Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shit. Glemt å gjøre litt av matteleksen. For seint å begynne med det nå. Håper jeg ikke har glemt noe mer enn det :p

6731633[/snapback]

Åååh, jeg er så glad jeg ikke har matte i år.

6731648[/snapback]

 

Eg har 6 i karakterboka i matte :whistle:

 

noen som har link til "Språk for fjols!" tråden?

 

trenger det egentlig, og det veit vel dei fleste av dåke :blush:

kanskje eg skal ta dysleksi test og stryka for gratis pc :D

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar

Matte er ikke så gale da Skarstad. Syns det er veldig kjekt jeg. Nå som jeg har begynt å jobbe med faget forstår jeg faktisk hva jeg holder på med og får til mye mer. Matte er chill. Slipper å være muntlig aktiv eller å gjøre noe særlig i timene. Trenger bare å ha bra resultater på prøvene :)

Lenke til kommentar
Matte er ikke så gale da Skarstad. Syns det er veldig kjekt jeg. Nå som jeg har begynt å jobbe med faget forstår jeg faktisk hva jeg holder på med og får til mye mer. Matte er chill. Slipper å være muntlig aktiv eller å gjøre noe særlig i timene. Trenger bare å ha bra resultater på prøvene  :)

6731718[/snapback]

 

Matte er egentlig dønn sytens da eg, pga at det er så enkelt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg har min første mattetime klokken åtte i morgen, og tannlegetime klokken halv ni. Dritt! Trodde tannlegetimen var senere på dagen, jeg. =/ Heldigvis ligger tannlegekontoret bare 5-10 minutter unna skolen.

 

Gud, jeg savner dama =/ Føles så utrolig tomt uten henne!

6731658[/snapback]

Er ikke det bra a? Da slipper du matte.....

Lenke til kommentar
Matte er ikke så gale da Skarstad. Syns det er veldig kjekt jeg. Nå som jeg har begynt å jobbe med faget forstår jeg faktisk hva jeg holder på med og får til mye mer. Matte er chill. Slipper å være muntlig aktiv eller å gjøre noe særlig i timene. Trenger bare å ha bra resultater på prøvene  :)

6731718[/snapback]

Gd grl, vry gd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...