mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 HAHA! Hvem er det Ø.B? Deg eller? 6726627[/snapback] Meg ja, LITT gammelt bilde da 6726631[/snapback] Du så litt rar ut. hihi Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 oi oi oi. Så gammelt kan det da ikke være ^____^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du så skummel ut der! Jeg skulle tatt bilde av meg selv igår da jeg var våken i nesten 40 timer, hvor 11 av dem var jobb hehe, gikk å lo av alt mulig. Følte meg skikkelig fjortiss, så det var gøy! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 oi oi oi.Så gammelt kan det da ikke være ^____^ 6726635[/snapback] Sikkert 6-7 år siden. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Plukket opp en haiker på vei hjem fra damen i dag. Han gikk langs veien og gav et svakt tegn på at han gjerne ville sitte på. Akkurat som om han allerede var sikker på jeg kom til å gi faen som alle andre som passerer der, men jeg stoppet. Morsomt, så ut som han ble skikkelig overrasket over at jeg stoppet. Han ble sjeleglad God gjerning Så fyren an da, han så helt grei ut. Ungdom, student tidlig i 20-årene. Greit nok, siste buss var godt for kvelden. Why not. Endret 22. august 2006 av chills Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 oi oi oi.Så gammelt kan det da ikke være ^____^ 6726635[/snapback] Sikkert 6-7 år siden. 6726640[/snapback] Squeek! da var det litt gammelt likevel da :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 *snip* 6726643[/snapback] Har plukka opp haiker EN gang. Det regner og han så grei ut, helt til han satt seg inn og jeg så det var en NARKIS Stinka fyll og faenskap og han skulle fra tønsberg og til sørlandet Herregud. Fikk dytta han ut av bilen etter 500 meter. Skjønner ikke hva jeg tenkte på. Ute å kjører, alene, på kvelden, i regnet? Er som om jeg ber om å bli voldtatt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Squeek! da var det litt gammelt likevel da :/ 6726647[/snapback] Sooom jeg da prøvde å få fram Jaja mushi, jeg tror jeg har sett rarere ut på andre bilder, men de skal jeg spare dere for Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Plukket opp en haiker på vei hjem fra damen i dag. Han gikk langs veien og gav et svakt tegn på at han gjerne ville sitte på. Akkurat som om han allerede var sikker på jeg kom til å gi faen som alle andre som passerer der, men jeg stoppet. Morsomt, så ut som han ble skikkelig overrasket over at jeg stoppet. Han ble sjeleglad God gjerning Så fyren an da, han så helt grei ut. Ungdom, student tidlig i 20-årene. Greit nok, siste buss var godt for kvelden. Why not. 6726643[/snapback] Det er morsomt å ta på haikere! Føler meg som en i jackass (sjangespill), men jeg gjør det aldri alene! Synes synd på mange av dem som har stått der i timesvis. En gang tok vi på en tysker som hadde haiket seg fra tyskland til nordkapp, og nå var han på vei tilbake. Alt han hadde var en ryggsekk. Det var vist noe de gjorde på en skole der. Han skulel bli lege. Så skulle han sove i en minibank, men vi tok ham med hjem så han fikk sove skikkelig ut og greier. Han ble glad og ga oss adressen hans osv så hvis vi var i tyskland en gang skulle vi ta kontakt! Herregud dette var usammnehengende tekst hehe. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) *snip* 6726643[/snapback] Har plukka opp haiker EN gang. Det regner og han så grei ut, helt til han satt seg inn og jeg så det var en NARKIS Stinka fyll og faenskap og han skulle fra tønsberg og til sørlandet Herregud. Fikk dytta han ut av bilen etter 500 meter. Skjønner ikke hva jeg tenkte på. Ute å kjører, alene, på kvelden, i regnet? Er som om jeg ber om å bli voldtatt. 6726652[/snapback] har ikke moren din lært deg aldri å ehm ? ehh aldri gjøre sånt xD ^____^ < spesielt ikke alene.. Endret 22. august 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 har ikke moren din lært deg aldri å ehm ? ehh aldri gjøre sånt xD ^____^ 6726660[/snapback] Jadajada. All bassen, eksosen inni kupeen og bensinen som lakk fra kjærra var sikkert grunnen til at jeg ikke tenkte helt klart. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Squeek! da var det litt gammelt likevel da :/ 6726647[/snapback] Sooom jeg da prøvde å få fram Jaja mushi, jeg tror jeg har sett rarere ut på andre bilder, men de skal jeg spare dere for 6726653[/snapback] Kjør på! Man skal jo ikke være fotogen, det er for modeller! jeg er også sånn ufotogen kar.. tør nesten ikke se på bilder va meg på fest osv! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg er ikke jente/dame heller da, dessuten så kan vi si jeg ser mye eldre ut enn jeg er også. Kjørte sakte, (40-45), så fikk sett på han før jeg stoppet. Han så bare jævlig sliten ut. Ferdig på jobb sa han. Har til nå plukket opp to haikere, han over og en til. Det var tidlig en morgen, helg mener jeg, gikk også fint. Er kresen på hvem som får haike. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm, tror jeg skal legge meg snart. Kjedelig det :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 Joda...skulle flytte i dag jeg...hadde jo fri og greier..men neida, ligge å dra seg hele dagen og ikke gjøre noe til gangs i det hele tatt. Jaja, får ta gjøre driten i morra...har plenty av tid. En dønn kjedelig dag. Sittet på ræva og ikke gjort noe. Skal hive meg i loppekassa nå, er dautrøtt. God natt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm, tror jeg skal legge meg snart. Kjedelig det :/ 6726672[/snapback] Du har nesten like mange poster som meg i ot-baren og jeg har vært her...mye lenger enn deg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Haha, chills kan kjøre. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har egentilg aldri plukka opp noe haikere. bare en gang i russebilen når vi var på vei til sverige. Var en som hadde starta og gå fra lillehammer til oslo, skulle visstnok snakke med dama si. Men han hoppa av når lysa streika, og vi gadd ikke å plukke han opp igjen når vi hadde fiksa det. Sviker'n Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Joda...skulle flytte i dag jeg...hadde jo fri og greier..men neida, ligge å dra seg hele dagen og ikke gjøre noe til gangs i det hele tatt. Jaja, får ta gjøre driten i morra...har plenty av tid. En dønn kjedelig dag. Sittet på ræva og ikke gjort noe. Skal hive meg i loppekassa nå, er dautrøtt. God natt. 6726673[/snapback] Du er dårlig, din slæsk hæhæ ja du får sove godt da!^____^ Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hmm, tror jeg skal legge meg snart. Kjedelig det :/ 6726672[/snapback] Du har nesten like mange poster som meg i ot-baren og jeg har vært her...mye lenger enn deg 6726676[/snapback] Jeje. Jeg som ikke har vært her på en god stund heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg