mushi Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 mushi = ugle? Natta alle, kos 6732918[/snapback] ugle wtf? Har store søvn problemer. Sover 2-4 timer 2-3 ganger i døgnet. Ikke greit når alle i denne tråden legger seg heletiden Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Skal opp 7 i morgen, så lenge før blir det vel ikke menneh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bare å legge seg Ø.B. ikke la meg holde deg oppe Har nok underholdning med meg selv allikevel. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 mushi = ugle? Natta alle, kos 6732918[/snapback] ugle wtf? Har store søvn problemer. Sover 2-4 timer 2-3 ganger i døgnet. Ikke greit når alle i denne tråden legger seg heletiden 6732923[/snapback] Du sover etter aktivitestnivået i SO? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Bare å legge seg Ø.B. ikke la meg holde deg oppe Har nok underholdning med meg selv allikevel. 6732943[/snapback] If you say so. Sov godt folkens Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ingen som vil snakke litt piss med meg her? Ble vist litt overveldende med bare megselv. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er her. Alle har begynt på skolen nå men jeg har 2 uker ferie til. Mas når alle skal hjem å legge seg tidlig Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er her. Alle har begynt på skolen nå men jeg har 2 uker ferie til. Mas når alle skal hjem å legge seg tidlig 6732963[/snapback] Kjenner igjen det. Er litt lei av å sitte hjemme hver dag, men kan liksom ikke gjøre noe annet heller. Er så færlt å sitte opp hver natt alene og tenke. Blir for mye for meg noenganger. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er her... Kommer snart tilbake med kommentarer om dagens spamming, må bare lese alle sidene først (dere har spammet mye) Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Klarer meg jeg. Sover litt lenge om dagene og legger meg seint. Helt ok. Har en kamerat som venter på å komme inn i siviltjenesten så han er hjemme avogtil. Vi driver å jobber med en demo til bandet i hjemmestudioet hans. Ganske gøy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Gå å legg dere...det skal i allefall jeg gjøre ^^ Skal ordne senga og madrass og dyne osv og så skal jeg rigge opp pc'en og så blir det soutpark og en røyk utenfor nykåken. Og blir uten nett til uke 40 så enjoy. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gå å legg dere...det skal i allefall jeg gjøre ^^ Skal ordne senga og madrass og dyne osv og så skal jeg rigge opp pc'en og så blir det soutpark og en røyk utenfor nykåken. Og blir uten nett til uke 40 så enjoy. 6732979[/snapback] Ikke nå! Har akkurat kommet hjem fra jobb! Også skal jeg være asosial (uten nett) helt fram til mandag:( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Ikke nå! Har akkurat kommet hjem fra jobb! Også skal jeg være asosial (uten nett) helt fram til mandag:(6732985[/snapback] Sorry mac, men jeg stikker nå. Orker ikke å sitte her når alt av tingene mine er i kåken min Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har noen tenkt på at dette kanskje er den mest bortkasta diskusjonen på hele forumet? 6731197[/snapback] for avataren din. 6731210[/snapback] Veit det:) Flere som liker bundy? 6731237[/snapback] Seff! / Oppsumering av kveldens SO: Brukeren Busee skaffet meg latterkick ganske mange sider på rad! Noe skoleprat/språk Pupper ble diskutert; Sannheten er at de er ikke bra før kroppen er ca 22....! Ellers er jeg selvfølgelig misunnelig fordi det aldri er folk her når jeg er hjemme. Eller; Misunnelig fordi andre har ett liv. (Får nytt fra oktober!) @mushi er du her? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Er her nå. Måtte bare gjøre noe. Angrer litt nå. *ut og røyke* Skriv noe kult imens da Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Joda, noe kan sikkert skrives... Men noe kult? Er ikke spesielt kul, liker ikke kule folk, de blir lissom litt for kule for meg! Har hatt en morsom dag på jobben idag da, solgt mat og vin for tjue tusen. Ganske morsomt, så noen timer ista angret jeg nesten litt på at jeg har sagt opp, men bare nesten... Blir uten nett fra imorgen og fram til mandag, det er nesten litt kjipt. Noen som kan si "personlighet med avhengighetssymptomer"? Skjer med deg da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Destruktiv som faen og hører på rap. Prøver å komme i bedre humør Var på peppes, psyk og kino idag. Ble litt mye for meg. Hvorfor sa du opp jobben din? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg er sulten... 6733026[/snapback] Jeg har pai og crispo Kom hit! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Har jobbet der siden '97, man blir skikkelig lei etter så mange år. Også skal det jo nevnes at akkurat det hotellet aldri forandrer seg... Peppes har digg pizza, men skikkelig italiensk pizza er best, imho. Rap har vel jeg fått sagt meningen min om... (Se sigg, ja, Steffy; den passet inn der ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg