Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
klubben? hah, det har jeg ikke hørt siden jeg var 14....ahh, good ol' fjortiss tia :D

6735528[/snapback]

 

og nå er du såå mye mer voksen? :p

6735535[/snapback]

 

nja, egentlig syns jeg...er jo 7 år sia jeg var 14, så jeg vil si at det er en viss forskjell.

 

*Edit: Odd Børetzen er helt sjef! :love:

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Ny mus. Logitech MX518 :love:

Oppskrytt mus til de grader.

Ja, det er den.

/careface

Den er sh1t jo :p

Ja, helt enig med Bundy. Bare shit hele musen. Glad jeg leverte den tilbake.

 

NorthGarden:

:) Livet er noen noen ganger perfekt, i noen perioder. Jeg håper at mitt fortsetter på dette nivået. Samme til deg også. Lykke til på skolen.

Lenke til kommentar
Er så syyykt slapp etter skolen. Må spise mer, tror jeg. Sovner nesten stående.

Forresten, hva er den "min assistent"-tingen?

6735622[/snapback]

Hva? Dere er jo media? Kom en dag til meg. Hos oss var det pangstart fra dag en med turplanlegging. Jippi! (Ironi, eller hva?)

 

6-8 timer gym i uka, i tillegg til almenne fag som engelsk, norsk og matte. Pluss trening ellers i uka, 3 ganger. Enda så klarer jeg meg gjennom dagen uten prob. Greit, jeg er noen ganger trøtt, men trening hjelper utrolig mye.

 

Dette er starten for deg, jeg er vant med å stå opp kl. 06.30 og ha 9 skoletimer om dagen. Det er derfor jeg har blitt lei nå. Men allikevel får jeg motivasjon fordi det er mitt siste år.

Lenke til kommentar
Hva? Dere er jo media? Kom en dag til meg. Hos oss var det pangstart fra dag en med turplanlegging. Jippi! (Ironi, eller hva?)

 

6-8 timer gym i uka, i tillegg til almenne fag som engelsk, norsk og matte. Pluss trening ellers i uka, 3 ganger. Enda så klarer jeg meg gjennom dagen uten prob. Greit, jeg er noen ganger trøtt, men trening hjelper utrolig mye.

 

Dette er starten for deg, jeg er vant med å stå opp kl. 06.30 og ha 9 skoletimer om dagen. Det er derfor jeg har blitt lei nå. Men allikevel får jeg motivasjon fordi det er mitt siste år.

6735676[/snapback]

Jeg føler egentlig at media er perfekt for meg, med alt det vi skal gjøre, alt vi skal lære, men det er noe som drar veldig ned.

Vi er 16 elever i klassen, og 3 av de er gutter, inkludert meg. Han ene gutten er rett og slett merkelig, og han andre liker ingen. (Må være en grunn til det)

 

Tror jeg kan bli veldig lei av å dasse etter jentene ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...