Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal ringe Røkke og be han finansiere min trang til å skrive på forumet. Skulle bare mangle, jeg også ønsker å jobbe med noe ulønnsomt.

6079449[/snapback]

 

Det er virkelig et tapsprosjekt uten sidestykke ja.

6079883[/snapback]

 

Bah, jeg er sikker på at du foretrekker min forsøpling av forumet fremfor norsk frukt og grønt.

6079917[/snapback]

 

Et friskt rødt eple > Dine innlegg

 

Ble helt deprimert av Softmod stemplingen her for noen dager siden.

6079958[/snapback]

 

Slapp av. Du er soft. :)

Lenke til kommentar
@Linn Christin: Hvor er det turbildet hen? Blir like irritert hver gang jeg ser signaturen din, vil se hvordan du så ut på bildet! Så jeg kan bedømme selv... Er plagsomt å ikke vite hva det er snakk om.

6056793[/snapback]

 

Til de som fremdeles er nysgjerrige på signaturen min. Bildet er av meg som er på tur. Beklager for de som måtte bli støtt av at jeg ikke bruker høyhælte sko og miniskjørt når jeg går tur :ermm:

 

Turbilde av Linn (med dårlig motesans)

Lenke til kommentar
@Linn Christin: Hvor er det turbildet hen? Blir like irritert hver gang jeg ser signaturen din, vil se hvordan du så ut på bildet! Så jeg kan bedømme selv... Er plagsomt å ikke vite hva det er snakk om.

6056793[/snapback]

 

Til de som fremdeles er nysgjerrige på signaturen min. Bildet er av meg som er på tur. Beklager for de som måtte bli støtt av at jeg ikke bruker høyhælte sko og miniskjørt når jeg går tur :ermm:

 

Turbilde av Linn (med dårlig motesans)

6080549[/snapback]

Det så vel forsåvidt helt normalt ut! :hmm:

Lenke til kommentar
Hallo :)

 

Jeg er tilbake :)

 

Må si meg enig i Acolyt3s tidligere avatar "I LOVE MODERATORS!" Spess Dotten ^^

6078760[/snapback]

Herregud, din sleipe jævel.

 

:p

6078915[/snapback]

Sleip? Neeh :whistle:

 

 

Jeg synes folk som ikke avslutter setningene sine burde få warn.

6078952[/snapback]

Huh?
Lenke til kommentar

Den er allerede en landeplage. :)

 

Og alle tar seriøst helt av når den kommer på russetreff ol. Den kom på i bilen vår i går og alle syv sang så høyt de kunne ca. Stakkars sjåfør :wee: Men sjåfører kommer gratis inn i fjordparken hvis de ikke har på russklær så det er genialt hvis man ikke skal drikke å ta på noe annet og komme gratis inn da. :) Vet det ikke akkurat er newsflash, men SO er til for sånne unødvendige tanker. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...