Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sjukemeldt FTW! 6721396[/snapback] *Bestille legetime* Splitta personlighet, dårlig rygg og/eller svak personlighet. Burde vel kunne få noen uker ut av det..?! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Sjukemeldt FTW! 6721396[/snapback] *Bestille legetime* Splitta personlighet, dårlig rygg og/eller svak personlighet. Burde vel kunne få noen uker ut av det..?! 6721399[/snapback] hehe. Du kan nok få for ryggen. Må være psykisk eller fysisk. Du kan ikke få på litt av hvert liksom. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hehe. Du kan nok få for ryggen. Må være psykisk eller fysisk. Du kan ikke få på litt av hvert liksom. 6721402[/snapback] Så jeg kan ikke brekke beinet å få for både bein og rygg? Hvor lenge kan man gå sykemeldt på en senebetennelse forresten? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Godnatt. Auff, kommer meg aldri opp i morgen.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 hehe. Du kan nok få for ryggen. Må være psykisk eller fysisk. Du kan ikke få på litt av hvert liksom. 6721402[/snapback] Så jeg kan ikke brekke beinet å få for både bein og rygg? Hvor lenge kan man gå sykemeldt på en senebetennelse forresten? 6721403[/snapback] Fysisk: Kroppen er føkka Psykisk: Hodet er føkka Sykemeldinga må være for en av delene, men du kan ha mange forskjellige problemer inni en kategori som fører til sykemeldinga, hvis du skjønner? Kan lite om sykemld pga. fysiske plager. Dra til legen din du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2006 Forfatter Del Skrevet 22. august 2006 *strekke på seg* På tide med en fridag i morra. Zeh koz. Skal bruke dagen på å flytte senga, bordet og pc'en oppover og så lar vi milano ordne maten i morra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Godnatt. Auff, kommer meg aldri opp i morgen.. 6721404[/snapback] Lykke til med å sove Du er ikke velkommen tilbake før i mårra, bare så du veit det! Sove godt! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Fysisk: Kroppen er føkka Psykisk: Hodet er føkka Sykemeldinga må være for en av delene, men du kan ha mange forskjellige problemer inni en kategori som fører til sykemeldinga, hvis du skjønner? Kan lite om sykemld pga. fysiske plager. Dra til legen din du 6721405[/snapback] Hva med psykiske problemer og brekt bein, hva skal egentlig legen skrive da? Forhåpentligvis den du får lengst sykemelding for... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Godnatt. Auff, kommer meg aldri opp i morgen.. 6721404[/snapback] Lykke til med å sove Du er ikke velkommen tilbake før i mårra, bare så du veit det! Sove godt! 6721407[/snapback] Ban this woman anyone Harreeeem Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Hva med psykiske problemer og brekt bein, hva skal egentlig legen skrive da? Forhåpentligvis den du får lengst sykemelding for... 6721408[/snapback] Du får like mye sykemelding for begge tror jeg. Jeg har 3 mnd som jeg skal forlenge snart. Skal søke litt rundt for deg jeg. To sek. EDIT: du blir enten psykemeldt eller sykemeldt. Endret 22. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) EDIT: du blir enten psykemeldt eller sykemeldt. 6721411[/snapback] Mellom husokkupanter, dårlig økonomi, generell depresjon (jeg vet hvorfor, men andre trenger vel ikke vite det?) og jobbrelaterte problemer tror jeg kanskje jeg skulle fått en sånn en... Endret 22. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) EDIT: du blir enten psykemeldt eller sykemeldt. 6721411[/snapback] Mellom husokkupanter, dårlig økonomi, generell depresjon og jobbrelaterte problemer tror jeg kanskje jeg skulle fått en sånn en... 6721413[/snapback] Overdriv alltid når du snakker med lege om psykiske plager. Ellers får du ikke hjelp. Var hos legen idag for å få piller, og jeg måtte ha med en en kompis som kunne forklare for legen hva som var i veien fordi jeg ikke klarte det selv. Fikk piller jeg Aktiv sykemelding Sykemld vs. egenmld Spm og svar tror dette kan svare på litt selv om du kanskje ikke har det helt likt som innsenderen. Fra trygde-etaten: Rahabiliteringspenger Sykepenger Hva skjer ved sykemelding Håper dette hjelper litt Endret 22. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Snip 6721414[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Og over til noe annet: Noen som skal på HW-Lan; Ser ut som overklokkingsnm kan bli ganske så artig....! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Typen skal være crew, men tror neppe jeg drar Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Kunne tenkt meg å være tilstede når Stoolman (Sturla) skal overklokke med flytende nitrogen. Ekstremsport er sjelden interessant, men når det gjelder dette...! Spillingen er ikke noe for meg uansett, så jeg reiser nok bare innover en av dagene. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Kunne tenkt meg å være tilstede når Stoolman (Sturla) skal overklokke med flytende nitrogen. Ekstremsport er sjelden interessant, men når det gjelder dette...! Spillingen er ikke noe for meg uansett, så jeg reiser nok bare innover en av dagene. 6721422[/snapback] Hadde egentlig vært kult å vært innom en tur for å se på alt folk finner på av shit ja, men tror ikke hodet mitt hadde klart å være der en hel dag. Skulle gjerne dratt EDIT: æsj. hadde en sjokolade, emn jeg spiste den opp. Endret 22. august 2006 av mushi Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Leste de skulle ødelegge litt hardware, så jeg regner med det blir noen småsmell... Kanskje man tilogmed kunne lært litt, har egentlig lyst til å lære meg linux, men det får jeg ikke installert på maskina... Edit: Vaniljeis m/sjokoladesaus! *sende noe til Tønsberg* Endret 22. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Tusentakk *ønske seg fryser som er stor nok til is* Har bare dop og røyk. Blir lite party av det egentlig. Vil ha iiiiis! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Kommer nå i det minste ett godt stykke på vei med røyk og kaffe da! Edit: Hei Marley! Endret 22. august 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg