Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg savner det gamle håret mitt :(

6715462[/snapback]

 

Hvordan var det gamle håret ditt?

Du kan jo bare la det vokse ut igjen om du har kort nå.

6715464[/snapback]

Det gamle håret mitt var semi-krøllet og mye lengre enn det jeg har nå. Og jeg er drittstygg på håret i et halvt år før det går seg til og blir langt nok, og det gidder jeg faen ikke igjen :p

Lenke til kommentar

Dette forstår jeg ikke. Fargene har forandret seg, skrivebordsfarger har forandret seg, Opera sin farge har forandret seg alle fargene på PCn har forandret seg til å få et mer gusjegrønnaktig preg. WTF?!

 

Hm, slo skjermen av/på da hjalp det, merkelrige greier.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Dette forstår jeg ikke. Fargene har forandret seg, skrivebordsfarger har forandret seg, Opera sin farge har forandret seg alle fargene på PCn har forandret seg til å få et mer gusjegrønnaktig preg. WTF?!

6715492[/snapback]

Skjermen er fuckd? evt. skjermkort eller no? Eller du har satt windows-themefarger til å være "olivengrønn"? =)

Lenke til kommentar
Dette forstår jeg ikke. Fargene har forandret seg, skrivebordsfarger har forandret seg, Opera sin farge har forandret seg alle fargene på PCn har forandret seg til å få et mer gusjegrønnaktig preg. WTF?!

6715492[/snapback]

Skjermen er fuckd? evt. skjermkort eller no? Eller du har satt windows-themefarger til å være "olivengrønn"? =)

6715498[/snapback]

Jeg slo skjermen av og så på og da var det normalt, er vel noe med skjermen min da, får håpe det ikke er alvorlig! :(

 

Forresten hadde jeg en av de merkerlige drømmene mine igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...