Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ang. dyre saker.. se på våre "nye landsmenn" aka. innvandrere.. hvor mye koster ikke de staten? både alt de skal ha.. alt de gjør så staten må bruke penger på de.. og ikke minst all etterforsking som kreves av mange av de etterhvert..

Gratulerer med århundrets, nei faktisk - årtusenets største generalisering. :thumbup:

 

Med slike meninger er det dessverre ikke vanskelig å forstå hvorfor visse individer motsetter seg fakta; nemlig at vi i Norge behøver arbeidsinnvandring. Ikke gå i FrP-fellen! Bruk litt tid og tenk på de utrolige verdiene i form av kompetanse, utenlandsk arbeidskraft har med seg. Det er ikke til å komme fra at land som har klart å hente det beste fra forskjellige kulturer klarer seg best.

 

Jeg mener å huske at det var Venstre som hadde en god kampanje for en del år siden: "Uten utlendinger stopper Norge."

6079580[/snapback]

 

 

Eneste grunnen til at jeg trekker frem våre innvandrere er pga. at de koster oss penger! Mer penger i forhold til bøndene! :p

Jeg har absolutt ingenting imot de, heller tvert imot! :)

Det er seff mange positive sider ;)

 

men, de koster oss penger.. det kan INGEN på forumet her nekte på!

6079778[/snapback]

Det merkes godt at du er fra Elverum.

6079983[/snapback]

 

Hvordan kan du merke det? hva om jeg flyttet til Elverum for ca. 1 år siden.. aldri har bodd her før..!?

 

hahahahhaha

 

Første post fra Opera Mini :love:

Jaja,god natt:-)

6080357[/snapback]

 

æh, jeg synes det er nasty å poste fra Opera Mini :S

Lenke til kommentar
Jeg synes folk som ikke avslutter setningene sine burde få warn.

6078952[/snapback]

Huh?

6080796[/snapback]

Punktum, utropstegn og spørsmålstegn er fine biler.

6081236[/snapback]

Ok, LES første post i SO5 og respekter reglene ellers så lar du være å poste her.
Lenke til kommentar

Genialt skrevet: Finn.no, noen som selger en PSP.

 

Beskrivelse

 

psp med 32mb og 62mb

det er med et grant tøft auto libristpry.

den er helt strøken.

brukt 10 ganger de er med 1 film på minekorte

å musikk

de er med en cd med mase ting til pcp

 

Det er visst Grand Theft Auto Liberty City Stories det er snakk om her..

 

:lol:

Lenke til kommentar
Nå har jeg sittet å ventet på 09000 i 48 min. Selvsagt er det streik når jeg trenger hjelp. Skjebenen slår aldri feil hos meg...aldri!

6081370[/snapback]

Streik hos telenor?

6081385[/snapback]

Streik hos en av forbundene såvidt så jeg vet ja. Så derfor sitter det vell 1 person og skal svare på ALLE samtalene for 4,6mil nordmenn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...