Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Ferr:Hvorfor det? Det er bra ihvertfall!

6716982[/snapback]

Dunno. Kombinasjon av ting tror jeg. Har blitt god venn med en jente jeg ikke har snakket så mye med i det siste. Skolen er begynt igjen, og jeg har kommet i en jævlig bra klasse. Hvem hadde trodd at allmenn var så kult. Dessuten får jeg snart lønn, 30 big ones rett inn på konto. Da skal jeg bestille x CD-er, kjøpe felger og høyttalere til bilen, kjøpe et fint smykke jeg så her om dagen til den jenta jeg nevnte, og sikkert drikke opp resten. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6716982[/snapback]

Dunno. Kombinasjon av ting tror jeg. Har blitt god venn med en jente jeg ikke har snakket så mye med i det siste. Skolen er begynt igjen, og jeg har kommet i en jævlig bra klasse. Hvem hadde trodd at allmenn var så kult. Dessuten får jeg snart lønn, 30 big ones rett inn på konto. Da skal jeg bestille x CD-er, kjøpe felger og høyttalere til bilen, kjøpe et fint smykke jeg så her om dagen til den jenta jeg nevnte, og sikkert drikke opp resten. :wee:

6717021[/snapback]

Oh yeah, thats life! :) Det er fint da! Ting ordner seg! (uten at jeg vet om det ikke har vært bra før hehe)

Lenke til kommentar

6716982[/snapback]

6717021[/snapback]

Oh yeah, thats life! :) Det er fint da! Ting ordner seg! (uten at jeg vet om det ikke har vært bra før hehe)

6717068[/snapback]

Har vært ganske dass i sommer, egentlig.

Lenke til kommentar
Pjokken: Joda ^^ Litt godt gjemt den da :p

6717080[/snapback]

Man må jo utforske litt da :tease:

Og ja, jeg spiser svin (og kaffebønner) :dribble:

6717093[/snapback]

Da blir du hyper! :dribble:

6717101[/snapback]

Du har vel sjekket den O Store Tråden :lol:

Lenke til kommentar
Hva faen har skjedd med Last.FM?

Finner jo ikke den infoen folk er ute etter jo. Hvor er det blitt av statistikken som pleide å være på brukersidene?

6717412[/snapback]

Jeg ba de slette en sang hos meg, de trykka sikkert feil og sletta alt

Lenke til kommentar

Velvel. Nå driver jeg og sorterer gjennom alle klærne jeg hadde i klesskapet, og har kastet ca 3/4. Alle disse klærne var emo-klær som ikke lenger passer meg. På barneskolen var jeg litt - rund - rundt ekvator og gikk derfor i mørke klær.

Måtte le litt da jeg fant ei Supermannskjorte som jeg ikke passet på barneskolen, men som sitter som et skudd nå. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...