Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Ok. Vil ikke virke dum og blond her nå, men vil høre på musikk.

 

 

Fant en ipod nano. Hvordan i hælvete lader jeg den? Og hvorfor klarer jeg ikke skru den på? Skjønner ikke en shit jeg.

 

 

Har tatt den oppi "koppen" sin, men ingenting skjer. Føler ikke dette er noe å mekke nytt emne om liksom.

 

 

Ps. aldri tatt på en ipod før. hehe

 

EDIT: føkk this. Løper opp og henter cd-spiller jeg.

6744143[/snapback]

 

bruk Google.. neida.

 

Kontakt står i regner jeg med? Sikker på at det er en ipod du har i koppen og ikke en såpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

bruk Google.. neida.

 

Kontakt står i regner jeg med? Sikker på at det er en ipod du har i koppen og ikke en såpe?

6744150[/snapback]

Gav opp. Creative er så jævla mye enklere å skjønne. Skal aldri kjøpe meg ipod.

 

Kom på at jeg ikke har noen cd-spiller, og henta tivoli-radioen til fatter. Får håpe jeg får inn noen signaler her i kjelleren.

 

*lengte hjem til en pc hvor ikke winamp hakker når den brukes*

Lenke til kommentar
iPod er for komplisert? Unnskyld, leste jeg feil? Det er snakk om en teknologi som min bestemor på 60 mestret på en halvtime.

6744190[/snapback]

Tror kanskje den er ødelagt. Driter i det. Gidder ikke prøve å skjønne engang. Kall meg dum om du vil, men jeg klarer ikke få den på.

 

 

Hører på radio tønsberg. Den kanalen ruler gata ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvis det er selve "slå på"-funksjonen som du ikke skjønner, så antar jeg at den er ødelagt. Evt så er det snakk om en hold-knapp.

6744199[/snapback]

Prøvd å holde inne alle knappene i tur og orden uten hold. Ingen reaksjon. Det samme skjer når jeg har den i laderen. Klarer meg med radio håper jeg.

Lenke til kommentar
Hvis det er selve "slå på"-funksjonen som du ikke skjønner, så antar jeg at den er ødelagt. Evt så er det snakk om en hold-knapp.

6744199[/snapback]

Prøvd å holde inne alle knappene i tur og orden uten hold. Ingen reaksjon. Det samme skjer når jeg har den i laderen. Klarer meg med radio håper jeg.

6744206[/snapback]

Du har vel ikke proppet den med dynamitt du også?

Lenke til kommentar
Hvis det er selve "slå på"-funksjonen som du ikke skjønner, så antar jeg at den er ødelagt. Evt så er det snakk om en hold-knapp.

6744199[/snapback]

Prøvd å holde inne alle knappene i tur og orden uten hold. Ingen reaksjon. Det samme skjer når jeg har den i laderen. Klarer meg med radio håper jeg.

6744206[/snapback]

Du har vel ikke proppet den med dynamitt du også?

6744210[/snapback]

Hmmm... ikke som jeg kan huske. Kanskje det skjedde sist jeg ar fjern? :!:

Lenke til kommentar
Hvis det er selve "slå på"-funksjonen som du ikke skjønner, så antar jeg at den er ødelagt. Evt så er det snakk om en hold-knapp.

6744199[/snapback]

Prøvd å holde inne alle knappene i tur og orden uten hold. Ingen reaksjon. Det samme skjer når jeg har den i laderen. Klarer meg med radio håper jeg.

6744206[/snapback]

Du har vel ikke proppet den med dynamitt du også?

6744210[/snapback]

Hmmm... ikke som jeg kan huske. Kanskje det skjedde sist jeg ar fjern? :!:

6744217[/snapback]

Hm.. ikke vet jeg. Jeg har ett par kompiser borti England som driver på med det der.

 

Nei huff.. dårlig spøk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...