Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag må jeg seriøst ta med meg matpakke, og legge igjen lommeboka hjemme. Skal _ikke_ kjøpe mat i kantina/på kiosken, selv om burger'n på gyda koster 25 og er dritgod. Bruker for mye penger på dritt for tiden, er definitivt på tide å legge igjen mastercardet hjemme!

6727068[/snapback]

Ikke er det sunt heller å spise burger hver dag. :)

Lenke til kommentar

Idag må jeg seriøst ta med meg matpakke, og legge igjen lommeboka hjemme. Skal _ikke_ kjøpe mat i kantina/på kiosken, selv om burger'n på gyda koster 25 og er dritgod. Bruker for mye penger på dritt for tiden, er definitivt på tide å legge igjen mastercardet hjemme!

6727068[/snapback]

Ikke er det sunt heller å spise burger hver dag. :)

6727088[/snapback]

Jeg vet, men de siste dagene har jeg nesten ikke vært hjemme, og vi har ikke hatt brød å ta med seg på skolen. Men nå er det slutt på slikt tull. Ordentlig mat på meg heretter.

Nå står man opp for å gå på skolen. Hadet!

Lenke til kommentar

Jeg vet, men de siste dagene har jeg nesten ikke vært hjemme, og vi har ikke hatt brød å ta med seg på skolen. Men nå er det slutt på slikt tull. Ordentlig mat på meg heretter.

Nå står man opp for å gå på skolen. Hadet!

6727094[/snapback]

Hade! Kos deg på skolen idag! :D

Lenke til kommentar
Gjett om jeg skal komme i gang med flyttinga og så legge meg tvert! Er så sliten. Og jeg føler mer RÆVA også :(

6727127[/snapback]

Det er fordi du er en slæsk.. :!:

Kan vel si morn til folket!

Nå har jeg vært våken siden 7, Fy som bussen var treg i dag :O nesten så jeg ikke rakk den fordi den var så treg.. nesten en halv-time forsinket pga, den andre bussen stoppet :ohmy:

jaja nå er jeg hvertfall på skolen, må vente her til 10 så begynner det..

*Printe ut DvD cover* :roll:

Lenke til kommentar
Det er fordi du er en slæsk..  :!:

6727152[/snapback]

Jeg er en slask? Jaha? Hva har man gjort for å fortjene det rykte da?

6727155[/snapback]

Fordi du vil donere bort den leveren din

og fordi du er lat :tease:

Neeei da, bare tuller med deg :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...