Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er nerd. Får mye kjeft på grunn av det. :( Vet ikke hva jeg skal gjøre for å være kul. Begynte å røyke her ene dagen for å imponere noen folk.. Har du noen tips?

Natta Marley! :)

6726557[/snapback]

En kamerat av meg tok seg en røyk fordi hun han er hypp på røyka. haha. :p

Han har da aldri røyka\drikki før i sitt liv

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg legger meg jeg også. Mushi pleier å bli sur på meg her om nettene :p

6726576[/snapback]

Neeeh. Nå blir jeg væffal sinna. Du går jo fra meg! :cry:

Blir helt alene jeg sammen med de skumle nerdene. Trenger min staute beskytter på en hvit hest! :blush:

Lenke til kommentar

6726576[/snapback]

Blir helt alene jeg sammen med de skumle nerdene. Trenger min staute beskytter på en hvit hest! :blush:

6726586[/snapback]

Tadaaaaaaaaaa *Back*

Lenke til kommentar

6726576[/snapback]

6726586[/snapback]

Hæhæh! Boo *skremme* :whistle:

Lenke til kommentar
Gå i svarte klær, gro langt hår og farg det svart og gå rundt og hør på sinna musikk. Røyken er et must! Da får du venner som kler seg likt, og de er lette på tråden og veldig snille :)

Eller bli soss.  :nei:

6726562[/snapback]

Neitakk. Har problemer med sånne folk! :) De har en tendens til å være veldig negativ hehe. Men soss? hmm.. joachimR er min sjelevenn.

Lenke til kommentar

For å være "kul" som du absolutt vil, må du skille deg ut fra mengden eller bemerkes på sett og vis.

Men hvorfor vil du det? Holder det ikke bare å være segselv i stedet for å dekke det over pga. mer lettvinte løsninger?

Ø.B.: viste du kom tilbake!! :D

Og til den lille gutten som prøvde å skremme meg: Er ikke redd for deg.

Lenke til kommentar
For å være "kul" som du absolutt vil, må du skille deg ut fra mengden eller bemerkes på sett og vis.

Men hvorfor vil du det? Holder det ikke bare å være segselv i stedet for å dekke det over pga. mer lettvinte løsninger?

Ø.B.: viste du kom tilbake!!  :D

Og til den lille gutten som prøvde å skremme meg: Er ikke redd for deg.

6726602[/snapback]

Nei. Man skal prøve å være som alle andre. Tør ikke være meg selv :( Jeg kjøpte meg ny mobiltelefon igår som jeg håper jeg skal klare å skaffe meg en venn eller to med. Dessuten har jeg bestilt ps3, da skal jeg ihvertfall få venner!

Lenke til kommentar

Nei. Man skal prøve å være som alle andre. Tør ikke være meg selv :( Jeg kjøpte meg ny mobiltelefon igår som jeg håper jeg skal klare å skaffe meg en venn eller to med. Dessuten har jeg bestilt ps3, da skal jeg ihvertfall få venner!

6726604[/snapback]

Hva er du redd for siden du ikke tørr å være degselv?

Det er veldig farlig å ta på seg en "maske" man bruker ute blandt folk, tilslutt er det alt du har å klamre deg fast i og mister degselv på veien. Det vil du ikke.

Hvis noen ikke liker deg, så får det bare være. Ikke føy deg etter andre som ikke liker at du er mer interessant enn dem.

Lenke til kommentar

6726604[/snapback]

Hva er du redd for siden du ikke tørr å være degselv?

Det er veldig farlig å ta på seg en "maske" man bruker ute blandt folk, tilslutt er det alt du har å klamre deg fast i og mister degselv på veien. Det vil du ikke.

Hvis noen ikke liker deg, så får det bare være. Ikke føy deg etter andre som ikke liker at du er mer interessant enn dem.

6726617[/snapback]

Slapp av! :) jeg bare spøker. Jeg har heldigvis bestandig vært meg selv, på gost og vondt! Ingen som skal si hvordan jeg skal tenke eller være! SYnes nesten litt synd på folk som prøver for hardt! Dessuten har jeg venner i alle slags ''miljøer''. Så det går ikke å sette meg i boks heller!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...