Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

7 min? dårlig tid eller? Tar nok litt lenger å traske fra Oslo til deg skjønner du :p

6744492[/snapback]

Du ber degselv bort, også har du faen ikke bil engang?

 

Kunna ha henta deg for jeg låner bil med gratis bensin, men den jævla skådaen fra 2002 har bare KASETT-SPILLER. Gidder ikke 1,5 time hver vei med radio ass.

Lenke til kommentar

 

7 min? dårlig tid eller? Tar nok litt lenger å traske fra Oslo til deg skjønner du :p

6744492[/snapback]

Du ber degselv bort, også har du faen ikke bil engang?

 

Kunna ha henta deg for jeg låner bil med gratis bensin, men den jævla skådaen fra 2002 har bare KASETT-SPILLER. Gidder ikke 1,5 time hver vei med radio ass.

6744495[/snapback]

 

Bil? har ikke lappen en gang jeg kjære :p Har 8 forskjellige måter å komme meg rundt i byen på rett uttafor døra, da trenger man ikke bil :p

 

Kassett spiller er døds fett da, jeg har noen rå-gamle mixtapes fra jeg var sneip, sikker på at du ikke vil råne litt? :p

Lenke til kommentar

 

7 min? dårlig tid eller? Tar nok litt lenger å traske fra Oslo til deg skjønner du :p

6744492[/snapback]

Du ber degselv bort, også har du faen ikke bil engang?

 

Kunna ha henta deg for jeg låner bil med gratis bensin, men den jævla skådaen fra 2002 har bare KASETT-SPILLER. Gidder ikke 1,5 time hver vei med radio ass.

6744495[/snapback]

 

Kan hente meg:D jeg har sånn kasett som man kan koble til mp3 spiller(ipod) som jeg bruker^^

går ut og venter jeg..

*traske* er i østfold jeg da..

Lenke til kommentar
jaha.. :D hvorfor akkurat hit :D Kan få flytte i nabohuset xD

 

FÅ HIT!!

6744505[/snapback]

Jeg veit ikke hvorfor østfold.

 

Jeg bor i vestfold nå. Telemark er et stort høl. Oslo/akershus er for dyrt og altfor mange mennesker,. Østfold er igjen da, og dessuten liker jeg meg godt der, selv om det er mye dop.

Lenke til kommentar
jaha.. :D hvorfor akkurat hit :D Kan få flytte i nabohuset xD

 

FÅ HIT!!

6744505[/snapback]

Jeg veit ikke hvorfor østfold.

 

Jeg bor i vestfold nå. Telemark er et stort høl. Oslo/akershus er for dyrt og altfor mange mennesker,. Østfold er igjen da, og dessuten liker jeg meg godt der, selv om det er mye dop.

6744506[/snapback]

 

dopet kan du bare holde deg unna... nok av vrak her i værden :dontgetit:

så du har vært her ja :p skjenner du noen her da kanskje ?! :D

Lenke til kommentar

dopet kan du bare holde deg unna...  nok av vrak her i værden  :dontgetit:

så du har vært her ja :p skjenner du noen her da kanskje ?! :D

6744509[/snapback]

Kjenner en (to) i sarpsborg, ellers tynt.

 

Har en kompis som også digger østfold så jeg har vært i så og si alle tettsteder og byer i det fylket :blush::innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...