Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Ey.. Du logget meg ut Herr Brun Edit: Great, der midlertidig drepte jeg tråden. Wellwell, tar meg en tur til frisøren. 6744631[/snapback] Tråden er konstant død på morgenen, så det var ikke din feil. Husk bilde i RPP når du kommer tilbake!^^ *kjede seg* Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Goddamn! i dag, 09:42 Det der var den forrige posten i OT-baren! Hva skjer med inaktivitet?! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Ææææææææææ! *gjesp* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Oh yeah. Om et par dager kommer Dream Theater - Score ut. 3cd og 2dvd. Så får jeg pcen min litt etter det igjen (trege netshop, hvorfor får de ikke inn RAMen min fortere? =/), så kommer The Mars Volta - Amputechture. Og om 7 uker er det naIT Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Endelig fått tilbake døgnrytmen min, sov fra 21:00 - 06:30. Har vært slitsomt å gått trøtt rundt og ikke giddet noe på skolen. "Hey, blir du med til Voice konserten, jeg har en bilett til deg" " Nah, orker ikke." (Artistene suger though så hadde nok ikke dratt uansett om jeg hadde vært trøtt eller ikke). Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Herr_Brun: Ja, jeg får vel holde meg til denne avataren. Lettere å gjenkjenne meg også. Det går faktisk meget bra nå, dama er på besøk og greier. Drar vel til byen snart. Sola skinner, og det er godt over 20c. Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Helvette også. Jeg forsvov meg og akkurat da jeg var på tur ned den bratteste bakken så ringte tlf. Jeg svarte...og vips så endte man opp i grøfta med tlf mange menter forran meg og sykkelen til helvette og jeg oppskrapet og deilig på asfalten..merk gammel asfalt..' Så..yay for en start på dagen! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Helvette også. Jeg forsvov meg og akkurat da jeg var på tur ned den bratteste bakken så ringte tlf. Jeg svarte...og vips så endte man opp i grøfta med tlf mange menter forran meg og sykkelen til helvette og jeg oppskrapet og deilig på asfalten..merk gammel asfalt..'Så..yay for en start på dagen! 6744784[/snapback] *Trøstepå biril* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Pent blødende sår på høyre hand. Så på armleddet på vestrehanda. Og selvsagt helt fra handleddet og ned til albuen. Blod er fun Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Pent blødende sår på høyre hand. Så på armleddet på vestrehanda. Og selvsagt helt fra handleddet og ned til albuen. Blod er fun 6745058[/snapback] Det svir jo som fasan! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Det svir jo som fasan!6745065[/snapback] Åja..you don't say Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Det svir jo som fasan!6745065[/snapback] Åja..you don't say 6745193[/snapback] Har gjort det samme engang, bare bytt ut asfalt med grus. Hadde åpent sår på albuen i noen måneder etter det. Ikke noe jeg ville gjort i gjen for å si det slik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Har gjort det samme engang, bare bytt ut asfalt med grus. Hadde åpent sår på albuen i noen måneder etter det. Ikke noe jeg ville gjort i gjen for å si det slik.6745255[/snapback] Allerede gjort noen X antall ganger. Dog som "barn" da. Har hoppet fra sykkel og i ei elv jeg faktisk..mirakuløst så gikk jeg uskadet fra hendelsen. Var centimeter fra å treffe en stein på i allefall 1.5meter i diameter. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Har gjort det samme engang, bare bytt ut asfalt med grus. Hadde åpent sår på albuen i noen måneder etter det. Ikke noe jeg ville gjort i gjen for å si det slik.6745255[/snapback] Allerede gjort noen X antall ganger. Dog som "barn" da. Har hoppet fra sykkel og i ei elv jeg faktisk..mirakuløst så gikk jeg uskadet fra hendelsen. Var centimeter fra å treffe en stein på i allefall 1.5meter i diameter. 6745273[/snapback] Verste jeg har gjort var når jeg skulle teste en Pacific Blue-manøver, dvs å lene seg framover på sykkelen med styre mellom føttene. Når jeg hadde klart det ei stund klarte jeg å dra i bremsevaieren.. til frambremsen. Endte mer eller mindre med trynet i asfalten og sykkelen oppå meg. *ung og dum* Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har bare stupt over hekker på for stor sykkel, jeg. :/ Dakkars små menneskene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Verste jeg har gjort var når jeg skulle teste en Pacific Blue-manøver, dvs å lene seg framover på sykkelen med styre mellom føttene. Når jeg hadde klart det ei stund klarte jeg å dra i bremsevaieren.. til frambremsen. Endte mer eller mindre med trynet i asfalten og sykkelen oppå meg. *ung og dum*6745293[/snapback] Hehe, jau...man er så flink atte... Husker da frontgaffelen(den som holder frontdekket) knakk og man fikk seg en rimelig slag i ballene..det var også veldig kos.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Husker da frontgaffelen(den som holder frontdekket) knakk og man fikk seg en rimelig slag i ballene..det var også veldig kos.. 6745338[/snapback] Husker da ramma mi knakk tvers av. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Har da klart et par tryn på sykkel jeg også, ja. Today is kose seg i Tønsberg/Hytta med Hylol og Mushi Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Hylol is teh king. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Hylol is teh king. 6745416[/snapback] Nehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg