Anette_ Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Steffy: Skulle ikke du til USA nå og ikke Trondheim? Hadde andre undervisningsdag idag, matten startet ihvertfall veldig lett. Fint å bare ha to timer når fadderullan-opplegget tok helt av igår. Men hva driver resten av folket med for tiden? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ok, lærerne på skolen vår er skumle, noe av det første dem sa da vi fikk timeplanen var:" ja, som dere ser slutter dere på skolen kvart på to eller halv tre nesten hver dag. Men dere må regne med at dere ikke kommer dere hjem med en gang, for dere vil sikkert måtte ta noen ekstra kurs, hvis dere for eks. sliter med matta. Noe som er helt vanlig, for de fleste elevene pleier å gjøre det." videre sa det at vi selv mått ta ansvar for utdanninga vår, at dette kom til å bli tre tøffe år, vi måtte gi alt. Osv. Bra dem er så ærlige, men har jo bare gått der i to dager, prøver dem å skremme oss?.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hallo folkens. Gratulerer med dagen Dotten! Endret 22. august 2006 av Marley Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 O.o. Gratulerer med dagen Dotten Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 O.o. Gratulerer med dagen Dotten 6722517[/snapback] 27 års dagen faktisk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Takker så mye Enda litt mer gammal og gretten. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer med dagen ja Dotten! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Steffy: Skulle ikke du til USA nå og ikke Trondheim? Tja, han er nå uansett kommet til utlandet, så akkurat hvor er nå ikke så nøye. Han er ikke lenger i Bergen, han har reist ut av vårt land og over til naboen Norge, representert med Trondheim. Orresnei: Velkommen i klubben, du får ha god bedring. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Da har skolenbegynt :/ Helt alene på en ny skole, fått snakket med noen folk, men de bor på andre siden av Oslo, og alle vennene mine driver med sitt på sine egne skoler, så jeg føler meg ensom Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 ooohhh...fyllebæsj etter kebab+pils+krokveld med Singstar og Guitar Hero jesus. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Steffy: Skulle ikke du til USA nå og ikke Trondheim? Tja, han er nå uansett kommet til utlandet, så akkurat hvor er nå ikke så nøye. Han er ikke lenger i Bergen, han har reist ut av vårt land og over til naboen Norge, representert med Trondheim. Orresnei: Velkommen i klubben, du får ha god bedring. 6722618[/snapback] Og denne gangen greide jeg å trykke svar istedenfor rediger. Ble et øyeblikk forundret når det sto at du var brukeren som hadde postet innlegget jeg nettopp skrev ^^. Sånn er det å være syk, uklar i hodet og uforsiktig. Fikk reddet innlegget av å bla meg bakover. Så det er ordnet igjen ^^ Og du få bli bra du også, å være syk er jo svært lite gøy. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Steffy: Skulle ikke du til USA nå og ikke Trondheim? Tja, han er nå uansett kommet til utlandet, så akkurat hvor er nå ikke så nøye. Han er ikke lenger i Bergen, han har reist ut av vårt land og over til naboen Norge, representert med Trondheim. Orresnei: Velkommen i klubben, du får ha god bedring. 6722618[/snapback] Og denne gangen greide jeg å trykke svar istedenfor rediger. Du er ikke alene om å gjøre den tabben. Er litt kjipt når man fjerner store deler av noens innlegg og erstatter det med egen tekst. Blir litt sånn "oh shit" følelse etterpå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Gratulerer med dagen Dotten Låner denne i signaturen, jeg. HUSK: Ikke alle muslimer er terrorister - men alle terrorister er muslimer Endret 22. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ah, hjemme. Skummelt med ny klasse Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer med dagen Dotte-gutt. Elsker deg. ---- Da mangler jeg bare å kjøpe en bok. Håper jeg finner den i morgen... Kunnskapsløftet er foresten noe drit. Jeg får ikke solgt noen av bøkene mine. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Du er ikke alene om å gjøre den tabben. Er litt kjipt når man fjerner store deler av noens innlegg og erstatter det med egen tekst. Blir litt sånn "oh shit" følelse etterpå. 6722702[/snapback] Så sant så sant. Riktig ekkel følelse det der. Jaja, godt jeg ikke er alene om å ha gjort tabben. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ah, hjemme. Skummelt med ny klasse 6722790[/snapback] I vår klasse hadde vi to nye elever i år ^^ Ellers var kalssen akkurat lik som i videregående kurs 1 (somd a er etter grunnkurs). Nesten så ejg skulle ønske jeg gikk i en ny klasse hvor jeg kunne treuffet noen nye mennsker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har dotten bursdag? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har dotten bursdag? 6722849[/snapback] Japp, det har han. Tenk at brukermoderatorer faktisk kan ha bursdag! Oh my God! Verden kommer til å gå under Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Har dotten bursdag? Det er derfor de fleste sier "Gratulerer med dagen, Dotten" og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg