beste spiller (se VG). Jeg må nesten le av CL-trekkningen her om dagen. Chelsea møter Barca igjen. Tredje året på rad. Og gjett om Barca skal stikke i fra i år også! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Ja, han kan jo finne på mye rart. Hvor kjøper du posterne? Har sett i Football Store i OsloCity, var ikke noe spesiellt bra. Ronaldinho fikk prisen for Europas beste spiller (se VG). Jeg må nesten le av CL-trekkningen her om dagen. Chelsea møter Barca igjen. Tredje året på rad. Og gjett om Barca skal stikke i fra i år også! 6750605[/snapback] Jeg fikk posterne i Boing elns Det der fotballmagasinet.. Ja, den der trekningen overrasker meg til de grader. 3. gangen på rad er meget merkelig.. Men, Manchester fikk ei rimelig lett gruppe, så jeg er glad. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Jeg fikk posterne i Boing elns Det der fotballmagasinet..Ja, den der trekningen overrasker meg til de grader. 3. gangen på rad er meget merkelig.. Men, Manchester fikk ei rimelig lett gruppe, så jeg er glad. Min feil. Det var ikke Espanyol, men Sevilla. Og det var ikke spansk supercup, men UEFA Supercup; Da møtes årets vinnere av CL og UEFA Cup. Jeg husker ikke alle gruppene, så får ta meg en titt på Uefa.com. Real møter også Lyon igjen. Edit: Benfica er i gruppe med ManU. Du husker vel hva Benfica gjorde mot Liverpool i fjor? Endret 27. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Where's the party? Where's the action? Now Playing: Lunaspace - Where's the party Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Edit: Hater forumet av og til Endret 27. august 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Dere kan alle dø og brenne. I dag skal jeg være med Maria. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Dere kan alle dø og brenne. 6750809[/snapback] Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Dere kan alle dø og brenne. 6750809[/snapback] 6750822[/snapback] *kose* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg vil brenne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg