Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Vel, han hadde langt, fettete hår lagt i sideskill og sleik, prater skikkelig fint, kjører Porche 911 Carrera 4, rosa klær og en veldig gavmild lommebok.

6743450[/snapback]

En vennine av meg her( i US) fikk en Jaguar S-type 3,0 litres til 16 aarsdagen sin. En annen vennine har endt opp med en svaer hummer etter at broren drog til university paa ostkysten.

 

Men best av alt, min ambassador paa skolen svarte meg paa hva som var best med skolen: "Vi slipper aa ha klasser med vanlig folk".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjokolade-milkshake :love:

6743266[/snapback]

Har allerede drukket en..and it was gooooood! derfor jeg drikker cola-light..

6743377[/snapback]

 

Ehm....

Også går du på Mcen og kjøper big-tasty med cola-light sant?!! :roll::innocent:

6743428[/snapback]

eneste jeg kjøper på Mcen er is. Hvis jeg først skulle spist en av (de ekkle) burgerene der så hadde jeg ikke skylt det ned med cola-light..

Lenke til kommentar
Vel, han hadde langt, fettete hår lagt i sideskill og sleik, prater skikkelig fint, kjører Porche 911 Carrera 4, rosa klær og en veldig gavmild lommebok.

6743450[/snapback]

En vennine av meg her( i US) fikk en Jaguar S-type 3,0 litres til 16 aarsdagen sin. En annen vennine har endt opp med en svaer hummer etter at broren drog til university paa ostkysten.

 

Men best av alt, min ambassador paa skolen svarte meg paa hva som var best med skolen: "Vi slipper aa ha klasser med vanlig folk".

6743481[/snapback]

 

Uansett hvor rik du er kan jeg alltid knuse trynet ditt. :)

Lenke til kommentar
Vel, han hadde langt, fettete hår lagt i sideskill og sleik, prater skikkelig fint, kjører Porche 911 Carrera 4, rosa klær og en veldig gavmild lommebok.

6743450[/snapback]

En vennine av meg her( i US) fikk en Jaguar S-type 3,0 litres til 16 aarsdagen sin. En annen vennine har endt opp med en svaer hummer etter at broren drog til university paa ostkysten.

 

Men best av alt, min ambassador paa skolen svarte meg paa hva som var best med skolen: "Vi slipper aa ha klasser med vanlig folk".

6743481[/snapback]

 

Uansett hvor rik du er kan jeg alltid knuse trynet ditt. :)

6743581[/snapback]

Kan vi knuse det sammen? Vært så snill!? :innocent:
Lenke til kommentar
Herregud, har jeg gjort noe galt?

 

Jeg har bare sagt at Bundy er ekkel jo!

6743674[/snapback]

Pluss at du holder en ekstremt blærete holdning.

6743685[/snapback]

Haha, second that!

 

I Ålesund regner det hvertfall som aldri før, og ja som vi gler oss til a-ha konsert i morgen! *Smilefjes*

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...