Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjukemeldt FTW! :D

6721396[/snapback]

*Bestille legetime*

Splitta personlighet, dårlig rygg og/eller svak personlighet. Burde vel kunne få noen uker ut av det..?! :hmm:

6721399[/snapback]

hehe. Du kan nok få for ryggen.

Må være psykisk eller fysisk. Du kan ikke få på litt av hvert liksom.

Lenke til kommentar

6721402[/snapback]

Så jeg kan ikke brekke beinet å få for både bein og rygg? Hvor lenge kan man gå sykemeldt på en senebetennelse forresten?

Lenke til kommentar

6721402[/snapback]

Så jeg kan ikke brekke beinet å få for både bein og rygg? Hvor lenge kan man gå sykemeldt på en senebetennelse forresten?

6721403[/snapback]

Fysisk: Kroppen er føkka

Psykisk: Hodet er føkka

Sykemeldinga må være for en av delene, men du kan ha mange forskjellige problemer inni en kategori som fører til sykemeldinga, hvis du skjønner?

Kan lite om sykemld pga. fysiske plager. Dra til legen din du :)

Lenke til kommentar
Fysisk: Kroppen er føkka

Psykisk: Hodet er føkka

Sykemeldinga må være for en av delene, men du kan ha mange forskjellige problemer inni en kategori som fører til sykemeldinga, hvis du skjønner?

Kan lite om sykemld pga. fysiske plager. Dra til legen din du :)

6721405[/snapback]

Hva med psykiske problemer og brekt bein, hva skal egentlig legen skrive da? Forhåpentligvis den du får lengst sykemelding for... :p

Lenke til kommentar
Hva med psykiske problemer og brekt bein, hva skal egentlig legen skrive da? Forhåpentligvis den du får lengst sykemelding for...  :p

6721408[/snapback]

Du får like mye sykemelding for begge tror jeg. Jeg har 3 mnd som jeg skal forlenge snart.

Skal søke litt rundt for deg jeg. To sek.

EDIT: du blir enten psykemeldt eller sykemeldt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

6721411[/snapback]

Mellom husokkupanter, dårlig økonomi, generell depresjon (jeg vet hvorfor, men andre trenger vel ikke vite det?) og jobbrelaterte problemer tror jeg kanskje jeg skulle fått en sånn en... :ermm:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar

6721411[/snapback]

Mellom husokkupanter, dårlig økonomi, generell depresjon og jobbrelaterte problemer tror jeg kanskje jeg skulle fått en sånn en... :ermm:

6721413[/snapback]

Overdriv alltid når du snakker med lege om psykiske plager. Ellers får du ikke hjelp. Var hos legen idag for å få piller, og jeg måtte ha med en en kompis som kunne forklare for legen hva som var i veien fordi jeg ikke klarte det selv. Fikk piller jeg :)

Aktiv sykemelding

Sykemld vs. egenmld

Spm og svar tror dette kan svare på litt selv om du kanskje ikke har det helt likt som innsenderen.

Fra trygde-etaten:

Rahabiliteringspenger

Sykepenger

Hva skjer ved sykemelding

Håper dette hjelper litt :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å være tilstede når Stoolman (Sturla) skal overklokke med flytende nitrogen. Ekstremsport er sjelden interessant, men når det gjelder dette...! Spillingen er ikke noe for meg uansett, så jeg reiser nok bare innover en av dagene.

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg å være tilstede når Stoolman (Sturla) skal overklokke med flytende nitrogen. Ekstremsport er sjelden interessant, men når det gjelder dette...! Spillingen er ikke noe for meg uansett, så jeg reiser nok bare innover en av dagene.

6721422[/snapback]

Hadde egentlig vært kult å vært innom en tur for å se på alt folk finner på av shit ja, men tror ikke hodet mitt hadde klart å være der en hel dag.

Skulle gjerne dratt :)

EDIT: æsj. hadde en sjokolade, emn jeg spiste den opp. :(

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Leste de skulle ødelegge litt hardware, så jeg regner med det blir noen småsmell... Kanskje man tilogmed kunne lært litt, har egentlig lyst til å lære meg linux, men det får jeg ikke installert på maskina...

Edit: Vaniljeis m/sjokoladesaus! :love:

*sende noe til Tønsberg*

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...