Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fått tilbake døgnrytmen min, sov fra 21:00 - 06:30. Har vært slitsomt å gått trøtt rundt og ikke giddet noe på skolen. "Hey, blir du med til Voice konserten, jeg har en bilett til deg" " Nah, orker ikke." (Artistene suger though så hadde nok ikke dratt uansett om jeg hadde vært trøtt eller ikke).

Lenke til kommentar

Helvette også. Jeg forsvov meg og akkurat da jeg var på tur ned den bratteste bakken så ringte tlf. Jeg svarte...og vips så endte man opp i grøfta med tlf mange menter forran meg og sykkelen til helvette og jeg oppskrapet og deilig på asfalten..merk gammel asfalt..'

Så..yay for en start på dagen!

Lenke til kommentar
Helvette også. Jeg forsvov meg og akkurat da jeg var på tur ned den bratteste bakken så ringte tlf. Jeg svarte...og vips så endte man opp i grøfta med tlf mange menter forran meg og sykkelen til helvette og jeg oppskrapet og deilig på asfalten..merk gammel asfalt..'

Så..yay for en start på dagen!

6744784[/snapback]

*Trøstepå biril*

Lenke til kommentar
Har gjort det samme engang, bare bytt ut asfalt med grus. Hadde åpent sår på albuen i noen måneder etter det. Ikke noe jeg ville gjort i gjen for å si det slik.

6745255[/snapback]

Allerede gjort noen X antall ganger. Dog som "barn" da. Har hoppet fra sykkel og i ei elv jeg faktisk..mirakuløst så gikk jeg uskadet fra hendelsen. Var centimeter fra å treffe en stein på i allefall 1.5meter i diameter.
Lenke til kommentar
Har gjort det samme engang, bare bytt ut asfalt med grus. Hadde åpent sår på albuen i noen måneder etter det. Ikke noe jeg ville gjort i gjen for å si det slik.

6745255[/snapback]

Allerede gjort noen X antall ganger. Dog som "barn" da. Har hoppet fra sykkel og i ei elv jeg faktisk..mirakuløst så gikk jeg uskadet fra hendelsen. Var centimeter fra å treffe en stein på i allefall 1.5meter i diameter.

6745273[/snapback]

Verste jeg har gjort var når jeg skulle teste en Pacific Blue-manøver, dvs å lene seg framover på sykkelen med styre mellom føttene. Når jeg hadde klart det ei stund klarte jeg å dra i bremsevaieren.. til frambremsen. Endte mer eller mindre med trynet i asfalten og sykkelen oppå meg. *ung og dum*

Lenke til kommentar
Verste jeg har gjort var når jeg skulle teste en Pacific Blue-manøver, dvs å lene seg framover på sykkelen med styre mellom føttene. Når jeg hadde klart det ei stund klarte jeg å dra i bremsevaieren.. til frambremsen. Endte mer eller mindre med trynet i asfalten og sykkelen oppå meg. *ung og dum*

6745293[/snapback]

Hehe, jau...man er så flink atte...

Husker da frontgaffelen(den som holder frontdekket) knakk og man fikk seg en rimelig slag i ballene..det var også veldig kos.. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...