mushi Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 *plystre til det nye Outkast albumet* 6744511[/snapback] *lyst til å hive radioen i veggen* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) *lyst til å hive radioen i veggen* 6744512[/snapback] Har du ikke no musikk på pc'en da? Kan godt sende deg en ny ladning med hip-hop Eller så har du jo nett-radio *edit: tok bort det som så ut som stavanger dialekt. Endret 26. august 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Har du ikke no musikk på pc'en da? Kan godt sende deg en ny ladning med hip-hop Eller så har du jo nett-radio *edit: tok bort det som så ut som stavanger dialekt. 6744513[/snapback] *winamp som hakker* hinthint. Er et under at det går ann å surfe på den kassa her. Vil gjerne ha mer hop, men det må vi ta til søndag når jeg er hjemme igjen. @edit: takk, ellers hadde jeg ikke skjønt en shit. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 dopet kan du bare holde deg unna... nok av vrak her i værden så du har vært her ja skjenner du noen her da kanskje ?! 6744509[/snapback] Kjenner en (to) i sarpsborg, ellers tynt. Har en kompis som også digger østfold så jeg har vært i så og si alle tettsteder og byer i det fylket 6744510[/snapback] Ahh Artige saker... ^^ får si i fra vist du tar deg en tur en gang da vett Men nå må nesten jeg legge meg. kom til å tenke på jævel bikkja til nabon som begynner å bjeffe kl 11 på morgen, vær jævela helg. Må slite meg gjennom den ene timen fra 11 - 12 etter det så sover jeg til langt på dagen hehe vist jeg får sove igjen da.. ^__^ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Har du ikke no musikk på pc'en da? Kan godt sende deg en ny ladning med hip-hop Eller så har du jo nett-radio *edit: tok bort det som så ut som stavanger dialekt. 6744513[/snapback] *winamp som hakker* hinthint. Er et under at det går ann å surfe på den kassa her. Vil gjerne ha mer hop, men det må vi ta til søndag når jeg er hjemme igjen. @edit: takk, ellers hadde jeg ikke skjønt en shit. 6744515[/snapback] Bare å si fra det, så skal jeg slenge over no skikkelig god saker Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jaja. DEre får sove godt begge to Takk for selvskapet. Tror jeg døgner'n til 10-tiden så jeg kan dra hjem og sove i min egen seng Da blir nok typen sinna har bare sovi hele uka når han har vært hjemme, eller vært ute å flydd med kompisene hans. Har litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Natta på deg Mushi, takk for praten her og på msn, alltid like koslig å ha noen å skravle med på natta Sov godt folkens Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Du fikk meg til å være lenger oppe så du burde være takknemmelig for det ja mushi xD neeeida! Nattinatt mushi og Propaganda sov godt! skal sove under senga i natt jeg tenker jeg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jaja.. I dag er altså dagen hvor min kjære drar vekk fra meg for å gå på folkehøgskole like utenfor Trondheim Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jaja.. I dag er altså dagen hvor min kjære drar vekk fra meg for å gå på folkehøgskole like utenfor Trondheim 6744546[/snapback] Proev aa bo et helt aar i et annet land uten aa se henne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Morn folks. Hva skjer 'a? ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 God morgen! *gjesp* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 God morgen! *gjesp* 6744581[/snapback] God morgen Sidious. Glad for å se at du har tatt til vettet og skiftet tilbake til gamleavataren Hvordan går det? =) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Hei! Lurte på om noen visste noen hvordan man kan for eksempel skifte fra fødselsdato 89 til 88? Skal ikke bruke dette til noe alvorlig farlig altså.. Skal bare bruke dette til å komme LITT tidligere inn på utesteder Hvis noen er litt skeptiske om de tør å si noen "offetlig" om dette, kan dere gjerne sende meg en PM Ciao 6743705[/snapback] Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. 6743806[/snapback] Den der var litt søt. Hvis jeg oppretter en post med samme tema, med tittel "hjelp meg til å forfalske alderen på bankkortet mitt", vil denne få leve da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) God Morgen! Høres kjempe spennende ut, et år i USA. Men jeg hadde aldri dratt fra damen for noe som strengt tatt ikke er nødvendig. Deilig med en joggetur før jobb, nå frokost. (kaffe ) Edit: Dette forumet er vel skammelig streng på regler og sånt, så det tviler jeg veldig på. Velkommen til Kina følelse nesten. Endret 26. august 2006 av chills Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Dette forumet er vel skammelig streng på regler og sånt, så det tviler jeg veldig på. Velkommen til Kina følelse nesten. 6744610[/snapback] Vær så snill, gidd klage på reglene! Det er norges nest største forum (VG-nett er større, men kan egentlig ikke sammenlignes), de er nødt til å holde en viss standard! Reglene må være strenge, hvis ikke blir det texas! Hvis du ikke liker reglene, gå en annen plass. Så blir alle fornøyde =) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Strengt på regler ja, kanskje litt for strenge.. Fikk en ukes utestengelse og 10% warn pga linking til Thepiratebay, og bare se hvor mye skriverier det har vært i mediene i det siste Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Strengt på regler ja, kanskje litt for strenge.. Fikk en ukes utestengelse og 10% warn pga linking til Thepiratebay, og bare se hvor mye skriverier det har vært i mediene i det siste 6744621[/snapback] Men slik er det, og slik vil det fortsette å være. Live with it, eller trykk her Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Ey.. Du logget meg ut Herr Brun Edit: Great, der midlertidig drepte jeg tråden. Wellwell, tar meg en tur til frisøren. Endret 26. august 2006 av Rome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg