Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm, husker ikke heeelt navnet på filmen ... :wee: ... men det var iallefall fem gutter/menn som skulle på utdrikkningslag i Las Vegas.

Helt grei film.

6744013[/snapback]

Håkai. Vi så Clerks. og Fartsstriper.

6744037[/snapback]

Racing stripes er faktisk ganske kul! Hadde aldri trodd det :!:

Lenke til kommentar
Puh.. Ikveld har jeg sett Hostile og Saw.. For å si det slik, jeg fant Hostile meget ekkel, og jeg skjønner egentlig hvorfor det er 20 år på den.

6744053[/snapback]

20-årsgrensen var PR-stunt. Aka bullshit. Hvis du blir fortalt at den er mye verre enn det den er, så tror du til slutt på det.

 

Jeg likte filmen også, forresten. Veldig søt.

 

mushi: Hostel. :)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Puh.. Ikveld har jeg sett Hostel og Saw.. For å si det slik, jeg fant Hostile meget ekkel, og jeg skjønner egentlig hvorfor det er 20 år på den.

6744053[/snapback]

20-årsgrensen var PR-stunt. Aka bullshit. Hvis du blir fortalt at den er mye verre enn det den er, så tror du til slutt på det.

 

Jeg likte filmen også, forresten. Veldig søt.

 

mushi: Hostel. :)

6744062[/snapback]

 

Meget mulig at det var pr. stunt, men Hostel kontra saw, så synes jeg Hostel var mye verre. Og saw er vel 18?

Endret av TeggY
Lenke til kommentar

Ok. Vil ikke virke dum og blond her nå, men vil høre på musikk.

 

 

Fant en ipod nano. Hvordan i hælvete lader jeg den? Og hvorfor klarer jeg ikke skru den på? Skjønner ikke en shit jeg.

 

 

Har tatt den oppi "koppen" sin, men ingenting skjer. Føler ikke dette er noe å mekke nytt emne om liksom.

 

 

Ps. aldri tatt på en ipod før. hehe

 

EDIT: føkk this. Løper opp og henter cd-spiller jeg.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
looOool:

Kan du huske første gangen da Puff fikk gjennombrudd med I'll Be Missing You? Husker det enda. Alle hadde Puff-fever da, ble spillt av absolutt alle. En klassiker fra dag en. Husker MTV, spillte sangen flere ganger om dagen.

6744136[/snapback]

 

 

Njaei.. husker bare at jeg syns den var fin. Men ikke når den kom ut osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...