Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jogging tar tankene over på noe annet. Da tenker man bare på det man gjør det å då. Dessuten er det innmari deilig etterpå. Folk som sier at trening ikke er en viss form for "avslappende" har ikke trent nok.... :whistle:

6733065[/snapback]

 

Jogger hver dag på jobb. Jobb er ikke avslappende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke røyk sundt det da? Tøft er det i alle fall! :cool:

6733062[/snapback]

 

Det var forferdelig tøft for tolv tretten år siden... Nå er det bare en bra uvane :whistle:

6733063[/snapback]

Sunn vane! Bedre å røyke enn å dope seg :) Se det på den måten ;)

6733066[/snapback]

 

Jepp! Har røykt i ca 11-12 år jeg nå! Og jeg begynner å bli skikkelig kul nå!! Er i alle fall my kulere enn de som sitter i parken og tvinger nåler i armene sine :)

Lenke til kommentar
Jepp! Har røykt i ca 11-12 år jeg nå! Og jeg begynner å bli skikkelig kul nå!! Er i alle fall my kulere enn de som sitter i parken og tvinger nåler i armene sine :)

6733069[/snapback]

 

Gi ungdommen heroin før idretten tar dem! :lol:

 

edit: Avhengighet FTW!

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

Å si at det er enten røyking eller nåla i armen er no å sette ting helt ekstremt på spissen. Det er du vel enig i ? De fleste gjør vel ingen av delene. Kunne fint begynt å røyke, er ikke så redd for plagene, er vel mer det at folk ser på deg som svak og dum når du er avhengig av noe sånt, som ville ha plaget meg.

Lenke til kommentar
Er ikke avhengig av noe jeg! Bare jeg får røyk, cola, lykkepiller, sex, 3 timer tv, 2 timer data, litt musikk og kaffe hver dag så er jeg storfornøyd :)

6733077[/snapback]

 

 

Hvilke går du på?

6733081[/snapback]

 

De som synger fine sangen til meg :love:

Lenke til kommentar
Hehe, hadde min lille fjortissperiode med røyking når jeg var yngre. Gruppepress er ikke min greie lengre..  ;)

6733080[/snapback]

 

Jeg er 26, og jeg gir alltid etter for gruppepress! :tease:

 

Men det sier mest om meg da :cry:

6733087[/snapback]

 

Gjør vel kanskje litt det ja. Men så lenge det ikke er alt for gale greier så er det vel ikke et alt for stort problem å gi etter for presset.. "ta i mot denne millionen".. nja... neee.. kom igjen da. OKEI DA!. ;)

 

Jeg er über voksen., forresten. :cool:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...