xD^^ Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Ah, hjemme fra filmkveld! :----D 6743906[/snapback] You me both. 6743933[/snapback] Filmkveld er koooos. <3 Hva var det gamle brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Men du kan jo prøve og få henne til og slutte og røyke da , er ikke så kult lenger når man får 10 forskjellige krefttyper og hoster og holder på og dø når man går 100 meter for og kjøpe seg mere røyk liksom 6743977[/snapback] Røyker sjæl Har nok med megselv, om jeg ikke skal snakke til henne og bekymre meg over det i tillegg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Oooh, foo fighters - low på MTV Flasher Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Dere kan da hjelpe hverandre med og slutte pease out senga here i comes! Again? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Ah, hjemme fra filmkveld! :----D 6743906[/snapback] You me both. 6743933[/snapback] Filmkveld er koooos. <3 Hva var det gamle brukernavnet ditt? 6743989[/snapback] nerdvanna. Hvilke filmer så dere? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. Endret 25. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 nerdvanna. Hvilke filmer så dere?6743998[/snapback] Uhm, husker ikke heeelt navnet på filmen ... ... men det var iallefall fem gutter/menn som skulle på utdrikkningslag i Las Vegas. Helt grei film. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. 6744008[/snapback] Bind foreldra dine mens du puler venninna di så de kan se på! Lenke til kommentar
veos Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Skaff dere noe ekte 'varer', finn dere en låve og enjoy, Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. 6744008[/snapback] Bind foreldra dine mens du puler venninna di så de kan se på! 6744014[/snapback] Nå var du sikkelig tøff altså! kan jeg være fanboyen din? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. 6744008[/snapback] Piknik. Jeg kødder ikke. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Åh, denna sangen er så sinnsykt fin: Åh, så fiin Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. 6744008[/snapback] Bind foreldra dine mens du puler venninna di så de kan se på! 6744014[/snapback] Nå var du sikkelig tøff altså! kan jeg være fanboyen din? 6744017[/snapback] Sorry, er trøtt, og har ingen intensjoner om å være tøff. Helt enkelt og greit et trøttingsvar som kom MEGET spontant. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. 6744008[/snapback] Lokal kino kanskje? Du bor da ikke sååå langt utpå bygda? Jeg kan hente dere med skuuuteren min? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Tips til hva jeg og en venninde kan gjøre i helgen? Tom for ideer. Bor i byggda, så vi har ikke så mye å bevege oss i. Ingen av oss har lappen. Foreldrene mine er hjemme, så det går ikke. Har ikke spørt henne om hun er alene da. Hun ville at vi skulle finne på noe, men vet ikke hva. NP: I'll Be Missing You. 6744008[/snapback] Bind foreldra dine mens du puler venninna di så de kan se på! 6744014[/snapback] Nå var du sikkelig tøff altså! kan jeg være fanboyen din? 6744017[/snapback] Sorry, er trøtt, og har ingen intensjoner om å være tøff. Helt enkelt og greit et trøttingsvar som kom MEGET spontant. 6744021[/snapback] Kan du ikke holde slike innlegg for deg selv neste gang? Skriv de i notisblokk hvis du absolutt må "få det ut" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Haha Killerquo. Låve? Blir for harry. Vi er ikke de typene. Tror jeg skal ta ''klassikeren'' jeg, hun ville det. (Kino). Hun har studert i England i et år, så føler at kino blir også for harry. Fader. Edit: Steffy: Piknik kunne gått, ja. Men det er ikke så bra vær her. Endret 25. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 RostaD: Tja...om du har sett mye av det jeg har skrevet før, så skjønner du at jeg ikke er en jævel med fjortiskødd og "jeg-er-kul"-faktor. Innimellom kan man skeie ut litt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Uhm, husker ikke heeelt navnet på filmen ... ... men det var iallefall fem gutter/menn som skulle på utdrikkningslag i Las Vegas. Helt grei film. 6744013[/snapback] Håkai. Vi så Clerks. og Fartsstriper. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 RostaD: Tja...om du har sett mye av det jeg har skrevet før, så skjønner du at jeg ikke er en jævel med fjortiskødd og "jeg-er-kul"-faktor. Innimellom kan man skeie ut litt 6744035[/snapback] Alle kan vel det en gang iblant Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. august 2006 Rapporter Del Skrevet 25. august 2006 Kan du ikke holde slike innlegg for deg selv neste gang?Skriv de i notisblokk hvis du absolutt må "få det ut" 6744029[/snapback] Når ble du så veldig saklig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg