Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, lærerne på skolen vår er skumle, noe av det første dem sa da vi fikk timeplanen var:" ja, som dere ser slutter dere på skolen kvart på to eller halv tre nesten hver dag. Men dere må regne med at dere ikke kommer dere hjem med en gang, for dere vil sikkert måtte ta noen ekstra kurs, hvis dere for eks. sliter med matta. Noe som er helt vanlig, for de fleste elevene pleier å gjøre det."

videre sa det at vi selv mått ta ansvar for utdanninga vår, at dette kom til å bli tre tøffe år, vi måtte gi alt. Osv. Bra dem er så ærlige, men har jo bare gått der i to dager, prøver dem å skremme oss?.. :p

Lenke til kommentar
Steffy: Skulle ikke du til USA nå og ikke Trondheim?

Tja, han er nå uansett kommet til utlandet, så akkurat hvor er nå ikke så nøye. Han er ikke lenger i Bergen, han har reist ut av vårt land og over til naboen Norge, representert med Trondheim.

Orresnei: Velkommen i klubben, du får ha god bedring.

Lenke til kommentar

Tja, han er nå uansett kommet til utlandet, så akkurat hvor er nå ikke så nøye. Han er ikke lenger i Bergen, han har reist ut av vårt land og over til naboen Norge, representert med Trondheim.

6722618[/snapback]

Og denne gangen greide jeg å trykke svar istedenfor rediger. Ble et øyeblikk forundret når det sto at du var brukeren som hadde postet innlegget jeg nettopp skrev ^^. Sånn er det å være syk, uklar i hodet og uforsiktig. Fikk reddet innlegget av å bla meg bakover. Så det er ordnet igjen ^^

Og du få bli bra du også, å være syk er jo svært lite gøy.

Lenke til kommentar

6722618[/snapback]

Og denne gangen greide jeg å trykke svar istedenfor rediger.

Du er ikke alene om å gjøre den tabben. Er litt kjipt når man fjerner store deler av noens innlegg og erstatter det med egen tekst. Blir litt sånn "oh shit" følelse etterpå.

Lenke til kommentar

Du er ikke alene om å gjøre den tabben. Er litt kjipt når man fjerner store deler av noens innlegg og erstatter det med egen tekst. Blir litt sånn "oh shit" følelse etterpå.

6722702[/snapback]

Så sant så sant. Riktig ekkel følelse det der. :roll: Jaja, godt jeg ikke er alene om å ha gjort tabben.

Lenke til kommentar
Ah, hjemme. Skummelt med ny klasse :)

6722790[/snapback]

I vår klasse hadde vi to nye elever i år ^^ Ellers var kalssen akkurat lik som i videregående kurs 1 (somd a er etter grunnkurs). Nesten så ejg skulle ønske jeg gikk i en ny klasse hvor jeg kunne treuffet noen nye mennsker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...