Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å fy faen, nå suger livet meir en noengang.....

6737490[/snapback]

Kvifor?

6737500[/snapback]

Alt...

etter skulen så var eg drit trøtte, og så måte eg springa 3km for og nå den igjen, pga at eg kom 10 sek forsein ( Læraren kan brenna )...

Etter detta så skulle eg spela kamp, og eg var heilt øydelagt...

Fekk OGSÅ ein nye posisjon på midtbanen, så følte meg heil lost...me tapte vel 10-3?

etter alt faenskapen så kommer eg heim, gjere JÆVLI leksa, så ser eg at jenta eg liker er ilag med ein eller anna homo...

alt går til helvete...

edit: Brannt netopp ein Big-One! :dontgetit:

6737540[/snapback]

faen i helvete,mand. Det der var et glimrende eksempel på en dårlig dag.

Og det der med dama.....vel. Nesten samme situasjon, nesten samme utfall, men like jævlig følelse :| Jeg har gitt opp. Jeg har gitt opp å være mr.nice guy. Siden den typen menn blir kun som venner, å vurdere en slik en som en type = "å nei, han er jo bare en god kompis".

Fuck it.

Lenke til kommentar
faen i helvete,mand. Det der var et glimrende eksempel på en dårlig dag.

Og det der med dama.....vel. Nesten samme situasjon, nesten samme utfall, men like jævlig følelse :| Jeg har gitt opp. Jeg har gitt opp å være mr.nice guy. Siden den typen menn blir kun som venner, å vurdere en slik en som en type = "å nei, han er jo bare en god kompis".

Fuck it.

6738227[/snapback]

word! :hrm:

Lenke til kommentar
imorgen er det 4 timer på høgskolen så er det jobb fram til 20:30. GG

6738276[/snapback]

Da tjener du i det minste penger, jeg bruker dem bare. Denne helga, i alle fall. :p

Hva er det du studerer, igjen?

6738301[/snapback]

spillprogramering @ NITH Oslo.

Det som er kjipt, er at jeg vil gjerne være med på "avslutninga" imorgen, siden vi begynner på fullt neste uke med undervisning. Så, no more "introduksjonsuke" og pils i kroa :|

Fra en annen side, så trenger jeg penger, så det å jobbe er et logisk valg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...