Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er her. Alle har begynt på skolen  nå men jeg har 2 uker ferie til. Mas når alle skal hjem å legge seg tidlig  :hrm:

6732963[/snapback]

Kjenner igjen det. Er litt lei av å sitte hjemme hver dag, men kan liksom ikke gjøre noe annet heller. Er så færlt å sitte opp hver natt alene og tenke. Blir for mye for meg noenganger.

Lenke til kommentar
Gå å legg dere...det skal i allefall jeg gjøre ^^

 

Skal ordne senga og madrass og dyne osv og så skal jeg rigge opp pc'en og så blir det soutpark og en røyk utenfor nykåken.

 

Og blir uten nett til uke 40 så enjoy.

6732979[/snapback]

 

Ikke nå! Har akkurat kommet hjem fra jobb! Også skal jeg være asosial (uten nett) helt fram til mandag:(

Lenke til kommentar
Har noen tenkt på at dette kanskje er den mest bortkasta diskusjonen på hele forumet?

6731197[/snapback]

 

:thumbup: for avataren din.

6731210[/snapback]

Veit det:) Flere som liker bundy?

6731237[/snapback]

 

Seff! :love:

 

 

/

 

Oppsumering av kveldens SO:

 

Brukeren Busee skaffet meg latterkick ganske mange sider på rad! :lol:

Noe skoleprat/språk

Pupper ble diskutert; Sannheten er at de er ikke bra før kroppen er ca 22....! :cool:

 

Ellers er jeg selvfølgelig misunnelig fordi det aldri er folk her når jeg er hjemme. Eller; Misunnelig fordi andre har ett liv. (Får nytt fra oktober!)

 

 

@mushi er du her?

Lenke til kommentar

Joda, noe kan sikkert skrives... Men noe kult? Er ikke spesielt kul, liker ikke kule folk, de blir lissom litt for kule for meg!

 

Har hatt en morsom dag på jobben idag da, solgt mat og vin for tjue tusen. Ganske morsomt, så noen timer ista angret jeg nesten litt på at jeg har sagt opp, men bare nesten...

 

Blir uten nett fra imorgen og fram til mandag, det er nesten litt kjipt. Noen som kan si "personlighet med avhengighetssymptomer"?

 

Skjer med deg da?

Lenke til kommentar

Har jobbet der siden '97, man blir skikkelig lei etter så mange år. Også skal det jo nevnes at akkurat det hotellet aldri forandrer seg... Peppes har digg pizza, men skikkelig italiensk pizza er best, imho.

 

Rap har vel jeg fått sagt meningen min om... (Se sigg, ja, Steffy; den passet inn der :p )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...