Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

jaja.. sånn kan det også gå :p

har vel noen cdr slengense rundt ?:D høre på de!

6744395[/snapback]

Fatter har sikkert godt over 2k cd'r, men jeg må opp til anlegget for å finne noe å spille det av med. Og når pc er stasjonær går det dårlig. Sitter å hører på sugarbabes :sick:

6744399[/snapback]

 

jeej sugerbabes :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg hater slitsomme damer som ikke holder ord! Bro's before ho's!

6744398[/snapback]

Du ble avvist på byen idag? :wee:

6744401[/snapback]

 

haha neida, men jeg gikk på limpinnen da jeg visst nok skulle få besøk, som ikke møter opp...men fikk en telefon der hun sa hun kom i mårra, da sa jeg at det kunne hun bare drite i, for jeg gidder ikke sitte her i mårra som en tosk også. Drittkjerring.

Lenke til kommentar
haha neida, men jeg gikk på limpinnen da jeg visst nok skulle få besøk, som ikke møter opp...men fikk en telefon der hun sa hun kom i mårra, da sa jeg at det kunne hun bare drite i, for jeg gidder ikke sitte her i mårra som en tosk også. Drittkjerring.

6744407[/snapback]

Jenter er slemme. Bli homo! :w00t:

 

Vurderer å ta meg en røyk inne fordi jeg ikke gidder å lette på rævva. Hmm.. Fatter kommer til å bli sinna (og jeg tenker for mye på konsekvenser :roll: )

 

 

EDIT: natta lol :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
haha neida, men jeg gikk på limpinnen da jeg visst nok skulle få besøk, som ikke møter opp...men fikk en telefon der hun sa hun kom i mårra, da sa jeg at det kunne hun bare drite i, for jeg gidder ikke sitte her i mårra som en tosk også. Drittkjerring.

6744407[/snapback]

Jenter er slemme. Bli homo! :w00t:

 

Vurderer å ta meg en røyk inne fordi jeg ikke gidder å lette på rævva. Hmm.. Fatter kommer til å bli sinna (og jeg tenker for mye på konsekvenser :roll: )

 

 

EDIT: natta lol :)

6744412[/snapback]

 

Røyklukt i huset 20 dager senere, kan ikke anbefales.

Lenke til kommentar
Røyklukt i huset 20 dager senere, kan ikke anbefales.

6744415[/snapback]

Får se om jeg får pressa hue mitt ut igjennom det knøttlille kjellerviduet da :wee:

 

 

EDIT: føkk, har ikke lighter. Må opp og lete etter noe å fyre opp med og da kan jeg liksågodt gå ut :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jenter er slemme. Bli homo!  :w00t:

 

Vurderer å ta meg en røyk inne fordi jeg ikke gidder å lette på rævva. Hmm.. Fatter kommer til å bli sinna (og jeg tenker for mye på konsekvenser :roll: )

 

 

EDIT: natta lol :)

6744412[/snapback]

 

Homo er ikke helt min stil, føler ikke at det kler meg :p

 

Har du vindu som du kan tilte opp og ned? isåfall så setter du det rett ut, og røyker på oversia av vinduet :p, da blir det ikke røyklukt

 

*mimre tilbake til når jeg var 14* :love:

Lenke til kommentar

 

Homo er ikke helt min stil, føler ikke at det kler meg :p

 

Har du vindu som du kan tilte opp og ned? isåfall så setter du det rett ut, og røyker på oversia av vinduet :p, da blir det ikke røyklukt

 

*mimre tilbake til når jeg var 14*  :love:

6744422[/snapback]

WTF?

 

14?

 

Jeg er snart 20 for faen! :mad:

Lenke til kommentar

 

Njaaa, skeptisk!

 

Er oppvokst med flere katter, og har lært meg de fleste triksa i boka, så BRING IT ON!!

6744447[/snapback]

Du har seriøst ikke sett satan-øyet til blanko? Han er besatt av djevelen og jeg har akkurat sendt han ut for å løpe hjem til deg og DREPE deg! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...