Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Matte er ikke så gale da Skarstad. Syns det er veldig kjekt jeg. Nå som jeg har begynt å jobbe med faget forstår jeg faktisk hva jeg holder på med og får til mye mer. Matte er chill. Slipper å være muntlig aktiv eller å gjøre noe særlig i timene. Trenger bare å ha bra resultater på prøvene  :)

6731718[/snapback]

Joda, på ungdomsskolen var matte utrolig enkelt, jeg skjønte alt vi jobbet med og jeg fikk gode karaktere, men på VGS fikk pipa en annen låt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har min første mattetime klokken åtte i morgen, og tannlegetime klokken halv ni. Dritt! Trodde tannlegetimen var senere på dagen, jeg. =/ Heldigvis ligger tannlegekontoret bare 5-10 minutter unna skolen.

 

Gud, jeg savner dama =/ Føles så utrolig tomt uten henne!

6731658[/snapback]

Er ikke det bra a? Da slipper du matte.....

6731745[/snapback]

Jeg digger matte...

Lenke til kommentar
Joda, på ungdomsskolen var matte utrolig enkelt, jeg skjønte alt vi jobbet med og jeg fikk gode karaktere, men på VGS fikk pipa en annen låt.

6731774[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at det nesten utelukkende har med motivasjon, eventuelt tid å gjøre. Jeg gjorde det elendig i 1MY og fikk 1 på et par prøver, men fikk A på flere prøver i 2/3MX årskurs etter allmenn.

Muligens er det noe i dette med arv, at noen er mer disponert for språkfag/kreative fag mens andre tar realfag lettest. Men jeg tror ikke at det på noen måte begrenser hvor langt man kan komme med motivasjonen og tida på plass.

Lenke til kommentar
Joda, på ungdomsskolen var matte utrolig enkelt, jeg skjønte alt vi jobbet med og jeg fikk gode karaktere, men på VGS fikk pipa en annen låt.

6731774[/snapback]

Muligens er det noe i dette med arv, at noen er mer disponert for språkfag/kreative fag mens andre tar realfag lettest. Men jeg tror ikke at det på noen måte begrenser hvor langt man kan komme med motivasjonen og tida på plass.

6731875[/snapback]

Jeg har utrolig lett for å lære språk, men på skolen er jeg flinkest i matte og fysikk. Morsomt, egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...