Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*vinke*

 

 

Heihei gutta! :)

6743773[/snapback]

 

Bø på deg. :)

6743781[/snapback]

Føkk! jeg skvetter like mye hver gang!

 

 

Tok akkurat med meg lillesøstra på 14 med på fest og gav henne øl og røyk :wee: Gøy å sitte barnevakt ;)

6743793[/snapback]

 

14? Er ikke det litt ungt? Hadde jeg hatt en lillesøster på 14 hadde jeg banket alle gutter som kom i nærheten av henne. :p

Lenke til kommentar
14? Er ikke det litt ungt? Hadde jeg hatt en lillesøster på 14 hadde jeg banket alle gutter som kom i nærheten av henne. :p

6743801[/snapback]

Kjæfta en kompis opp og ned fordi han småhinta litt på kødd. De jeg henger med er 24+ og for oppegående til det. Ingen over 18 med vett i hue prøver eg på ei som går på u.skolen.

 

Veit hun drekker og røyker, så hvorfor ikke sammen med meg når jeg var edru og passa på.

 

Hun skrøyt så jævlig av at hu hadde drekki masse før, og ofte ikke huska hva som skjedde. Merkelig nok orket hun ikke mer etter 3 øl :wee: Fjortizer ass.

Lenke til kommentar
14? Er ikke det litt ungt? Hadde jeg hatt en lillesøster på 14 hadde jeg banket alle gutter som kom i nærheten av henne. :p

6743801[/snapback]

Kjæfta en kompis opp og ned fordi han småhinta litt på kødd. De jeg henger med er 24+ og for oppegående til det. Ingen over 18 med vett i hue prøver eg på ei som går på u.skolen.

 

Veit hun drekker og røyker, så hvorfor ikke sammen med meg når jeg var edru og passa på.

 

Hun skrøyt så jævlig av at hu hadde drekki masse før, og ofte ikke huska hva som skjedde. Merkelig nok orket hun ikke mer etter 3 øl :wee: Fjortizer ass.

6743808[/snapback]

 

Hahahaha. BTW, her var det ei på 13 som holdt på med en på 33, så aldri si aldri. Fjortiser er artige da.

14? Er ikke det litt ungt? Hadde jeg hatt en lillesøster på 14 hadde jeg banket alle gutter som kom i nærheten av henne. :p

6743801[/snapback]

Tror du ikke hun også vil ha en kjæreste!?!?! :cry:

6743811[/snapback]

 

Det vil hun nok, men hun får faenmeg ikke lov.

Lenke til kommentar
Er vel ikke så lurt og gi en 14 åring røyk da, jeg syns jo ikke det er lurt og gi røyk til noen som helst.

 

Men køya neste :sleep:

6743854[/snapback]

Hun hadde selv, den luringen. Aldri i livet om jeg hadde mata henne med det, men kompisene mine gjorde det da hun gikk tom.

 

Orker ikke bry meg så mye. Hennes liv.

Lenke til kommentar
Klikk her for en rolig stund. Må prøves av alle.

 

Jeg liker deg, du har god smak(Les: Signatur+avatar)

 

Fin sang det der*sette på*

6743948[/snapback]

Klikk her for en rolig stund. Må prøves av alle.

 

 

aaah, jeg digger den sangen :love: elskbar.

 

takk for at du la den ut, jeg hadde glemt den :):wee:

6743956[/snapback]

Den sangen dør aldri ut. For en sang.

 

Takk Edge, i like måte. :love: Puff er en legende med den sangen.

Lenke til kommentar
Er vel ikke så lurt og gi en 14 åring røyk da, jeg syns jo ikke det er lurt og gi røyk til noen som helst.

 

Men køya neste :sleep:

6743854[/snapback]

Hun hadde selv, den luringen. Aldri i livet om jeg hadde mata henne med det, men kompisene mine gjorde det da hun gikk tom.

 

Orker ikke bry meg så mye. Hennes liv.

6743881[/snapback]

 

Men du kan jo prøve og få henne til og slutte og røyke da , er ikke så kult lenger når man får 10 forskjellige krefttyper og hoster og holder på og dø når man går 100 meter for og kjøpe seg mere røyk liksom :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...