Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du ikke voksen? :hmm:

6733088[/snapback]

 

Jeg er ikke voksen, men jeg røyker! :hmm:

6733093[/snapback]

 

Veslevoksen da :) Jeg er heller ikke voksen, men røyker som en skorstein for det. Helst med det berømte "hule hånden" grepet, mens jeg lener meg inntil bildøren min og myser utover alle de potensielle "baksetefjortissene" som vandrer rundt. Da er livet fint da :cool:

Lenke til kommentar
Veslevoksen da :)  Jeg er heller ikke voksen, men røyker som en skorstein for det. Helst med det berømte "hule hånden" grepet, mens jeg lener meg inntil bildøren min og myser utover alle de potensielle "baksetefjortissene" som vandrer rundt. Da er livet fint da :cool:

6733097[/snapback]

 

Enig! Men jeg myser gjerne her, det er så mye mer behagelig :whistle:

Lenke til kommentar
Veslevoksen da :)  Jeg er heller ikke voksen, men røyker som en skorstein for det. Helst med det berømte "hule hånden" grepet, mens jeg lener meg inntil bildøren min og myser utover alle de potensielle "baksetefjortissene" som vandrer rundt. Da er livet fint da :cool:

6733097[/snapback]

 

Enig! Men jeg myser gjerne her, det er så mye mer behagelig :whistle:

6733099[/snapback]

 

Hehe... Gjett hva de fjortissjentene som går forbi deg tenker da.. Kremt ;)

Lenke til kommentar
Hehe... Gjett hva de fjortissjentene som går forbi deg tenker da.. Kremt  ;)

6733101[/snapback]

 

Jeg vet :cool: De tenker: Sjekk han ÜBER kule fyren der da! Jeg tror jeg bare løper bort og hopper rett i baksetet hans jeg! :dribble:

 

Hva kan jeg si... "man får ikke mer morro enn man har seg med andre" :cool:

....eller noe sånt.....

Lenke til kommentar
Shit. har sitti å lest her hele veien, emn plutselig falt jeg helt ut av samtalen :wee: små ukonsentrert ja.  :cool:

 

 

jeg har vondt i armen. kan jeg få en kos?

6733106[/snapback]

 

Kan få masse kos, på en betingelse..Slutt med det tullet du driver med. Du vet like godt som meg at det løser ingenting. Bestem deg helhjertet i dag er det nok.

Lenke til kommentar
*koser på mushi*

 

 

En dag kommer jeg råkjørende, men det blir når du røyker ute i tanga  :grin:

6733108[/snapback]

:!:

 

Gleder meg allerede! Skal ha fest med Killerquo og hylo til helga på nøtterø ;) Kanskje jeg kommer i tanga?

 

 

Kimmi: Kjæft på psyken min. Han gir meg dårlig samvittighet pga angstpillene mine som jeg ikke burde ta i følge han. Derfor tok jeg dem ikke idag, og det gikk litt skjeis.

Lenke til kommentar
Håper no du finner ut av det. Du virket som en skikkelig grei jente, du fortjener ikke å slite med sånne greier. Ødelegger sikkert mye for deg. Er no du skal ut å leve livet å ha det bra.

6733117[/snapback]

Prøver så hardt jeg kan, men får det liksom ikke til. Alltid noe som ødelegger eller gjør at jeg knekker sammen.

 

 

 

Pjokk: :tease: Alle får se meg i tanga unntatt deg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...