Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Btw: jeg kan avsløre at jeg er noe lavere enn 165, og at jeg ikke hadde klart å banke noen, bare så det er sagt...

Huff, og det er teit, jeg kan trøste meg med at jeg 6cm høyere enn for et år siden! :w00t:

:wee:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Btw: jeg kan avsløre at jeg er noe lavere enn 165, og at jeg ikke hadde klart å banke noen, bare så det er sagt...

Huff, og det er teit, jeg kan trøste meg med at jeg 6cm høyere enn for et år siden! :w00t:

6721681[/snapback]

Wow, men husk at det er håp for alle. Jeg var 174 i fjor, i år er jeg 190.

Lenke til kommentar

God Morgen folkes.

Jeg er syk  :( Sykt vondt i halsen, er svært ubehagelig ås velge (slimete så det holder sikkert), i tillegg til en anntydelse av feber. Er ikke noe gøy.

6722188[/snapback]

Og god bedring med halsen din Orresnei. :thumbup:

Lenke til kommentar

6721681[/snapback]

Det er ikke noe du skal bry deg om. Jeg fikk en del slengt etter meg pga høyden da jeg var på din alder, men etterhvert går folk lei. Så lenge du ikke selv tenker over høyden som noe negativt, så er det ikke noe å bry seg om. Hvis du er heldig så vokser du mye fremover, men hvis ikke, så er det nå det samme. Ingen har noengang levd et verre liv av å være 160, ei heller 205. Folk mobber deg uansett, så det er like greit at det er noe tåpelig som høyden og ikke noe mer alvorlig.

Jeg kan tenke meg at jeg var omtrent på din høyde da jeg begynte på videregående, og det var ikke før i 2. klasse at jeg vokste omtrent 20cm.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...