Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Blah. Jeg blir borte en mnd perhaps nå frammover. Flytter opp til kåken men de installerer ikke ferdig før uke 40 så...vel..bare å finne fram film-mappene og kjøpe lenestoler osv så sløve dagene lang til man får nett :wee:

6721455[/snapback]

Haha. Du er så slask. :wee:

6721462[/snapback]

Man, du har ikke den fjerneste anelse :p

6721464[/snapback]

Du slasker hele dagen foran pcen med godt over TBen, og når du er en hardt arbeidende mann svarer du på telefoner fra fulle folk som:

1) Vil ha nummer til sextelefonen for transseksuelle

2) Vil ha nummer til en drosje

Jaudå. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg våknet to ganger underveis i natten, tyder det på nerver? Jeg svettet ikke eller kjente ikke sommerfugler i magen, men jeg våknet to ganger underveis, den samme natten som var den siste natten før jeg begynner i 1. klasse på videregående skole. Og jeg kjenner ingen! (...eller jeg kjenner en, men jeg kjenner ikke hun så godt, det er nemlig min stesøster, også tells det jo ikke når man kjenner jenter :p

Lenke til kommentar

The Strategy-player, du trenger ikke bekymre deg. I min nye klasse på vidregående så fikk jeg en jeg "kjenner". Har ikke akkurat snakket så mye med henne så kan ikke si jeg kjenner henne så godt.

Du blir nok fort vant til nye elever og får deg nok fort nye venner. Ønsker deg lykke til på din skoledag :)

Lenke til kommentar

Jeg er nå noe bekymra for at folk skal påpeke at jeg er liten jeg da, som å slenge vitser som "har du gått feil, Melsom barneskole er på andre siden av veien" og slikt :wee:

Får håpe folk er greie, lurer på om det generellt er greie folk som søker seg inn på MK.

Lenke til kommentar
Jeg er nå noe bekymra for at folk skal påpeke at jeg er liten jeg da, som å slenge vitser som "har du gått feil, Melsom barneskole er på andre siden av veien" og slikt :wee:

Får håpe folk er greie, lurer på om det generellt er greie folk som søker seg inn på MK.

6721527[/snapback]

Du må begynne å bole :):yes:

Lenke til kommentar
Seriøst du snakker mye drit Bundy  :dontgetit:

6721548[/snapback]

Ja, hvorfor ikke? Er ikke vits å være seriøs på diskusjon.no etter de årene jeg har vært useriøs her.. :whistle:

Bundy, jeg er 1.90-1.92 høy. Jeg kan like så godt holde de på hodet uten at neven deres når fram :)

6721549[/snapback]

Lol, du rekker ikke ned til en på 165cm.(tsp kan slå deg i ballene :))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...