Ø.B. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Velvel. Nå driver jeg og sorterer gjennom alle klærne jeg hadde i klesskapet, og har kastet ca 3/4. Alle disse klærne var emo-klær som ikke lenger passer meg. På barneskolen var jeg litt - rund - rundt ekvator og gikk derfor i mørke klær. Måtte le litt da jeg fant ei Supermannskjorte som jeg ikke passet på barneskolen, men som sitter som et skudd nå. :!: 6717426[/snapback] Jeg har en medium barnestørrelse wallace & grommit tskjorte jeg prøver å få på meg Par uker så Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvis det er noe jeg ikke skal ha på meg, er det de svarte buksene/skjortene/genserne fra barneskolen. Lykke til, Ø.B... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lykke til, Ø.B... 6717471[/snapback] Have some faith will you Detta går fiiiint Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Men Supermannskjorta var kul --> Se RPP. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg ba de slette en sang hos meg, de trykka sikkert feil og sletta alt 6717425[/snapback] Nja, prater om sidene generelt, ser jo ikke engang hvilken sang jeg akkurat spilte, hvilke artister, album osv... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg ba de slette en sang hos meg, de trykka sikkert feil og sletta alt 6717425[/snapback] Nja, prater om sidene generelt, ser jo ikke engang hvilken sang jeg akkurat spilte, hvilke artister, album osv... 6717584[/snapback] "Overall Charts IssuesWe're currently having some problems with the overall charts. We're working on it now, and they should be restored shortly." Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (Shikaru, var det ikke du som fortalte om at ungene utenfor brukte det som argument?) 6717089[/snapback] Hæ? Nå er jeg ikke helt med her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 På barneskolen var jeg litt - rund - rundt ekvator og gikk derfor i mørke klær. 6717426[/snapback] Og bra var det. Ei tidligere klasseveninne av meg er mild sagt meget fleskete, og hun insisterer på å bruke trangest mulig klær. Det er nesten litt kvalmende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! Første skoledag var greit. Dobbelt så mange jenter som gutter i klassen. Var på skolen i én time idag. Full dag i morgen. Timeplan: Mandag.....Tirsdag.....Onsdag.....torsdag.....fredag Historie......2KJ............---.........2MX...........2FY Historie......2KJ............---.........2MX...........2FY Geograf........---.........Norsk.........---..........Gym Geograi......2FY..........Norsk......Historie......Gym Norsk.........2FY............---............---..........Samfunnslære 2mx...........2FY............---............---..........Samfunnslære 2mx...........Norsk.........---............---...........2KJ 2mx...........Norsk.........---............---..........--------- Håper dette virker Endret 21. august 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 har ikke fag eller lekser denne uken, ah deilig Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Holder på å forgå av sult. Her lages det ikke middag som vanlig. "Her har du 60 kroner, så kan du kjøpe deg noe." Hehe. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! Første skoledag var greit. Dobbelt så mange jenter som gutter i klassen. Var på skolen i én time idag. Full dag i morgen. Timeplan: Mandag.....Tirsdag.....Onsdag.....torsdag.....fredag Historie......2KJ..........---...........2MX...........2FY Historie......2KJ..........---...........2MX...........2FY Geograf......---...........Norsk......---..............Gym Geograi......2FY..........Norsk......Historie.......Gym Norsk.........2FY.........---............---.............Samfunnslære 2mx...........2FY.........---............---.............Samfunnslære 2mx...........Norsk......---............---.............2KJ 2mx...........Norsk......---............---.............--------- Håper dette virker 6717752[/snapback] Hvorfor har du 2? Er ikke du 90-årgang? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! 6717752[/snapback] Hva har skjedd? Det har funket fint for meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! Første skoledag var greit. Dobbelt så mange jenter som gutter i klassen. Var på skolen i én time idag. Full dag i morgen. Timeplan: Mandag.....Tirsdag.....Onsdag.....torsdag.....fredag Historie......2KJ..........---...........2MX...........2FY Historie......2KJ..........---...........2MX...........2FY Geograf......---...........Norsk......---..............Gym Geograi......2FY..........Norsk......Historie.......Gym Norsk.........2FY.........---............---.............Samfunnslære 2mx...........2FY.........---............---.............Samfunnslære 2mx...........Norsk......---............---.............2KJ 2mx...........Norsk......---............---.............--------- Håper dette virker 6717752[/snapback] Hvorfor har du 2? Er ikke du 90-årgang? 6717767[/snapback] Fordi jeg er tøff Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! 6717752[/snapback] ... hva? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker ikke opera lengre =/ Seriøst, 9.0 og 9.1 suger! 6717752[/snapback] Hva har skjedd? Det har funket fint for meg. 6717778[/snapback] Det eneste som fikk meg til å holde meg til opera (forutenom musebevegelsene <3) forsvant, nemlig den fantastiske tilbakefunksjonen. Nå er den skikkelig fucked. Kan ikke gå tilbake på forumet i det heletatt, for eksempel, og tekst skrevet inn forsvinner etc. Blir nok firefox på meg heretter ja. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Det eneste som fikk meg til å holde meg til opera (forutenom musebevegelsene <3) forsvant, nemlig den fantastiske tilbakefunksjonen. Nå er den skikkelig fucked. Kan ikke gå tilbake på forumet i det heletatt, for eksempel, og tekst skrevet inn forsvinner etc. Blir nok firefox på meg heretter ja. 6717799[/snapback] Har ikke merket noe til det, jeg. Så nå blir det store, klumsete, usikre, trege Firefox på deg, istedet for markedets raskeste og sikreste nettleser. Jaja, det er du som taper på det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hmm tror jeg skal overraske min bestemor på bursdagen hennes jeg gitt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Så nå blir det store, klumsete, usikre, trege Firefox på deg, istedet for markedets raskeste og sikreste nettleser. Jaja, det er du som taper på det. 6717818[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=615155 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hmm tror jeg skal overraske min bestemor på bursdagen hennes jeg gitt 6717842[/snapback] supriseparty? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg