Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting skal dere ha folkens. Dere spammer ikke :wee: Bundy må være

Jeg har vært ute på shopping. Kjøpte Dream Theater - Score (dvd).

Når jeg kom hjem fant nøkkelen min ut at den ville dette ut av hånden min og ned i et hull mellom platten og husveggen, hvilket selvfølgelig førte til at jeg ikke kom meg inn. Ringte mamma, og hun hadde heller ikke med seg nøkkelen. Hun ringte stefaren min, og han hadde ikke med seg nøkkel han heller! Dermed var det masse leting etter lillebroren min, men etterhvert fant vi ham og fikk tak i en nøkkel. Morsomt.

Når jeg så kom hjem ventet en mail fra cdon.com. Der stod det at grunnen til at cdene mine ikke har blitt sendt var at en tidligere ordre som skulle betales med faktura var gått til inkasso. Dette er et helt år siden, og inkassoregningen er betalt for leeenge siden. Pengene mine gikk ut fra konto med en gang jeg trykket på "kjøp", men cdon ville ikke sende de fordi jeg hadde hatt et inkassoproblem tidligere? Og det tok dem _5 uker_ å fortelle meg dette? Det er faenmeg det mest useriøse jeg har vært med på!

_ALDRI MER CDON_ Drittbutikk!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Mine damer og herrer, jeg vil nå be om et øybliks oppmerksomhet.

Som jeg fant ut igår, så gikk Herr Ueland på NITH Oslo. "hva er så spesielt med det da?" Jo, det som er spesielt med det er at jeg går på samme skole. Og det som er enda mer spesielt er at JEG HAR GITT EN KLEM TIL UELAND PÅ NITH FESTEN!

Der. måtte bare få det ut :D

Ueland? you rock, man...you rock :D

PS: For dere som trodde at Ueland var/er en nazimod, tenk om igjen. Han er bare evig kosebamse :p */hug* :love:

Lenke til kommentar
pfff. jeg bare sier at jeg fikk den æren av å gi han en klem. Det var kos, skal jeg si deg.

6747581[/snapback]

Gayfag.

6747606[/snapback]

You dont have to be gay to make your friend feel okay ^^

6747615[/snapback]

synger ikke Morten Abel: You don't have to be gay to make your friend feel good okey?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...