Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke no musikk på pc'en da? Kan godt sende deg en ny ladning med hip-hop :p

Eller så har du jo nett-radio ;)

*edit: tok bort det som så ut som stavanger dialekt.

6744513[/snapback]

*winamp som hakker* hinthint. Er et under at det går ann å surfe på den kassa her. :roll:

Vil gjerne ha mer hop, men det må vi ta til søndag når jeg er hjemme igjen.

@edit: takk, ellers hadde jeg ikke skjønt en shit.

Lenke til kommentar

dopet kan du bare holde deg unna...  nok av vrak her i værden  :dontgetit:

så du har vært her ja :p skjenner du noen her da kanskje ?! :D

6744509[/snapback]

Kjenner en (to) i sarpsborg, ellers tynt.

Har en kompis som også digger østfold så jeg har vært i så og si alle tettsteder og byer i det fylket :blush::innocent:

6744510[/snapback]

Ahh :D Artige saker... ^^ får si i fra vist du tar deg en tur en gang da vett :D

Men nå må nesten jeg legge meg. kom til å tenke på jævel bikkja til nabon som begynner å bjeffe kl 11 på morgen, vær jævela helg.

Må slite meg gjennom den ene timen fra 11 - 12 :mad: etter det så sover jeg til langt på dagen :D hehe vist jeg får sove igjen da.. ^__^

Lenke til kommentar

Har du ikke no musikk på pc'en da? Kan godt sende deg en ny ladning med hip-hop :p

Eller så har du jo nett-radio ;)

*edit: tok bort det som så ut som stavanger dialekt.

6744513[/snapback]

*winamp som hakker* hinthint. Er et under at det går ann å surfe på den kassa her. :roll:

Vil gjerne ha mer hop, men det må vi ta til søndag når jeg er hjemme igjen.

@edit: takk, ellers hadde jeg ikke skjønt en shit.

6744515[/snapback]

Bare å si fra det, så skal jeg slenge over no skikkelig god saker ;)

Lenke til kommentar

Jaja. DEre får sove godt begge to ;)

Takk for selvskapet. Tror jeg døgner'n til 10-tiden så jeg kan dra hjem og sove i min egen seng :) Da blir nok typen sinna :wee: har bare sovi hele uka når han har vært hjemme, eller vært ute å flydd med kompisene hans. Har litt dårlig samvittighet. :hrm:

Lenke til kommentar
Hei!

Lurte på om noen visste noen hvordan man kan for eksempel skifte fra fødselsdato 89 til 88? :p

Skal ikke bruke dette til noe alvorlig farlig altså.. Skal bare bruke dette til å komme LITT tidligere inn på utesteder :p

Hvis noen er litt skeptiske om de tør å si noen "offetlig" om dette, kan dere gjerne sende meg en PM :D

Ciao  :love:

6743705[/snapback]

Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen.

6743806[/snapback]

Den der var litt søt. :wee:

Hvis jeg oppretter en post med samme tema, med tittel "hjelp meg til å forfalske alderen på bankkortet mitt", vil denne få leve da?

Lenke til kommentar

God Morgen!

Høres kjempe spennende ut, et år i USA.

Men jeg hadde aldri dratt fra damen for noe som strengt tatt ikke er nødvendig. :D

Deilig med en joggetur før jobb, nå frokost. (kaffe :love: )

:p

Edit:

Dette forumet er vel skammelig streng på regler og sånt, så det tviler jeg veldig på.

Velkommen til Kina følelse nesten. :shrug:

Endret av chills
Lenke til kommentar

Dette forumet er vel skammelig streng på regler og sånt, så det tviler jeg veldig på.

Velkommen til Kina følelse nesten.  :shrug:

6744610[/snapback]

Vær så snill, gidd klage på reglene! Det er norges nest største forum (VG-nett er større, men kan egentlig ikke sammenlignes), de er nødt til å holde en viss standard! Reglene må være strenge, hvis ikke blir det texas!

Hvis du ikke liker reglene, gå en annen plass. Så blir alle fornøyde =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...