Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt!

Du reiser sammen med Hylo? Tar ikke med meg pc'en jeg, skal bare få med meg litt overklokking/linux/destruksjon av hw...!  :mrgreen:

6721433[/snapback]

Jeg og Hylo jobber der. Så vi skal rett og slett bo i en hangar i en uke.

Spørs om jeg får med meg så mye av overklokkinga. Får se hvor mye som må gjøres.

Lenke til kommentar

Jobber kvelden imorra, begynner halv seks. Døgnrytme? Har jeg ikke sett... :p

Edit: Du får vel sikkert muligheten når Stoolman skal sette noen wr da, hele hallen kommer vel til å følge med på det? :whistle:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Jobber kvelden imorra, begynner halv seks. Døgnrytme? Har jeg ikke sett... :p

6721436[/snapback]

Null døgnrytme her også :wee: Sov fra halv 4 på ettermiddagen til kl 1 inatt. Hehe. Får vel prøve å være oppe til i kveld så jeg får fixa døgnet mitt :) Må til byen halv 11 på onsdag. Greit å være våken da.

Lenke til kommentar
Edit: Du får vel sikkert muligheten når Stoolman skal sette noen wr da, hele hallen kommer vel til å følge med på det?  :whistle:

6721436[/snapback]

Vi får noen til å stå der med kamera, så kan jeg sitte og se på livefeed. :p

6721438[/snapback]

Man kan vel håpe at det er så mange frivillige at dere jobber korte skift! Det ser ut som om dette blir årets store arrangement...! Akkurat som NWX (Norwegian Wine eXpo) er for vin/brennevin... :dribble:

Edit:mushi: Vurderer å gå å legge meg, kunne vært en fordel å sove før ungene som bor her står opp for å gå på skolen... De bråker noe sinnsykt, også liker ikke jeg unger! Får vel lese litt Potter, så får jeg kanskje Jon Blund på besøk :)

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Edit: Du får vel sikkert muligheten når Stoolman skal sette noen wr da, hele hallen kommer vel til å følge med på det?  :whistle:

6721436[/snapback]

Vi får noen til å stå der med kamera, så kan jeg sitte og se på livefeed. :p

6721438[/snapback]

Man kan vel håpe at det er så mange frivillige at dere jobber korte skift! Det ser ut som om dette blir årets store arrangement...! Akkurat som NWX (Norwegian Wine eXpo) er for vin/brennevin... :dribble:

6721441[/snapback]

Jepp.

Tror jeg skal få en time eller to til på øyet jeg. God natt. :)

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Blah. Jeg blir borte en mnd perhaps nå frammover. Flytter opp til kåken men de installerer ikke ferdig før uke 40 så...vel..bare å finne fram film-mappene og kjøpe lenestoler osv så sløve dagene lang til man får nett :wee:

6721455[/snapback]

Haha. Du er så slask. :wee:

Lenke til kommentar
Blah. Jeg blir borte en mnd perhaps nå frammover. Flytter opp til kåken men de installerer ikke ferdig før uke 40 så...vel..bare å finne fram film-mappene og kjøpe lenestoler osv så sløve dagene lang til man får nett :wee:

6721455[/snapback]

Haha. Du er så slask. :wee:

6721462[/snapback]

Man, du har ikke den fjerneste anelse :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...