Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Killerquo: Lamboen til teggy har en toppfart på en 330 km/t.  :cry:

6718937[/snapback]

NETTOPP! Såo Fækk ÅFF! :)

6718946[/snapback]

Det er ikke farten mann, det er gleden! Gleden! :cool:

6718954[/snapback]

Ja. Nettopp, og hvis det ikke utløser glede å kjøre en Lamborghini, så vet ikke jeg. Det var bare det at dere skulle kjøre meg ned med mustangen :( Så måtte jeg bare vise at jeg hadde dratt fra dere rimelig enkelt i min lambo. Så det så. :)

Lenke til kommentar
men den har jo autmoatgir!

6718961[/snapback]

Differensial og jerntramp. :love:

6718999[/snapback]

Nei, du Lars, du får lære meg litt mer om bil...min kunnskap strekker seg bare så langt. Fatter har hatt for lite tid til å lære bort, og han har ikke alt for mye mer peil enn meg, tror jeg.

EDIT: Denne var lekker, men hvor står det motoren på den? Kanskje jeg er trøtt og ikke klarer å finne?

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar
men den har jo autmoatgir!

6718961[/snapback]

Differensial og jerntramp. :love:

6718999[/snapback]

Nei, du Lars, du får lære meg litt mer om bil...min kunnskap strekker seg bare så langt. Fatter har hatt for lite tid til å lære bort, og han har ikke alt for mye mer peil enn meg, tror jeg.

6719008[/snapback]

Om du sperrer differensialen, vil bilen dra likt på begge hjul. Det liker vi. Automatgir har som regel kick-down, noe som gjør at du hopper opp i høy akselerasjon med at bilen girer ned (om du tramper pedalen i bånn). - Og med et stivt chassis og diff. sperre vil bilen spinne som faen.

Den du linka til hadde 302 v8'er. Specs vet jeg ikke. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...