Neppe Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) YIppi, så klart syk Endret 21. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 YIppi, så klart syk 6715552[/snapback] Ja, sikkert... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Vel det handlet om han norske polfareren (husker ikke helt hvem av de) og de var på et eller annet sted med masse snø, men det var mye veier og trær der så tviler på at det var på nordpolen. De hadde et tre som jeg tror skulle fungere som juletre. Det var vel tre vogner (med slike ski på...) i et følge og det var en eller to hester som dro vognene. De dro raskt fordi de var bekymret for å bli angrepet av en isbjørn. Plutselig fikk den første vognen problemer fordi det var en stor snøhaug i veien og juletreet datt ned fra vognen og en del av det brakk, så begynte de å planlegge arbeidet med å komme seg løs igjen. Så kom isbjørnen og så husker jeg ikke mer. Så hadde jeg faktisk en annen drøm også. Den begynte med at jeg var i mitt gamle klasserom i det klasserommet gjorde jeg og en del andre litt av hvert rare ting, men husker ikke bare en ting, nemlig at vi sov over det enkelte natter, alle hadde egen madrass og vi lå der inne, neste morgen la vi madrassene oppå hverandre utenfor klasserommet og gikk hjem(!). Men en gang jeg gikk ut av klasserommet sto det en eller annen gjeng, de skulle absolutt ha meg til å få et eller annet "kutt" i ansiktet så jeg kunne bli kul og bli en del av gjengen, først prøvde de det med at jeg skulle kræsje hodet inn i veggen og langsomt bevege hodet nedover (veggen var nemlig ruglete) men det skjedde ikke noe og det var ikke noe jeg ønsket å gjøre, så ba de meg dra til en eller annen butikk tror jeg og spørre etter noe jeg ikke ante var. Jeg gjorde det, men han i butikken hadde ikke noe av det, så jeg vendte tilbake, nå var plutselig det som virket som en frekk, sleip og slem gjeng blitt en skuffet vennegjeng som bare ønsket å hjelpe. Dermed var det noen som ba meg om å bli med de inn på lærerværelser (og i drømmen var det veldig forandret) i midten var det som et resepsjonsanlegg, hvor informantene satt på andre siden, oppå "disken" der satt jeg og to andre og undret oss på hva vi skulle gjøre. Deretter sa det at den store versjonen av produktet ikke ble regnet med i samme produktnavn som de små, og av en eller annen grunn så jeg for meg at dette greiene de prøvde å finne var en barbermaskin og jeg kunne virkerlig se for meg hvor stor et kutt kunne bli om den var i kingsize, som de sa. Etter deet husker jeg heller ikke stort mer, bare masse surr som om at folk løp rundt i klasserommet, at jeg ikke rakk bussen og masse surr. Nå når jeg skrev den trodde jeg faktisk at det var en annen drøm som var i samme handling, men det var det visst ikke så jeg hadde faktisk tre drømmer. Nå var det meg og to andre som alle hadde våre sverd i en moderne verden på en moderne vei, og jeg hadde massevis av sverd i starten av drømmen, jeg hadde et slikt man har i piler i, fullt av sverd! Pluss at jeg hadde et vanlig slikt sverdveske nede ved midjen. Så kom det en eller annen som også bar sverd og skulle krige med den ene i mitt følge siden han imitt følge hadde gjort et eller annet fælt med han som kom. Jeg bestemte meg for å hjelpe min venn, og etterhvert kom også den andre i følget vår med i kampen. Jeg var den dråligste av oss alle og den feigeste i kampen (noe som egentlig overrasket meg) men likevel ville jeg ikke gi opp vennen min med det første, men så sa jeg: "Dette er kun mellom deg og han, jeg trekker meg" Så den andre; "Å,nei du! Er du med i leken må du tåle steken!" Så ble det bare et eneste virvar og jeg husker ikke en dritt av hvordan det endte. I tillegg til dette drømte jeg om en age of empires -lignende kamp. Alt dette, er merkerlige drømmer. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) \m/.. Oh yeah! EDIT: ... Endret 21. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Vel det handlet om han norske polfareren (husker ikke helt hvem av de) og de var på et eller annet sted med masse snø, men det var mye veier og trær der så tviler på at det var på nordpolen. De hadde et tre som jeg tror skulle fungere som juletre. Det var vel tre vogner (med slike ski på...) i et følge og det var en eller to hester som dro vognene. De dro raskt fordi de var bekymret for å bli angrepet av en isbjørn. Plutselig fikk den første vognen problemer fordi det var en stor snøhaug i veien og juletreet datt ned fra vognen og en del av det brakk, så begynte de å planlegge arbeidet med å komme seg løs igjen. Så kom isbjørnen og så husker jeg ikke mer. Så hadde jeg faktisk en annen drøm også. Den begynte med at jeg var i mitt gamle klasserom i det klasserommet gjorde jeg og en del andre litt av hvert rare ting, men husker ikke bare en ting, nemlig at vi sov over det enkelte natter, alle hadde egen madrass og vi lå der inne, neste morgen la vi madrassene oppå hverandre utenfor klasserommet og gikk hjem(!). Men en gang jeg gikk ut av klasserommet sto det en eller annen gjeng, de skulle absolutt ha meg til å få et eller annet "kutt" i ansiktet så jeg kunne bli kul og bli en del av gjengen, først prøvde de det med at jeg skulle kræsje hodet inn i veggen og langsomt bevege hodet nedover (veggen var nemlig ruglete) men det skjedde ikke noe og det var ikke noe jeg ønsket å gjøre, så ba de meg dra til en eller annen butikk tror jeg og spørre etter noe jeg ikke ante var. Jeg gjorde det, men han i butikken hadde ikke noe av det, så jeg vendte tilbake, nå var plutselig det som virket som en frekk, sleip og slem gjeng blitt en skuffet vennegjeng som bare ønsket å hjelpe. Dermed var det noen som ba meg om å bli med de inn på lærerværelser (og i drømmen var det veldig forandret) i midten var det som et resepsjonsanlegg, hvor informantene satt på andre siden, oppå "disken" der satt jeg og to andre og undret oss på hva vi skulle gjøre. Deretter sa det at den store versjonen av produktet ikke ble regnet med i samme produktnavn som de små, og av en eller annen grunn så jeg for meg at dette greiene de prøvde å finne var en barbermaskin og jeg kunne virkerlig se for meg hvor stor et kutt kunne bli om den var i kingsize, som de sa. Etter deet husker jeg heller ikke stort mer, bare masse surr som om at folk løp rundt i klasserommet, at jeg ikke rakk bussen og masse surr. Nå når jeg skrev den trodde jeg faktisk at det var en annen drøm som var i samme handling, men det var det visst ikke så jeg hadde faktisk tre drømmer. Nå var det meg og to andre som alle hadde våre sverd i en moderne verden på en moderne vei, og jeg hadde massevis av sverd i starten av drømmen, jeg hadde et slikt man har i piler i, fullt av sverd! Pluss at jeg hadde et vanlig slikt sverdveske nede ved midjen. Så kom det en eller annen som også bar sverd og skulle krige med den ene i mitt følge siden han imitt følge hadde gjort et eller annet fælt med han som kom. Jeg bestemte meg for å hjelpe min venn, og etterhvert kom også den andre i følget vår med i kampen. Jeg var den dråligste av oss alle og den feigeste i kampen (noe som egentlig overrasket meg) men likevel ville jeg ikke gi opp vennen min med det første, men så sa jeg: "Dette er kun mellom deg og han, jeg trekker meg" Så den andre; "Å,nei du! Er du med i leken må du tåle steken!" Så ble det bare et eneste virvar og jeg husker ikke en dritt av hvordan det endte. I tillegg til dette drømte jeg om en age of empires -lignende kamp. Alt dette, er merkerlige drømmer. 6715587[/snapback] Den Preben vi alle elsker er tilbake <3 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Da var første skoledag unnagjort. Noen merkelige typer trekker litt ned, men alle de pene jentene trekker opp igjen. Fikk ett godt inntrykk av lærerene vi skal ha, og alt virket veldig greit. Vi fikk beskjed om at vi "dessverre" ikke kom til å ha mye lekser, noe som er strålende! Yeah. Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Den Preben vi alle elsker er tilbake 6715634[/snapback] Har jeg vært borte? "...vi alle elsker..." - er vel bare deg svamp som har en liten forkjærlighet for meg?... Endret 21. august 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Tror han mente at den fantasktiske Preben med de genialt lange innleggene er tilbake. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 60 år gamle lærere, noen gode kamerater, og flere vel-proposjonerte da(i)(m)er Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Tror han mente at den fantasktiske Preben med de genialt lange innleggene er tilbake. 6715652[/snapback] Langt innlegg? I mitt hode regnes det som et middels langt innlegg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Tror han mente at den fantasktiske Preben med de genialt lange innleggene er tilbake. 6715652[/snapback] Langt innlegg? I mitt hode regnes det som et middels langt innlegg 6715669[/snapback] Haha. :!: Endret 21. august 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Tror han mente at den fantasktiske Preben med de genialt lange innleggene er tilbake. 6715652[/snapback] Langt innlegg? I mitt hode regnes det som et middels langt innlegg 6715669[/snapback] Hva er et langt inlegg for deg da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Jaja, samme det, er vel mange som skal, har eller har hatt første skoledag i dag, men jeg begynner ikke før i morgen klokka 12:00 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Tror han mente at den fantasktiske Preben med de genialt lange innleggene er tilbake. 6715652[/snapback] Langt innlegg? I mitt hode regnes det som et middels langt innlegg 6715669[/snapback] Hva er et langt inlegg for deg da? 6715672[/snapback] Dette innlegget er vel hva man kan kalle et langt innlegg, LINK, men det er en del quotes, og linker der som jeg ikke tar med som "gyldige linjer", men det er jo likevel ganske langt, dog ikke så langt at jeg ikke ville lest det om det ikke var jeg som hadde skrevet det. Jeg leser det fleste innlegg uantsett lengde, og hvis det kreves av meg å skrive "lange innlegg" for å få frem mine meninger så best som mulig, så gjør jeg det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 YIppi, så klart syk 6715552[/snapback] Ja, sikkert... 6715585[/snapback] Veldig sikkert. Lurer på om jeg skal dra hjem Nettop starta på jobb igjen etter en uke sykmelding, så er jeg fankern meg syk idag også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Jaja. Da stikker man. Ha det flott! =) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Endelig er skoledagen over ^^ Fant ut at vaktmestern har blitt sparket fordi han satt og masturberte i arbeidstiden på kontoret :!: Endret 21. august 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Da var første skoledag unnagjort.Noen merkelige typer trekker litt ned, men alle de pene jentene trekker opp igjen. Fikk ett godt inntrykk av lærerene vi skal ha, og alt virket veldig greit. Vi fikk beskjed om at vi "dessverre" ikke kom til å ha mye lekser, noe som er strålende! Yeah. Dette kan bli bra! 6715643[/snapback] Elektro på Roa er noen slasker, det skal sies. Jeg kan love deg at etter et år så kommer du til å si at det er kjempe kjedelig, tro meg. Takk gud for at dette er mitt siste år. Så godt. Endret 21. august 2006 av onyX Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Elektro på Roa er noen slasker, det skal sies. Jeg kan love deg at etter et år så kommer du til å si at det er kjempe kjedelig, tro meg. Takk gud for at dette er mitt siste år. Så godt. 6715978[/snapback] Elektro? Jeg går medier og kommunikasjon jeg. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. august 2006 Rapporter Del Skrevet 21. august 2006 Jeg skal gå VK1 allmenn er ikke jeg kul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg