Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) såklart må du ikke, er jo eget valg. Jeg selv har søkt sånn at jeg får penger til å kjøpe in bøker jeg trenger og kokkeuniform. såklart hvis du ikke vil ha penger så er det opp til deg. Blir jo nesten som om du blir betalt for å gå på skole Endret 22. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tror jeg heller kommer til å få bruk for et stipend når jeg er ferdig på vgs. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Stipend gjelder bare på vgs (hvis jeg ikke tar feil). Så hvis du vil ha penger, så går du til resepsjonen og skaffer deg søknads papirer som du fyller ut og så vil snart få litt penger Endret 22. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 såklart må du ikke, er jo eget valg. Jeg selv har søkt sånn at jeg får penger til å kjøpe in bøker jeg trenger og kokkeuniform. såklart hvis du ikke vil ha penger så er det opp til deg. Blir jo nesten som om du blir betalt for å gå på skole 6724568[/snapback] Det er ikke alle som får stipend, da! Men det visste du vel... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg vil ha mer stipend, jeg. Nå får jeg mellom 3000 og 3200 kroner hver måned i stipend, og med det skal jeg betale husleia, strøm, skolebøker, mat og transport. Når jeg fyller 18 og mister barnetrygden, da sitter jeg virkelig i klisteret. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 w0rd. 6724557[/snapback] Word up! Teit avatar, btw. =( Hvorfor skal alle bytte avatar og brukernavn?! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) såklart må du ikke, er jo eget valg. Jeg selv har søkt sånn at jeg får penger til å kjøpe in bøker jeg trenger og kokkeuniform. såklart hvis du ikke vil ha penger så er det opp til deg. Blir jo nesten som om du blir betalt for å gå på skole 6724568[/snapback] Det er ikke alle som får stipend, da! Men det visste du vel... 6724605[/snapback] ja vet det. har jo alt med foreldrene dine sine intekter osv Endret 22. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Stipend gjelder bare på vgs (hvis jeg ikke tar feil). Så hvis du vil ha penger, så går du til resepsjonen og skaffer deg søknads papirer som du fyller ut og så vil snart få litt penger 6724604[/snapback] okok:P nei, da vet jeg det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg håper virkelig jeg får stipend. Jeg er visst nødt til å ha bærbar på skolen (egentlig gjelder dette bare førsteklassingene), og det har jeg ikke råd til =/ Eller, jeg har råd til en laptop, men da er jeg faenmeg blakk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du får penger som du kan bruke på skole utstyr 6724534[/snapback] men har ikke bruk for stipend! 6724537[/snapback] Du har ikke bruk for gratis penger? Unnskyld meg, men du er en ordentlig tosk. 6724548[/snapback] de er ikke teoretisk sett gratis. Stipend er egentlig lån. Består du eksamen for dette året, blir det omgjort og blir ikke lån lenger. Da "får" du dem. MEN om du skulle finne på å stryke i ett fag, så er du plutselig skyldig staten penger. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 MEN om du skulle finne på å stryke i ett fag, så er du plutselig skyldig staten penger.6724636[/snapback] Wow, det der visste jeg ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg håper virkelig jeg får stipend. Jeg er visst nødt til å ha bærbar på skolen (egentlig gjelder dette bare førsteklassingene), og det har jeg ikke råd til =/ Eller, jeg har råd til en laptop, men da er jeg faenmeg blakk. 6724631[/snapback] Kan du ikke lease fra skolen? 200,- i måneden er da ikke så ille, selv om det er en irriterende ekstrautgift. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Du får penger som du kan bruke på skole utstyr 6724534[/snapback] men har ikke bruk for stipend! 6724537[/snapback] Du har ikke bruk for gratis penger? Unnskyld meg, men du er en ordentlig tosk. 6724548[/snapback] de er ikke teoretisk sett gratis. Stipend er egentlig lån. Består du eksamen for dette året, blir det omgjort og blir ikke lån lenger. Da "får" du dem. MEN om du skulle finne på å stryke i ett fag, så er du plutselig skyldig staten penger. 6724636[/snapback] For de som begynte på VGS iår har ikke eksamen, i allefall det læreren min fortalte oss. Edit: så nettopp gjennom et hefte jeg fikk fra Lånekassen. Står ikke noe om du stryker så blir du skyldig penger, har heller ikke lest om det andre plasser Endret 22. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg håper virkelig jeg får stipend. Jeg er visst nødt til å ha bærbar på skolen (egentlig gjelder dette bare førsteklassingene), og det har jeg ikke råd til =/ Eller, jeg har råd til en laptop, men da er jeg faenmeg blakk. 6724631[/snapback] Kan du ikke lease fra skolen? 200,- i måneden er da ikke så ille, selv om det er en irriterende ekstrautgift. 6724645[/snapback] Det er en _svært_ irriterende ekstrautgift, og jeg tror faktisk det tilbudet kun gjelder førsteklassingene, da det skal gå over 3 år. Jeg har bare 2 år igjen Dessuten får jeg da en bærbar jeg blir sånn halvveis fornøyd med. Jeg har stasjonær pc å gjøre tunge arbeider på, jeg vil ha en liten (maks 12.1") og lett maskin. Det tilbyr ikke skolen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 de er ikke teoretisk sett gratis. Stipend er egentlig lån. Består du eksamen for dette året, blir det omgjort og blir ikke lån lenger. Da "får" du dem. MEN om du skulle finne på å stryke i ett fag, så er du plutselig skyldig staten penger. 6724636[/snapback] Jeg trodde man måtte stryke i mer enn ett fag for at det skulle bli omgjort til lån, jeg, men det er vel bare noe jeg innbiller meg å ha hørt/lest. For de som begynte på VGS iår har ikke eksamen, i allefall det læreren min fortalte oss. 6724654[/snapback] Jeg kan vedde ganske mye på at akkurat det er tulliball. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 er ikke sikker på det Skarstad, siden det kom ny lærerplan i år. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du får penger som du kan bruke på skole utstyr 6724534[/snapback] men har ikke bruk for stipend! 6724537[/snapback] Du har ikke bruk for gratis penger? Unnskyld meg, men du er en ordentlig tosk. 6724548[/snapback] de er ikke teoretisk sett gratis. Stipend er egentlig lån. Består du eksamen for dette året, blir det omgjort og blir ikke lån lenger. Da "får" du dem. MEN om du skulle finne på å stryke i ett fag, så er du plutselig skyldig staten penger. 6724636[/snapback] For de som begynte på VGS iår har ikke eksamen, i allefall det læreren min fortalte oss. Edit: så nettopp gjennom et hefte jeg fikk fra Lånekassen. Står ikke noe om du stryker så blir du skyldig penger, har heller ikke lest om det andre plasser 6724654[/snapback] http://www.lanekassen.no/templates/Page.aspx?id=5549 Men nå tordner det her, så jeg må nappe alt ut prekast! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Faen fikk ikke med meg hotel cæsar fra begynnelsen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hehe ja tok nok feil der ja. Fikk det nettopp bekreftet av en venn som jeg nettopp snakket med Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 For de som begynte på VGS iår har ikke eksamen, i allefall det læreren min fortalte oss. 6724654[/snapback] Jeg kan vedde ganske mye på at akkurat det er tulliball. 6724682[/snapback] Er nok ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg