Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Om jeg i morgen skriker "VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE" i en halvtime, tror dere jeg slipper å stå opp og dra på skolen?

6714877[/snapback]

NEI.

 

 

Går du på vgs mister du skoleplassen hvis du ikke møter første dag.

6714879[/snapback]

Tullball, er bare å ringe og si at man er syk.

6714891[/snapback]

Hva om jeg ringer og sier "VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE" da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første skoledag er en tåpelig dag å få fravær på. Da hadde jeg heller ventet til en heldagsprøve. Dukk opp på de enkle dagene, dropp de vanskelige, og det vil se straks mye bedre ut på vitnemålet.

6714905[/snapback]

Ah, det høres jo bra ut. Jeg skjønner ikke hvorfor vi må gå på skolen, vi lærer jo ingenting!!1

Lenke til kommentar
Ok, vel, siden man fikk noen positive svar tilbake så skal jeg ta kontakt med paypal i dag og se om det er noe jeg kan gjøre i kveld :)

6714871[/snapback]

Skal det ikke tas opp med forumstyret og gjøres offisielt eller noe? Har du allerede snakket med dem?

6714886[/snapback]

De er informert, dog det er bare en forslagthread før man får informasjon som man trenger for å gjøre hele greia selv rett og slett så man kan få satt opp et system :)

Lenke til kommentar
Etter jarmo kom er jo flesteparten av SO%-horene blitt avhengige (inkl ego)...

 

En finne med piller? OMG :lol:

6714940[/snapback]

Trodde finner bare gikk på ildvann jeg? :dontgetit:

6714941[/snapback]

 

Ikke jarmo; måtte sikkert legge brennevinet på hylla etter immigrasjonen til Norge... :whistle:

Lenke til kommentar
Da trekker jeg meg tilbake for å fundere over livets underlige vendinger. Dere får ta det pent med b-real inatt jenter! (Og gutter) Så snakkes vi imorgen...

6714948[/snapback]

Natta pjokken!

 

 

 

Jeg ser på black og death-metal videoer og kjeder meg litt. . Dere gjør da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...